Industria masonică pretinsă de divertisment promoveaza satanismul,sa fie oare o coincidentă ?

DORESC SĂ ATRAG ATENTIA  CĂ NU ESTE PROMOVAT LA INTAMPLARE,TOT MAI DES ESTE IN MASS MEDIA,FILM,MUZICA,CONCERTE etc. https://i0.wp.com/keepittrill.com/videos/wp-content/uploads/2013/01/satanism-illuminati-hollywood-music-industry.jpg   Astazi o sa vorbim despre Satanismul pe care il promoveaza Industria Muzicala.
In anii 60, 70, 80 chiar si 90 era foarte usor sa ne dam seama care artisti erau demonizati. Isi vopseau fetele ca sa imite infatisarea diavolului (vezi demonica trupa KISS), barbatii isi lasau parul lung, sau cantau cantece anticrestine (Beatles, Freddy Mercury etc.). Priviti aceasta melodie cu titlul “The Road to Hell” care ii indeamna pe oameni sa aleaga calea iadului: http://www.youtube.com/watch?v=abZlWqVeLzg

Mai nou toate videoclipurile si melodiile sunt generate de calculatoare cuantice, prin algoritmi demonici. Asa-zisii artisti sunt niste papusi in mainile acestor masini dracesti. Fiecare inflexiune a vocii si fiecare miscare a trupurilor dansatorilor este calculata sa indeparteze cat mai mult omul de Hristos. De ce credeti ca TOATE MELODIILE SUNA ABSOLUT LA FEL, iar cantaretii au toti voci de roboti? Piesele moderne sunt menite sa adoarma mintea, in timp ce se descarca in creierul omului instructiunile lui Satan.

Comparati o piesa demonica care a hipnotizat o lume intreaga, “Gangnam style”: https://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0, cu o frumoasa hora moldoveneasca: http://www.youtube.com/watch?v=SQgLoKejosY. Prima baga dracul in tine, al 2-lea il da afara. Ce dovada mai mare vreti?

Inarmeaza-te cu arsenal duhovnicesc, urmareste urmatoarele documentare:

Sirenele – satanismul in muzica rock
http://www.youtube.com/watch?v=UdzToVzq4Jw
The Music Industry Exposed (Full Length)
http://www.youtube.com/watch?v=jUByL6LRj2I

Simboluri oculte sataniste in videoclipul ALEJANDRO –Lady GaGa
http://www.youtube.com/watch?v=ku60sXq-1lE
Lady Gaga – Papusa Illuminati
http://www.youtube.com/watch?v=6guDIznLF78

Ascultati si convingeti-va de acoprerirea inversa – secvente de melodii redate invers – ( muzicarockreverse.mp3 )

Poate vi se pare de necrezut dar cel pe care l-ati văzut mai înainte cântând sunt eu.

Buna ziua, mă cheamă Andrei, ceea ce vreau să fac este să vă împărtăsesc câteva din experientele mele anterioare despre formatii, despre muzică si despre motivele care m-au făcut să mă hotărăsc să le părăsesc pe toate si să încep o nouă viată . Scopul acestui film este cercetarea puterii tainice a muzicii si mai ales a rock-ului . Mai întâi vreau să-l vedeti în întregime cu atentie , deoarece contine lucruri care mai mult sau mai putin ne interesează pe toti.

Muzica rock a fost cea mai mare experientă a vietii mele, mă atragea gloria starurilor rock si viata lor fermecătoare.

Cu cât trecea timpul, toate acestea mă uimeau. Am început să dau mai putină atentie învataturii si mai multă atentie la ce îmi spuneau starurile muzicii rock, pe care îi vedeam ca pe niste dumnezei.

Telul meu era să ajung si eu la nivelul lor. Am început să gândesc, să imit, sa trăiesc cele spuse de ei si filozofiile lor, fară să-mi pese de ce-mi spuneau părintii mei, rudele si prietenii mei.

În aceasta perioada, chiar daca eram născut din părinti ortodocsi, eu nu eram credincios. Mai mergeam din când în când la biserică , si asta rar, doar asa din obisnuintă.

Conceptia mea despre Dumnezeu îmi fusese formată sub influenta filmelor S.F., desene animate si cu OZN-uri. Toate acestea contribuiseră la formarea unei imagini desfigurate despre cine si ce este Dumnezeu. Continuarea 

ImagineImagineImagine

Mesaje sataniste in muzica

Artisti de la Hollywood declara ca si-au vandut sufletul Diavolului…

http://dealunegru.wordpress.com/2012/01/29/1604/

Haine pentru tineri: sataniste si pline de simboluri masonice ! Bonus: mesaje care indeamna la SINUCIDERE !

1 2 3 (2) 3 8 (1) 8 (2) 5Magazinul Bershka ( piramida si ochiul masonic )

Magazinul Guess ( piramida si ochiul masonic )


Mall-urile bucurestene sunt pline de magazine care vand haine ce au imprimate pe ele..SIMBOLURI OCULTE!
Pepe Jeans – Au reprezentante in Plaza Romania, AFI ( Africa – Israel, mall sionist) Cotroceni, Baneasa Shopping Center, Liberty Mall, etc.

Ochiul masonic…

Piramida masonica…fulgerele…ochiul…in stanga apare scris : LOJA TEMPLULUI

Piramida masonica si ochiul masonic…

Observati compasul din stanga, trandafirii si serpii stilizati…

Pentagrama si capul de mort ( Skull and Bones )

ONE EYE ( OCHIUL MASONIC)…ALATURI DE MESAJUL : ESTE O NOUA ORDINE MONDIALA

SLAVE = SCLAV…SCLAVII NOII ORDINI MONDIALE!

MATERIALE PRELUATE !

Lasă un comentariu