Cum se spală bani mulți în România manipulând opinia publică

12047153_980451492016919_1149397492289265665_n

Totul se ascunde sub masca unor generoase sponsorizări. Acelaşi procedeu este folosit şi în producţia de filme. Vorbim despre sumele de bani murdari. Toată lumea este mulţumită. În general, aceste profituri sînt reciclate în străinătate. Aşa se explică şi utilizarea, cu predilecţie, de către grupuri specializate, a unor domenii ce asigură o circulaţie rapidă. Pe aceşti escroci, din păcate, îi găsim cu costum, cravată şi oferte speciale, jucînd jocul finanţatorilor lor din umbră. Contra jetoanelor pentru joc, se primesc cecuri neandorsate în conturi. V-aţi întrebat vreodată cum se face că aproape aceiaşi invitaţi se plimbă între televiziuni cu aceleaşi “scandaluri”, cărora li se adaugă câte un amănunt în funcţie de postul TV? Cum de aceiaşi oameni, “vedete”, sunt subiecte de presă zile la rând, pentru ca apoi să revină după scurte pauze de câteva zile? “Acces Direct”, “Un show păcătos”, “CanCan TV”, “Wow Biz” şi alte emisiuni de gen rulează aceleaşi subiecte, dar fac audiențe demne de luat în seamă. Reţeta e destul de simplă: scandal = audienţă = publicitate = bani şi, apoi, de la capăt…

Cum sunt plătite “vedetele”? Din buzunar? Au contracte?

Fiecare emisiune are un buget alocat pe zi, care se învârteşte undeva pe la 1000 de euro, 40-50 de milioane de lei vechi. Ce se economiseşte într-o zi se reportează, aşa că anumite subiecte beneficiază de bugete mai mari. Bineînţeles, oricum bugetul se suplimentează uneori în funcţie de subiect. Au contracte de drepturi de autor sau contracte de prestări servicii şi au tarife pe zi,pe scandal, în funcţie de emisiune/știri. De pildă, Oana Zăvoranu, care tot face caz de afacerile ei, trăieşte de fapt din emisiuni de genul ăsta. Ia cam 1500 – 2000 de euro la două emisiuni şi ai văzut cât este de prezentă peste tot. Face bani frumoşi. Maică-sa, Marioara, era şi ea plătită, dar are tarife mai mici, cam 20 de milioane de lei vechi pe apariţie. Şi Monica Gabor, de pildă, atunci când e în ţară , încasează cam 2000 de euro la una-două emisiuni în funcţie de subiectul adus în discuţie… Bianca Drăguşanu, la fel – 2000,altă vedetuţă scumpă e Vica a lui Piţi, fosta balerină Viktoria Blohina. Vica ia acum în jur de 1000 de euro pe apariţie, dar atunci când şi-a făcut debutul fulminant, la CanCan TV , a încasat vreo 8000 de euro.

Profesorul de sport de la Jean Monet , care a fost acuzat de viol în scandalul cu eleva lui a făcut cam 25.000 euro în total în lunile alea cât s-a tot perindat pe la televiziuni. Sau Bogdan Vlădan, fiul criminalului de la Perla, Gheorghe Vlădan, a luat 4.000 euro de la CanCan TV , de la Kanal D ca să spună povestea părinţilor lui. Excepţia excepţiilor e în decembrie. Trebuie să se pregătească băieţii cu bani mulţi. Sărbători, chestii… Acces Direct, Un Show Păcătos, Drept la Ţintă, Wow Biz şi Măruţă o să se bată pe toate piţipoancele, pe toţi cretinii, îi pun să taie porcul, să facă cozonaci… O să vezi, o să fie o maneleală continuă…

A, am uitat-o pe Nikita. Acum cică e prin Spania. Pe vremuri lua 100 de euro pe emisiune, o vedeai peste tot… Acum s-a şmecherit: cere avion + cazare trei nopţi la hotel + 400 euro ca sa îţi stea la poveşti două-trei seri.
Foarte interesant. Şi, în afară de vedete, pe ce se mai cheltuiesc banii? Fiecare emisiune are cam 15 inşi, un fel de redacţie care se ocupă de show. Reporteri sunt vreo 5-6, restul se ocupa de producţie, detalii etc.

12074917_980472805348121_2715532897142999959_n

Salariul Andreei Esca a reprezentat mereu o mare enigma. Esca obtine lunar o suma impresionanta de la trustul PRO. Andreea Esca primeste un salariu de 40.000 de euro pe luna. 40.000 euro-PRO tv; 14.000 euro- revista The One. 6.000 euro -La Radio-Europa Fm = 60.000 euro/luna. Se pare ca pozitia a doua in top este ocupata de Stefan Banica, vedeta care face parte tot din trustul Media Pro. Banica jr. a primit, pentru ca a prezentat emisiunea „Dansez pentru tine“, 25.000 de euro pe luna. Daca mai punem la calcul si banii castigati din muzica si reclame, conturile lui Banica sunt mult mai grase. Salariul lui Dan Negru se ridica in prezent la 135.000 de euro pe sezon, ceea ce inseamna ca poate castiga pana la 270.000 de euro pe an, respectiv 22.500 de euro pe luna. Pavel Bartos, care prezinta emisiunile „Romanii au talent“ si „Vocea Romaniei“, Bartos ar incasa lunar peste 15.000 de euro. Mircea Badea salariul sau lunar depaseste 12.000 de euro. 10.000 de euro pentru emisiunea „În gura presei“ şi 2.000 de euro pentru emisiunea de la Radio Zu. Teo Trandafir, in vremurile cind era colega de trust cu stirista numarul 1 a PRO-ului, statea pe picior de egalitate cu Andreea in ce priveste statul de plata. Omoloaga sa de la Antena 1, Alessandra Stoicescu, nu e cu prea multe cifre mai prejos, pentru ca in ziua de salariu gaseste in cont inca 28.000 de euro. Si ca orice vedeta care se identifica cu postul si e apreciata de sefi, Sandra primeste un bonus de „icon al Antenei 1“ si un buget pentru haine si intretinere. Nici colegul sau de la pupitrul „Observatorului“ nu se poate plinge de leafa. Se pare ca Lucian Mindruta isi adauga lunar in cont, de la Antena 1, mai bine de 20.000 de euro. Iar pentru proiectele separate pe care le propun sefilor spre aprobare, atit el, cit si Sandra bat palma cu superiorii pentru bani in plus.

Smiley, milionar în euro la numai 30 de ani

Andrei Tiberiu Maria, Smiley (30 de ani), pe numele lui de scenă, se poate aşeza liniştit la gura sobei, acum, în prag de Sărbători, căci ultimii ani au fost cei mai bănos din întreaga lui carieră. Iar dacă ar fi să numere bancnotele de euro câştigate, cu siguranţă i-ar trebui câteva zile şi ar mai chema şi ajutoare. Smiley i-a purtat noroc şi colegului său din PRO TV, Pavel Bartoş, care, în ultimele spoturi la firma de telefonie mobilă, apare alături de el. Pavel s-a bucurat de cei aproape 20.000 de euro primiţi. Soţia lui Cătălin Măruţă se apropie vertiginos de Smiley, ba chiar îi suflă în ceafă la capitolul bani, deoarece şi ea a adunat ca furnica, 700.000 de euro. Dar cum să nu se lăfăie în bani, când răspunde prezent la orice ofertă, trăind după principiul ardelenesc că pic cu pic se face mare. Dacă muzica i-a adus în 2013 mai bine de 450.000 de euro, ea a mai câştigat 150.000 de euro din cele două contracte de imagine, cu o firmă de vopsea de păr, dar şi cu o linie celebră de supermarketuri, la care l-a cooptat şi pe celebrul ei partener de viaţă. În plus, funcţia de jurat la emisiunea “Românii au talent” i-a mai adus 100.000 de euro. Cătălin Măruţă prezentatorul „Happy Hour” încasând,15.000 de euro, lunar. Salarii de invidiat au şi prezentatorii de la alte televiziuni. Simona Gherghe,cuplul Răzvan şi Dani (Antena 1) – în jur de 10.000 de euro fiecare. Adrian Artene (Acasă Tv) încasează circa 13.000 de euro, Ilinca Vandici (Acasă TV) sau Mădălin Ionescu (Kanal D) – 8.000 de euro, Mihai Morar (Antena 2), 6.500 de euro. Radu Tudor câştigă 8.500 de euro pe lună. Radu Tudor a câştigat în 2012 în jur de 6.100 de euro pe lună, iar în 2013 – 7.000 de euro pe lună. Comparativ cu soţul ei, Irina Zidaru câştigă 1.500 de euro pe lună din postura de consilier diplomatic.

10626656_974275852634483_7153792675191390311_n

Nici realizatorii şi prezentatorii de televiziune de la noi nu stau deloc rău cu banii.
Cat castiga un Editor Imagine in Antena1, Ringier, Digi 24, ProTV, PrimaTV, RomaniaTV, TVR, Realitatea, B1, OTV, EtnoTV

Pentru ca traim intr-o societate in care banii ne guverneaza, acest aspect devine din ce in ca mai important. Trustul Ringier insemnand Capita.ro, EVZ.ro, Libertatea.ro, Libertatea, Evenimentul Zilei – EVZ.ro, Unica, Capital (n.r. online si print). Trustul Ringier are mai multe publicatii decat am mentionat mai sus, dar eu am cunostinte doar despre acestea. La Ringier se castiga in jur de 2 500 – 3 000 RON.

Salarii Editor Imagine Antena 1 – PRODUCTIE

La productie, salariile sunt 5 000 RON pentru Editorii Imagine. La Antena Stars un Editor Imagine castiga intre 1 300 – 1 800 RON. Un Producator Package castiga 2 800 RON, iar un Producator Executiv ajunge sa primeasca aproximativ 4 000 RON.

Salarii Editor Imagine Digi 24

La Digi 24 salariile pentru Editor Imagine se invart intre 2 500 – 3 500 RON. La Digi Sport, cel mai mic salariu este de 2 200 RON, iar cel mai mare ajunge la 3 400 RON.

Un Editor Imagine la PRO TV castiga 5 000 RON (n.r. vorbesc de productie). La STIRI, sunt undeva la 2 500 RON.

La Romania TV, un Editor Imagine castiga intre 2 800 si 3 600 RON.

La Realitatea TV se castiga intre 1 800 si 3 400 RON.

La Prima TV, un Editor Imagine castiga 3 000 RON.

La TVR 1 Salariile pot varia oriunde intre 2 000 si 3 500 RON, la STIRI.

La B1 TV se castiga 2 500 RON.

Salariile de la OTV sunt cele mai mici 1 000 ron.

La Etno TV, un Editor Imagine castiga 2 000 – 2 500 RON.

Pana la salariul poate aflam,nu ca n-am sti, cum au fentat fiscul ani de zile, asta in timp ce precum lupul moralist umpleati Stirile cu tot felul de personaje care practicau acelasi sport ,evaziunea fiscala.

Spectacolul grotesc al televiziunilor vândute ocupantului străin

Mass-media românească aparține corporaţiilor internaţionale. Suntem bombardaţi din toate părţile cu informaţii: televiziune, ziare, radio, reviste, internet, filme, publicitate, emisiuni de divertisment. Toate aceste mijloace media ne restructurează în permanenţă ideile şi opiniile, valorile şi ne influenţează uneori fără să ne dăm seama, înlocuind realitatea cu o imagine deformată despre ea. Ele sunt instrumentele cele mai importante prin care poate fi influenţată percepţia oamenilor asupra evenimentelor. Evident, cine deţine aceste mijloace de comunicare are puterea asupra masei de cititori-spectatori. În joc sunt afaceri de milioane de euro şi mai ales imaginea unor mari grupuri economice şi a patronilor lor.

SUA şi monopolul media internaţional impus de ea reprezintă doar modelul dus la extrem pe care celelalte ţări l-au preluat în mic. Şi în România tendinţa este aceeaşi ca la nivel mondial: formarea unor mari grupuri străine care activează în sectoare cât mai diversificate şi deţin cel puţin o televiziune, un radio şi un ziar.

„PROtevizarea României“

pro-tv

În noiembrie 1995, atunci când Adrian Sârbu, alături de Ion Ţiriac şi Ronald Lauder, fondatorul CME şi moştenitorul imperiului cosmeticelor Estee Lauder, anunţau lansarea postului Pro TV, alături de alte canale dedicate sportului, filmelor, femeilor sau muzicii, ideea a fost privită cu scepticism. Gândirea românilor avea să devină liberă, aşa cum dicta şi motto-ul postului, imediat după ce aceştia au început să se obişnuiască cu programele Pro. Tunsoarea Andreei Esca, modul inedit de a prezenta rubrica meteo al Geaninei Corondan sau banii şi hohotele de râs asigurate de Florin Călinescu, într-un interval orar nu tocmai adecvat, i-au atras pe tot mai mulţi în ceea ce avea să devină „fenomenul Pro“.

Discursurile pe care Adrian Sârbu le ţinea în «teleconferinţă» (n.r. – un simultan audio, la telefoane fixe interconectate). Prin fire şi prin aer zburau cuvinte şi sintagme ca «PRO», «fenomenul PRO», «Universitatea PRO», «mentalul colectiv», «excelenţă» şi multe altele, asemănătoare. Totul a început în 1991, atunci când Adrian Sârbu înfiinţase Mediafax şi Pro FM, primul radio privat local, iar după a înfiinţat şi compania Media Pro care se ocupa de producţie. Curând, alături de oameni de la posturile SOTI şi AMERON, şi cu ajutorul financiar a lui Ronald Lauder, Adrian Sârbu a lansat Pro TV (n.r. – iniţial se numea CANAL 31), care, instantaneu, s-a poziţionat în postura de lider de piaţă. Brandul şi cultura „Pro TV“ aveau să fie definite cu ajutorul unor idei precum „generaţia PRO“ sau emisiuni de tipul „Te uiţi şi câştigi“, „Roata norocului“ sau „Alege A.S.I.A.“.

Un apropiat al lui Silviu Brucan

Adrian Sârbu rămâne cunoscut drept „operatorul oficial“ al Revoluţiei din 1989, fiind părtaş inclusiv la procesul soţilor Ceauşesu. Dacă înainte de acest moment, Sârbu era regizor la Studiourile de Film Sahia, unde a realizat peste 150 de documentare, venirea Revoluţiei a reprezentat o rampă de lansare. Oamenii care au participat la Revoluţie spun că Sârbu era un apropiat al lui Silviu Brucan, care l-a introdus pe acesta în sediul Comitetului Central, acolo unde a înregistrat întâlnirile din 22 decembrie 1989, dar şi după această dată. Astfel, Sârbu avea să facă primii săi bani, prin vânzarea înregistrărilor către posturile de televiziune internaţionale interesate de evenimentele din luna decembrie a anului 1989.

Politica a reprezentat, de asemenea, un factor decisiv în evoluţia Pro TV. Imediat după Revoluţie, Adrian Sârbu a intrat în politică, în calitate de consilier personal al premierului în Guvernul Petre Roman, funcţie cu rang de secretar de stat responsabil cu comunicarea şi imaginea Executivului României. Apropierea de zona politică a făcut ca Sârbu să capete atribute sporite, iar în timpul manisfestaţiilor din 13-15 iunie 1990, din Piaţa Universităţii, acesta a cerut Armatei dinamită pentru a arunca în aer balconul Universităţii. Adrian Sârbu a chemat câteva trenuri cu mineri la Bucureşti.

Manelizarea societatii romanesti este una din cele mai distructive si eficiente actiuni de stricare a acestui neam. O rasturnare a valorilor reale si indeamna la razbunare, mandrie, goana dupa bani, desfranare.

Manelizarea a inceput cand CNN, trambita politicii corecte mondiale, a criticat autoritatile romane ca tiganii nu-si pot exprima “creatiile artistice“ in mass-media de la noi. Imediat PRO TV s-a aliniat si a inceput o intensa promovare a “artistilor“ si a subculturii lor.

Limbajul de mahala, propriu pana nu de mult ghetoului si penitenciarelor a invadat limbajul comun o data cu explozia acestora. Muzica de petrecere mai mult sau mai putin tiganeasca se canta pe aceste meleaguri de mult timp, insa de cativa ani se petrece o actiune voita (dar neconstientizata de multi) de dezromanizare si imbecilizare a maselor (de care am mai vorbit cu alta ocazie, facand parte dintr-un proiect mai amplu, la nivel global de cimentare in material si indepartare a individului de Dumnezeu).

Mai apoi, usor usor si restul televiziunilor au urmat exemplul televiziunii familiei Lauder.

Aproape toate genurile muzicale sunt nocive.

Minciuni servite de Pro Tv cum îşi bate joc Pro Tv de telespectatori

emotie-la-cote-maxime-visuri-la-cheie-ndash-lider-absolut-de-audienta

Televiziunile au început să abuzeze de traumele românilor prezentându-le în cadrul diferitelor emisiuni și nu pentru a-i ajuta, ci pentru a-și face audiență, prostind poporul cu televizorul.

Emisiunea „Visuri la cheie”, difuzată pe ProTv, se bucură de un real succes, prezentatorul emisiunii Dragoș Bucur este considerat un înger păzitor al oamenilor sărmani, acesta construindu-le adevărate case, cu confort ultra modern. Totul pare desprins din poveștile cu zâne, unde fiecare poveste are un final fericit. Din păcate, tot ce se întâmplă în cadrul acestei emisiuni sunt doar scenarii SF, regii bine puse la punct.

Conform aflasitu.ro, o femeie din Slobozia a crezut că viața ei se va schimba în momentul în care Dragoș Bucur a venit la ea acasă. Povestea femeii și a fetiței acesteia, grav bolnavă, a fost prezentată în cadrul emisiuni, un moment emoționant pentru toți telespectatorii. Din păcate, visul ei a rămas doar în filmare. Oamenii care trebuia să le construiască casa au venit doar să o dărâme, dar niciodată nu au construit una nouă.

Conform sursei menționate mai sus, casa care a fost arătată la finalul emisiunii nu era de fapt casa lor, ci era o casă pe care nu o văzuse niciodată. Nimic mai dureros pentru o mamă care a crezut că va scăpa din sărăcia în care locuia și va putea să-i ofere copilului grav bolnav o șansă la un trai decent. Enervată până la culme și fără casă, victima a cerut explicații realizatorului emisiunii care i-a oferit o sumă de bani în schimbul tăcerii. Ba mai mult, acesta i-a spus femeii că tot ce se întâmplă este doar o ficțiune iar ei o vor ajuta doar financiar. Dezamăgită de experiența trăită, femeia a povestit totul unor prieteni iar mai târziu presei locale din Slobozia.

De la bucurie la extaz, așa s-ar putea numi trauma prin care oamenii săraci și plini de speranță cred în această emisiune care mereu are un final fericit. Emisiunea Visuri la cheie, prezentată de actorul Dragoș Bucur este difuzată pe ProTv și se bucură de un real succes, iar acest lucru este confirmat de cifra impresionantă a audienței.

blastingnews.com

Totul nu este însă decât o bună campanie de marketing care a reuşit strângă în faţa televizoarelor milioane de fraieri.

Adevărata mascaradă din spatele emisiunii WowBiz

hqdefault

Un fost sunetist de la Kanal D,  a rupt tăcerea și s-a hotărât să spună tot adevărul din spatele emisiunii WowBiz și despre regiile care sunt făcute cu Leo de la Strehaia.

Potrivit  siteului aflășitu.ro, tot ce se întâmplă în această emisiune este un adevărat scenariu, iar banii pe care îi aruncă Leo de la Strehaia prin platou nu sunt reali ba mai mult, aceștia ar fi  hârtii trase la xerox. Iar ca totul să pară cât mai real, invitații emisiunii vin pe platoul de filmare cu trei ore înainte și fac repetiții despre cum se va desfășura emisiunea.

Pe lângă toate aceste lucruri, dansatoarele emisiunii sunt plătite cu 150 de ron pe emisiune iar Leo este plătit în funcție de punctele de audiență pe care le face în seara respectivă la emisiune. Tot ce se întâmplă în cadrul acestei emisiuni este o adevărată mascadară,  pentru a prostii poporul cu televizorul.

Cât va mai ține acest teatru slab regizat depinde doar de audiența pe care o face Leo prin intermediul acestei emisiuni.

Datorită acestei regii bine puse la punct, în luna iunie, emisiunea WowBiz a fost lider de piață având un număr de 937.000 de spectatori, depășind posturile concurente Antena 1 și ProTV. Postul  Antena 1 difuzează în același cadru orar emisiunea Un Show Păcătos care a căzut pe locul al treilea.

Sursa

Concernul Mediapro este cel care a realizat infamele seriale ,,Inima de tigan, Regina, State de Romania, in care tiganii erau prezentati ca fiind o rasa superioara

toata-lumea-l-a-indragit-pe-giani

ProTV se ține de niște manipulări perverse rău pe partea de știri sociale sau știri cu impact/ de interes social. Pro Tv a început o serie de emisiuni scandaluri şi bârfe v-aţi pus problema, aşa cum am pus-o eu, de unde vine acest interes subit şi mai ales de unde vine bugetul unei astfel de deplasări ? Este exact ceea ce îşi doreau maleficii promotori ai Noii Ordini Mondiale, printre care se învârte şi patronul companiei care deţine Pro Tv şi întreg concernul Mediapro. Ronald Lauder este acţionarul majoritar al grupului CME, magnat american şi preşedinte al Congresului Mondial Evreiesc din anul 2007, dar şi apropiat al renumiţilor fraţi Rockefeller, aflaţi la vârful ierarhiei internaţionale financiare. Zilnic milioane de oameni sunt bombardaţi cu imaginile şi gargara unor personalităţi de mahala, cu scandaluri ieftine, sexualitate degradantă şi ostentativă, senzaţional de mucava, materialism exacerbat şi violenţă oripilantă al căror apogeu sunt ştirile de la ora 5, gen de ştiri inventat chiar de Pro Tv. Toate acestea provoacă în conştiinţa lor înlocuirea adevăratelor valori care stau la baza dezvoltării individualităţii sănătoase, a familiei şi a naţiunilor.

Datorită impactului deosebit de mare pe care televiziunea îl are asupra subconştientului marilor mase de oameni, oamenii puternici folosesc emisiunile TV (abil şi malefic realizate) pentru a-i manipula şi „programa” pe cei ignoranţi. Omul modern,a devenit dependent de televizor.

Din păcate, oamenii puternici se bazează şi pe ignoranţa şi delăsarea multor români, care pot fi astfel foarte usor manipulaţi prin presă, radio, televiziune.

La întocmirea programelor TV, alături de specialişti din cele mai diverse domenii de activitate, lucrează şi psihologi care, în conformitate cu planurile malefice ale oamenilor puternici, manipulează prin sugestie conştiintele oamenilor, creează opinii de masă, influenţează politic şi educaţional telespectatorii. Oameenii puternici urmăreşsc ca majoritatea filmelor prezentate la televizor să aiba scene violente, de groază, care să genereze perturbari psihice celor care vizionează aceste filme.

Dacă vă întrebaţi de ce la 25 de ani după revoluţie, încă suntem o naţie vaporoasă, lipsită de principii, valori, educaţie, consistenţă, s-ar putea să găsiţi o variantă de răspuns pe micul ecran.
Un popor buimăcit, care aştepta cu ochii întredeschişi mijirea libertăţii, a fost orbit cu kitsch, cancan şi decadenţă.

Întregul spaţiu media este vinovat, dar Pro Tv-ul a fost corifeul diabolic al spectacolului de “manelizare naţională”. La propriu. Primii manelişti au fost insistent promovaţi de Pro. Primii actori de freak show, primii afacerişti de carton, primele “dive” contra cost, primii analfabeţi de succes. Pro Tv-ul a tăiat panglica fiecărei expoziţii de superficial şi lascivitate.

Instituţiile mass-media folosesc diferite trucuri manipulatorii la difuzarea informaţiilor, ţinând cont de interesele patronilor din domeniul care le controlează.

Pro Tv confundă aplecarea spre popor cu populismul

12046945_980207368707998_4317849853857335512_n

Un populism deşănţat. Un populism gros, să îl tai cu cuţitul, care umple de greaţă orice om cu un minim bun-simţ şi respect de sine.

Încă de la începuturi, despre postul de televiziune Pro Tv se poate spune că s-a adresat maselor largi şi foarte largi, făcînd un titlu de glorie din emisiuni care nu îşi propuneau nimic altceva decît să atragă un număr cît mai mare de telespectatori prin apelul exclusiv la emoţii mai mult mai puţin ieftine, să atingă cît mai multe corzi sensibile.

Şi pentru a-şi atinge acest scop diriguitorii Pro Tv-ului nu au avut nici un scrupul, nu s-au ferit să apeleze la senzaţional, la mituirea telespectatorilor prin fel şi fel de concursuri televizate, la vînzarea de lacrimi şi durere. Mizeria umană, nenorocirea semenilor, lăcomia acestora şi goana avidă după vedete şi vedetisme de doi bani, toate au fost speculate cu sînge rece.

Mai mult decît atît, de-a lungul timpului Pro Tv-ul a avut grijă să îşi formeze şi să cultive un public care să răspundă manipulărilor sale ieftine. Dacă a fost nevoie, a apelat inclusiv la naţionalismul prost înţeles şi la prezentarea deformată a dragostei de ţară, care trebuiea neapărat să treacă întîi prin dragostea de Pro Tv.

În plus, manelismul grobian şi ţigăneala generalizată cu care se confruntă societatea românească în prezent au fost introduse tot de Pro TV, ca forme perfecte de spălare a creierelor unor oameni aflaţi deja în derivă morală şi în plină răsturnare a sistemului de valori.

S-a rîs, s-a plîns şi s-a dansat pînă la epuizare la Pro Tv, doar pentru a distrage atenţia de la problemele serioase cu care se confruntă societatea românească post-decembristă. Mai ales că postul s-a aflat întotdeauna de partea care trebuie, alături de politicienii aflaţi la putere, de cei care puteau dispune aşa cum se cuvine împărţirea resurselor.

S-au vîndut emoţii ieftine pe bandă rulantă, s-a apelat la vedete îndoielnice al căror singur merit a fost faptul că vorbesc mult fără să spună nimic, că sînt tari în gură doar pentru că au tupeu. Pro Tv-ul a apelat la toate mijloacele existente de manipulare doar pentru a lua ochii românilor, pentru a-i prosti, pentru a-i împideica să mai aibă ceva de spus în afară de punctul de vedere vehiculat de guriştii postului.

Şi toate astea pentru a pune “batista pe ţambal”, pentru a-i împiedica pe telespectatorii postului să îşi formeze un punct de vedere, să aibă o poziţie manifestă, să strige atunci cînd erau nemulţumiţi de ceea ce se întîmpla cu viaţa lor.

Iar bălteala de care ne plîngem în prezent şi lipsa oricărui fel de reacţie a societăţii româneşti, în faţa abuzurilor la care este supusă, de către niște autorități anacronice, acaparate de o mafie politică – economică nemiloasă, nu sînt altceva decît rezultatul maturizării “Generaţiei Pro”. O Generaţie Pro fără identitate şi fără valori proprii, doar valorile Pro, valorile corporatiste ce impun întotdeauna o atitudine pozitivă şi o lipsă de reacţie în faţa nedreptăţilor sociale. Publicul cultivat de Pro Tv a ajuns în cele din urmă să fie majoritar, scopul a fost atins, pentru că nu mai poate exista o identitate naţională atunci cînd naţia este formată din manelişti ignoranţi şi din corporatişti indiferenţi.

Pentru toate acestea Pro Tv ar trebui să îşi schimbe numele în Contra Tv pentru că a dat dovadă, fără doar şi poate, de o atitudine absolut contrară interesului naţional românesc.

Sursa articol

invectiva.ro

Presa din România NU este românească

11825640_678302202301588_3712972025525170859_n

Expresia “presa românească” este folosită greşit după părerea mea atunci când este atribuită publicaţiilor din mass media de la noi din ţară care livrează mizerie de prostit publicul românesc în fiecare zi. Evenimentul zilei, Adevărul, PRO-TV şi alte publicaţii tipărite, online sau posturi TV sunt deţinute de străini. Acestea au programe şi livrează constant informaţii trunchiate menite să manipuleze şi să modifice percepţia românilor. Prin materialele publicate şi promovate se comportă precum ceea ce sunt: trusturi anti-româneşti. Cum pot fi atunci încadrate în categoria “presa românească”? Doar pentru că titlul publicaţiei şi materialele publicate sunt în limba română înseamnă că acel trust de presă este românesc? Doar pentru că mulţi autori ai articolelor publicate, mulţi redactori, moderatori şi regizori TV au nume româneşti, înseamnă că presa este românească?
Ce înseamnă presă românească? Ce înseamnă românesc? Păi hai să vedem în dexonline:

ROMANÉSC, -Ă, romanești, adj. Care are caracter de român, propriu românului.

Care conține fapte, idei, întâmplări demne de un român.

Se încadrează presa deţinută de străini şi care livrează publicului larg mizerii manipulatorii anti-româneşti în categoria “românesc”? Eu zic că nu. Şi atunci, propun să nu mai folosim expresia greşită “presa românească”, pentru că nu e românească deloc, ci să folosim expresia “presa din România” atunci când ne referim la trusturile de presă (TV, ziare, reviste, posturi radio, site-uri de ştiri online etc) care activează la noi în ţară. Este corect să spunem “presa din România” pentru că într-adevăr activează în România, însă asta nu înseamnă că ar fi proprie nouă românilor, demnă de români sau benefică românilor, ca să fie şi românească. Din contră, este proprie străinilor şi este anti-românească.

Presă românească din păcate nu prea avem – informare cu adevărat românească se mai găseşte ici colo pe site-urile şi blog-urile încă libere.

De ce este presa importantă? Pentru că invadarea, colonizarea, exploatarea, prăduirea unui popor se realizează în zilele noastre (printre altele) şi prin “anestezierea creierului” poporului atacat. Iar această anesteziere (care înseamnă imposibilitatea de a pricepe ce ţi se întâmplă, imposibilitatea de a identifica sursa reală a problemei, imposibilitatea de a identifica şi implementa o soluţie de scăpare) se aplică asupra poporului român (şi celorlalte popoare invadate de mafia internaţională) prin Şcoală şi Mass Media.

Sursa : CE-I CU NOI?

Controlul minţii şi condiţionarea maselor

11705252_669845566480585_6462705236299118221_n

Manipularea maselor prin tulburare emoţională

Diferite tipuri de convingeri pot fi implantate oamenilor după ce funcţile creierului au fost în mod deliberat tulburate prin inducerea accidentală sau deliberată a fricii, furiei, sau entuziasmului. Dintre rezultatele cauzate de astfel de perturbaţii cea mai comună este insuficienţa temporară a gândirii critice şi o sugestibilitate mai mare. Diferite astfel de manifestări de grup, uneori sunt clasificate sub denumirea de “instinct de turmă” şi apar în modul cel mai spectaculos, pe timp de război,precum şi în toate perioadele similare de pericol comun, care cresc anxietatea şi de asemenea sugestibilitatea individuală şi de masă.

Acestea fiind spuse, cred că vă este clar acum de ce se aruncă în mass-media zilnic atâtea diversiuni cu scandaluri politice, mondene, crize, ştriri catastrofice, profeţii apocaliptice care produc permanent agitaţie emoţională şi confuzie. Rezultatul se vede, prin multitudinea de indivizi spălaţi pe creier, care sunt total lipsiţi de judecată şi dau mai departe, ca nişte roboţi, mesajele de propagandă portocalii, băsiste, globaliste, europene etc. Pe unii dintre ei îi puteţi vedea comentând, plini de patimă, pe acest site.

Dezinformarea prin informaţii amestecate

Dezinformarea prin transmiterea de informaţii autentice amestecate cu mesaje toxice, de propagandă este una dintre cele mai eficiente şi mai perfide forme de manipulare. Are mare efect, în special asupra unui auditoriu naiv şi neiniţiat în tehnicile diversioniste. De obicei această metodă este aplicată prin intermediul unor persoane cu funcţii publice, care au posibilitatea de comunicare în masă: vedete tv, jurnalişti, oameni politici, savanţi, oameni de cultură, intelectuali etc.

În prima fază persoana în cauză dezvăluie o serie de informaţii adevărate şi de interes public, informaţii care vin în întâmpinarea aşteptărilor cetăţenilor. Scopul este câştigarea încrederii audienţei şi crearea unei aureole de expert, de specialist cu autoritate în domeniul în care se doreşte realizarea manipulării. Persoana respectivă va câştiga în scurt timp o serie de fani, care îl vor admira şi îl vor privi ca pe un erou, o persoană curajoasă, care nu se teme să spună lucrurilor pe nume.

Apoi, odată ce încrederea publicului estet câştigată, manipulatorul începe să strecoare, pe lângă informaţiile adevărate şi o serie de mesaje “otrăvite”, de propagandă, care au scopul de induce victimelor anumite opinii şi atitudini care să-i determine să accepte anumite lucruri care sunt împotriva intereselor lor.

Deşi există în România multe persoane care sunt exponenţii acestui tip de dezinformare, ba chiar şi instituţii şi trusturi de presă întregi, nu voi face nominalizări, ca să nu mă complic. Vă las să-i descoperiţi singuri.

Surse și autor articol :

1, http://dantanasescu.ro/2012/07/02/manipularea-maselor-prin-tulburare-emotionala.html

2, http://dantanasescu.ro/2011/02/08/dezinformarea-prin-informatii-amestecate.html

Listă cu cele mai toxice surse de informare din România. Radio, TV, Filme, Ziare, Site-uri

11692622_939009856161083_6296558269930509182_n

Suntem bombardaţi din toate părţile cu informaţii: televiziune, ziare, radio, reviste, internet, filme, publicitate, emisiuni de divertisment. Toate aceste mijloace media ne restructurează în permanenţă ideile şi opiniile, valorile şi credinţele, ne influenţează uneori fără să ne dăm seama, înlocuind realitatea cu o imagine deformată despre ea. Ele sunt instrumentele cele mai importante prin care poate fi influenţată percepţia oamenilor asupra evenimentelor. Evident, cine deţine aceste mijloace de comunicare are puterea asupra masei de cititori-spectatori. În joc sunt afaceri de milioane de euro şi mai ales imaginea unor mari grupuri economice şi a patronilor lor.

SUA şi monopolul media internaţional impus de ea reprezintă doar modelul dus la extrem pe care celelalte ţări l-au preluat. Şi în România tendinţa este aceeaşi ca la nivel mondial: formarea unor mari grupuri care activează în sectoare cât mai diversificate şi deţin cel puţin o televiziune, un radio şi un ziar. . Este greu de crezut că mass-media poate fi obiectivă şi independentă atunci când trăieşte din banii unor companii ce au tot interesul să îşi vândă produsele, să aibe bune relaţii cu anumiţi parteneri cărora le promovează o imagine favorabilă şi să distrugă imaginea altora.

Cine ne dezinformează fără să ne dăm seama şi în interesul cui?
Cele 6 companii internationale care controleaza perceptiile si vointa populatiei globului

Dacă ați crezut că trusturile media care dețin și controlează majoritatea presei și a altor societăți adiacente din showbiz reprezintă doar un fenomen în România, trebuie să vă (și să ne) dezamăgim. Cam așa e peste tot în lume, mai cu seamă în America.

Dar mai întâi să le luăm la rând, în ordinea importanței lor:

1 General Electric (GE) este principalul conglomerat american, a doua companie din Statele Unite ale Americii ca valoare de piață după ExxonMobil și a treia din lume (a doua fiind Petrochina). Printre alte societăți, deține COMCAST, cea mai mare companie de broadcasting din lume, având în portofoliu posturile TV și radio NBC, NBCSN, CNBC, MSNBC, Syfy, E!, Bravo TV, Esquire TV, Hallmark, Diva Universal, Diva TV, 13th Street Universal, Universal Channel, Studio Universal, revista Esquire și casa de producții Universal Pictures. De asemenea, are o participație de 32% din serviciul video online Hulu.

2 The Walt Disney Company este una din cele mai mari companii de producție cinematografică din lume și a doua cea mai mare companie de broadcasting după Comcast. A fost fondată la 16 decembrie 1923 de Walt Disney și fratele său, Roy ca un mic studio de animație. Astăzi este una din cele mai mari companii de producție de la Hollywood (având Walt Disney Studios, Pixar și LucasFilm – adică „universul” Star Wars, dar și The Muppets Studio). Deține 9 parcuri Disneyland, compania de reviste de benzi desenate Marvel, posturile de televiziune Disney Channel, Disney Junior, Disney , ESPN, History Channel, rețeaua de televiziune ABC (incluse fiind aici posturile locale WABC-TV New York, KABC-TV Los Angeles, WLS-TV Chicago, WPVI-TV Philadelphia, KGO-TV San Francisco, KTRK-TV Houston, WTVD-TV Raleigh-Durham, KFSN-TV Fresno) și, de asemenea, mai deține 32% din acțiunile serviciului video online Hulu.

3 Time Warner este al treilea gigant media deținând casa de producții cinema Warner Bros. New Line Cinema, Cartoon Network Studios, Hanna-Barbera și Castle Rock Entertainment, posturile de televiziune HBO, CNN, HLN, TBS, TNT, Cartoon Network, TCM, Boomerang, Adult Swim, TruTV, Cinemax, grupul AOL și revistele Time, Sports Illustrated, People, InStyle, Life, Travel+Leisure, Food & Wine, Fortune, GOLF Magazine, Southern Living, Essence, This Old House, All You și Entertainment Weekly, revistele de benzi desenate DC Comics, dar și The CW Television Network (incluse aici fiind posturile locale WPIX, KTLA, WPSG, KMAX-TV și multe altele), pe care îl deține alături de CBS Corporation.

4 News Corporation (abreviată News Corp.) există din anul 1979. Imperiul miliardarului Murdoch include posturile de televiziune marca FOX, posturile National Geographic Channel, publicații precum The Sun, Times, New York Post, News of the World și recent adăugatul în portofoliu Wall Street Journal. Inițial deținuse și studiourile 21st Century Fox, aceasta însă a devenit o companie independentă în anul 2013. Corporația, de altfel, deține și ea 27% din acțiunile serviciului video online Hulu și… din 2004 până în 2010, a deținut 12,5% din acțiunile postului tv din România, B1 TV.

5, Viacom este o companie mass-media americană ce deține brandurile MTV, Viva, VH1, Nickelodeon, CMT, Logo TV, Comedy Central, BET și, nu în ultimul rând, casele de producții Paramount Pictures, Paramount Animation, MTV Films, Nickelodeon Movies și Viacom International.

6, CBS Corporation a fost inițial deținătorul companiei United Paramount Network, până ca acesta să fie cumpărată de Viacom. Cu toate acestea, continuă să fie unul dintre giganții media din America, deținând posturile TV și radio marca CBS, Showtime, Movie Channel, Flix, Eleven, site-urile CNET, Last.fm și TVGuide.com, editura Simon & Schuster, Westinghouse Licensing Corporation, The CW Television Network (50%) și TVGN (50%)

În prezent, 118 oameni conduc mai mult de 200 de companii media şi consiliile lor de administrare, care dirijează aproape tot ceea ce vedem, auzim sau urmărim ca ştiri din lumea întreagă. 118 oameni de pe această planetă reuşesc să controleze şi să coordoneze acest cancer informaţional.

Aproape toate canalele media care furnizează ştiri şi informaţii controlează în acest fel modul în care oamenii percep realitatea înconjuratoare. Mass-media face aceasta în unicul scop de a determina fiinţele umane să cumpere serviciile, bunurile şi produselor anumitor firme, în detrimentul altora.

Această tristă realitate afectează omul zilelor noastre la toate nivelele existenţei sale: de la alimentaţie, la prietenii pe care îi are; de la ceea ce cumpără, la cariera pe care şi-o alege. Ceea ce este însă şi mai grav, e faptul că această „metodă” malefică de influenţare a voinţei umane are un efect negativ asupra percepţiei de sine a omului, întrucât el ajunge să creadă că este la fel de valoros ca bunurile pe care le achiziţionează sau ca „femeia fierbinte” pe care o posedă, întrucât sexul şi banii sunt principalele modalităţi de influenţare a omenirii, pe care media le exploatează la maxim.

Lumea şi societatea actuală a atins cote ale cenzurii pe care nici măcar nu le bănuim. Faptul este cu atât mai tragic, cu cât această cenzură odioasă se manifestă în prezent atât în mod ocultat, cât şi „pe față”, fără jenă. Iată în continuare cele 6 corporaţii gigant, care controlează absolut orice post de emisie media la care are acces omul de rând:

COMCAST – iniţial deţinută de General Electric. Controlează MSNBC, NBC şi Telemundo.
DISNEY – controlează ESPN, History Channel, A & E şi Lifetime.
VIACOM – compania-parinte a Paramount Pictures, BET şi MTV
CBS – şi zecile ei de filiale în întreaga lume.
NEWSCORP – controlează Fox News, New York Post, Wall Street Journal
TIME WARNER – controlează CNN, Time, People Magazine şi Warner Brothers

La nivel naţional:

Libertatea (Ringier)
Evenimentul zilei (Ringier)
Jurnalul naţional (Dan Voiculescu)
Gazeta Sporturilor (Dan Voiculescu)
Pro Sport (Ringier)
Adevărul (fosta Scânteia)
Naţional
România liberă
Ziua News
Ziarul Financiar (Media Pro)
Ziarul
Curierul Naţional
Gardianul
Curentul
Realitatea
Pro TV
Antena 1,2,3
TVR 1,2,3
Acasă TV
Pro Cinema
Sport.ro
MTV România
Euforia TV
Lifestyle TV
ZU TV
Cațavencu
DIGI TV
U TV
Music Channel
Hora TV
Favorit TV
Prima TV
Kiss TV –
Kanal D
B1 TV
România TV
Nașul TV
Neptun
Diaspora TV
Trinitas TV
Etno TV
Taraf TV

Ziare sau reviste nationale

Ziarul National
Adevarul
Academia Catavencu
Anuntul telefonic
Averea –
Atac
Azi
Banii Nostrii
BBC Romania
Bursa
Capital
Cotidianul
Cronica Romana
Curentul
Curierul National
Economistul
Fanatik
Formula AS
Gandul
Gardianul
Gazeta Sporturilor
Independent
Libertatea
Jurnalul National
Pro Sport
Realitatea Romaneasca
Romania Libera
Saptamana Financiara
Sport total
Topbusiness International
Tricolorul
Ultima Ora
Ziarul financiar
Ziarul Ziua
Academica
Arhitext design
Auto Expert
Auto Mondial
Auto Motor si Sport
Auto Press
Avantaje
Biblioteca
Bravo
Buletinul auto
Caminul
Casa de lux
Case din lemn
Casa mea
Casa de vacanta;
Camion super market;
Connect
Cool Girl
Computer Bild
Cultura
Gradina mea de vis
Ideal Decor
Lumea Femeilor
Motor extrem
MyComputer
Olivia
PC Magazine
Popcorn
Practice
ProMotor
Quattroruote
Story
Soc
Supercar;
Tango
Tribuna constructiilor
Tribuna economica
TVmania
TV Satelit
Unica
Univers moto
XtremPC

Presa online din Romania (ziare si reviste din Romania care se pe internet):

hotnews
itpedia
presa-zilei
roportal
astazi
infonews
allpress
newscafe
infoportal
ronews
stiri.targetit
online-stiri
stiri.biz
fibiz
bizwords
smartfinancial
onlinesport
netsport
sportonline
stiri.rol
stiri.kappa
stiri.itbox
sport365
presazilei
arenait
antitepari.ro –
Mediafax
ZIAR.COM
PresaOnline
Puterea
RoBanks
România Liberă
România Literară
România Mare
Săptămâna Financiară
Sport Total
Tricolorul
Ziarul Financiar
Ziua
Ziua, generic
Academia Cațavencu
Observatorul
Adevărul
Allgemeine Deutsche Zeitung
Azi
Bucharest Business Week
Cancan
Capital
Contemporanul
Cotidianul
Curentul
Curierul Național
Evenimentul Zilei
The Epoch Times
Gardianul
Ghimpele

etc.

Cinci companii evreiesti au in proprietatea lor 96% din retelele MEDIA de pe glob

11427210_403970579787052_491460735386736548_n

Sfidare masiva, dezinformare si deturnarea atentiei de la lucrurile importante.

Voi enumera pentru inceput citeva dintre cele mai faimoase companii evreesti de MEDIA care ne”informeaza” zilnic si fac din noi sclavii unor stiri ce se doresc a ne deturna atentia de la probleme reale care confrunta omenirea. Acestea sint:

ABC, America, Buena Vista Television, Caravan Pictures, CBS, deceptions, disinformation, Eisner, FM stations, Fox Tv, HBO, Hollywood, Jew, Jewish, Jewish Media Control, Jewish Newspapers, Lies, Media, Miramax Films, NBC, New York Times, Sony Corporation, Time Warner, Touchstone Television, United States, USA, Wall Street Journal, Walt Disney, Walt Disney Television, Washington Post.

Nu le ajunge evreilor şi sioniştilor că marea mass-medie internaţională (CNN, BBC, ABC, Reuters etc.) se află sub controlul lor… Ce mai urmează apoi? Bloggurile independente? E doar o coincidenţă că marea mass-medie internaţională e condusă de evrei (sionişti)?

Cel mai mare conglomerat media de astăzi este Walt Disney Company, al cărui preşedinte şi CEO, Michael Eisner, este un evreu. Imperiul Disney, condus de un bărbat descris de către un analist media, ca fiind un “obsedat de control”, include mai multe firme de producţie de televiziune (Walt Disney Television, Touchstone Television, Buena Vista Television etc.), o reţea proprie de cabluri, cu 14 de milioane de abonati, si două companii de producţie video. În ceea ce priveşte filmele de lung metraj, Walt Disney Picture Group, condus de Joe Roth (de asemenea, un evreu), include Touchstone Pictures, Hollywood Pictures, Caravan Pictures. Disney detine, de asemenea, şi Miramax Films, condus de fratii Weinstein. Ghici ghicitoarea mea…ce naţionalitate au fraţii Weinstein?

Filiala lui ABC Cable, ESPN, este condusă de preşedintele şi CEO Bornstein Steven, un evreu. Această societate are, de asemenea, o cotă din companiile de cablu Lifetime Television şi Arts & Entertainment Network. Reţeaua ABC Radio deţine 21 de posturi radio în marile oraşe ale SUA, cum ar fi New York, Washington, Los Angeles, şi are peste 3.400 de afiliaţi. Deşi este în primul rând o companie de telecomunicaţii, Capital Cities/ABC câştigă miliarde de dolari din industria mass-media. Acesta deţine şapte cotidiene, precum şi companii de presă ca Fairchild Publications, Chilton Publications şi Diversified Publishing Group.

Time Warner, Inc. este cel de-al doilea gigant din mass-media internaţională. Preşedintele Consiliului de Administraţie, Gerald Levin, este un evreu. Time Warner, filiala HBO, este cea mai mare televiziune cu plată prin cablu din SUA. Warner Music este de departe cel mai mare studio de înregistrare din lume; 2 companii ce fac parte din Warner Music (Warner Brothers Records şi Warnervision) sunt conduse de Danny Goldberg şi, respectiv Stuart Hersch, ambii fiind evrei. Divizia Time Warner de presă scrisă (redactor-şef Norman Pearlstine, un evreu) este cel mai mare editor de reviste din ţară (“Time”, “Sports Illustrated”, “People”, “Fortune”).

Interesant cum marea mass-medie internaţională e condusă de evrei (sionişti).

„O bună parte din umanitate trăieşte dramatic epoca de maximă virulenţă a imperialismului evreiesc al cărui scop este instaurarea Republicii Universale sub conducerea plutocratici iudaice. Cu un program istoric perfect etapizat, folosind o varietate largă de mijloace şi metode de la cele psihologice la cele economice, iudaismul a reuşit să stăpânească şi să folosească în vederea scopului propus trei state occidentale: Franţa, Anglia şi Statele Unite care s-au transformat în port drapelul desfiinţării statelor naţionale şi al federalizării lor în vederea realizării voinţei conducerii supreme a iudaismului mondial concretizată în Republica Universală. Structurile acesteia au fost construite cu abilitate după cel de-al doilea război mondial. Se numesc: O.N.U.; Consiliul de Securitate; Fondul Monetar Internaţional; Comunitatea Europeană; NATO; Banca Mondială.”

Voi oferi spre atentia dumneavoastra un comentariu facut de doamna Menache,purtator de cuvint al guvernului israelian intr-un interviu acordat unui canal de televiziune …evreiesc de mare audienta din SUA.
JEW-MEDIA-CONTROL
Ea spunea:”se cunoaste foarte bine,si prostii de americani stiu la fel de bine,ca noi controlam guvernul lor,fara a avea importanta cine sta pe un anumit scaun in White House.Vedeti,eu stiu acest lucru si voi stiti ,ca nu exista presedinte American care sa poata fi in pozitie si care sa ne creeze probleme chiar daca noi facem unele lucrui mai putin anticipabile”.In continuare ea puncteaza cu nerusinare si sfidare spunind:”Ce ne pot face americanii noua?Noi controlam Congresul SUA,noi controlam MEDIA,noi controlam industria spectacolelor,noi controlam totul in America.In SUA tu poti sa critici pe Dumnezeu,dar nu poti critica evreii si Israel” a spus in final acest purtator de cuvint Israelian.

Este clar ca lucrurile stau asa chiar in fieful lor,adica la CNN,unde Rick Sanchez,om de baza in emisiunile lor a fost concediat dupa ce a facut unele remarci la adresa evreilor.Pe ei nu i-a interesat cit de bun profesional era Rick Sanchez, ci cel mai important a fost ca nimeni sa nu spuna nimic despre ei si sa creeze tensiunea necesara obtinerii fortei absolute in Media.

Hai sa vedem si numele care stau in spatele acestor corporatii care ne infecteaza zilnic cu stiri cenzurate si distrosionate.Cel mai mare conglomerate MEDIA este Walt Disney Company,al carui presedinte este Michael Eisner,el find evreu.El are proprietatea asupra unei retele de cablu care numara peste 14 milioane de abonati si doua companii de productii video.Toate marile companii din compunerea conglomeratului sint conduse de evrei,incepind cu Joe Roth (Walt Disney Picture Group)fratii Weinstein (Miramax Films) si altii.

Reteaua ABC Radio Network are in proprietate 11 statii AM si 10 statii FM in cele mai mari orase americane cum ar fi New York,Washington,Los Angeles si altele si participa cu actiuni la peste alte 3.400 de posturi de radio.Reteaua a cistigat in 1994 peste 1 miliard de dolari.In momentul de fata detine 7 dintre cele mai importante publicatii scrise(ziare) din SUA.

Presedintele companiei este Gerald Levin si este si el evreu.Reteau de televiziune HBO care este subsidiara lui Time Warner este cea mai larga retea de televiziune din SUA.

Warner Music este de departe cea mai mare companie de inregistrari din lume cu 50 de companii in ramificatia ei.Presedintele companiei este Danny Goldberg,care este si el evreu.

Stuard Hersh este presedintele Warnervision si este si el evreu.In 1985 cind Ted Turner a cumparat reteaua CBS a fost un adevarat cutremur in Media americana pentru ca el nu era evreu si desi a angajat in posturi cheie mai multi evrei,el nu a luat nici o pozitie in public contrara intereselor evreesti

In final Turner a fost tradat de evreii pe care ii angajase pentru ca ei nu suportau ca un intrus sa fie intercalat intre ei si astfel,ei au adus in prim plan pe miliardarul Laurence Tisch si el evreu, care detinea o serie de hoteluri,companii de asigurari si se autointitula magnatul tigarilor.Baroni evrei ai Media nu aveau nevoie de nici o influenta non evreiasca in companiile Media.

Viacom Inc.,condusa de Smner Redstone( pe numele lui adevarat Murray Rothstein) si el evreu dupa cum se poate limpede vedea, este a treia cea mai mare companie de Media din SUA cu un venit anual dec peste 10 miliarde de dolari.Viacom produce si distribuie programme pentru primele trei retele de televiziune din SUA,detine in proprietate 12 statii de televiziune si 12 statii de radio.In acelasi timp aceasta companie distribuie filme prin intermediul a 4000 de magazine Blockbuster.

Sony Corporation of America,subsidiara a companiei japoneze Sony Corporation este condusa de Michael Schulhof si el evreu.Un alt evreu,Alan Levine conduce Sony Pictures.

New World Entertainment este condusa de Ronald Perelman si el evreu.Un alt evreu proeminent in Media este Steven Spielberg care conduce Dream Works,o retea care furnizeaza si produce filme,desene animate si programe de televiziune.

tvman2

Seagram Company Ltd.,una dintre cele mai importante retele de productie si comercializare a filmelor, este condusa de baronul bauturilor alcoolice din SUA,Edgar Bronfman care este si presedimntele companiei si in paralel este Presedintele Congresului Mondial al Evreilor.

Retelele de televiziune ABC,CBS si NBC sint conduse in totalitate de evrei,mai précis Leonard Goldenson,Laurence Tisch, si David Sarnoff.

In douazeci de ani, aceste retele au fost umplute pe toate nivelele cu evrei,nalasind loc nimanui care este in afara acestei caste.

Cele mai importante ziare din SUA sint in totalitate in proprietaea evreilor,The New York Times,The Wall Street Journal si Wasington Post,ele dominind viata economica si politica scrisa a Americii.

Cele mai importante magazine de stiri,Time Magazin,Newsweek,US News si World Report sint conduse de evrei.Numai Time Magazin are o distributie de 4,1 milioane de reviste pe saptamina.Este condus de Gerald Levin,proprietarul lui Time Warner Communications.Washington Post Company este condusa de Katherine Meyer Graham si ea evreica,iar revista are peste 3,2 milioane de cititori.

Este clar ca evrei domina lumea informatiei prin Media.Intrebarea care se poate evident pune este:S-ar permite unei alte minoritati sa detina o astfel de forta?
images
Fara discutie ca NU,iar oferind acestor oameni care isi exprima credinta in Talmud posibilitatea de a determina ce putem sau nu citii si ce putem viziona, da posibilitatea acestei comunitati sa ne modeleze dupa cerintele lor,dupa interesele lor, dupa propriile lor coordonate dictate de Talmud care sint diametral opuse intereselor noastre,iar unii dintre noi nu au cunostiinte de ele.Voi reveni in alt articol cu mai multe detalii legat de acest subiect(Talmudizarea populaiei globului).Permitindu-le lor sa controileze tot ceea ce citim si vedem pe micul si marele ecran le oferim un control virtual al guvernelor care ne conduc si implicit le oferim posibilitatea de decizie legat de viata noastra,le punem in mina sufletele copiilor nostrii si le aratam supunere totala acceptind acesta idée si acest mod de a ne manipula.Este necesar sa ne trezim si sa gasim impreuna cele mai bune modalitati de a schimba ceva cit nu este prea tirziu.Singura schimbare de la care ar putea incepe detalmudizarea noastra ar fi o schimbare de sistem,pentru ca stim foarte bine ca ne-am distrat si ne-am amuzat copios la filme realizate de proprii regizori si chiar am avut spectacole care ne-au captat atentia fara sa avem nevoie sa apelam la ei (stiti dumneavoastra la cine).

Din pacate Romania a apelat ca tara garanta la SUA si merge pe mina lor. O tara moarta si care poate face mult rau economiei mondiale dar nu bine.
Intradevar copiii romani sint cei care sufera mult de tot si eu ma gindesc la ei ca si la voi in general. Pentru asta am infiintat site-ul .

Adrian Cosereanu

Cum a reuşit mass-media aservită, cu complicitatea Oanei Zăvoranu, să zdruncine mentalul colectiv cu o „producţie” horror fără precedent: ULTIMA FRONTIERĂ A ABJECŢIEI

zavoranu

Ne-am obişnuit, din păcate, să tot constatăm cum, cu o insistenţă de-a dreptul iraţională, mass-media „noastră” îşi etalează cu atâta gregarism obsesia faţă de rating (nu şi faţă de meseria de ziarist, care presupune să formezi caractere şi nu să le deformezi) şi obedienţa faţă de nişte stăpâni de pripas care nu au nici un fel de legătură cu ceea ce înseamnă legea noastră strămoşească. Pentru că aşa au hotărât ei, la ceas de taină: să le fim un popor care, peste noapte, nu mai avem nici un fel de principii! Nici demnitate, nici ruşine! Vor să ne asigure că, nici măcar în faţa morţii, nu mai suntem în stare să îngropăm securea războiului dintre noi… Aşa s-au gândit diriguitorii televiziunilor aşa-zis româneşti, care – în încercarea lor de a transforma evlavia unei înmormântări într-un spectacol delirant – s-au transpus cu toţii în mintea unei „dive” în vârstă de 42 de ani (fiica răposatei), al cărei comportament public anticreştin fusese sesizat încă de pe vremea când propovăduia cultul satanic prin a sa emisiune TV „Diavoliţa”! Riscanta „aventură” tv a protagonistei este însă de înţeles, dacă ţinem cont că un renumit specialist în medicină, dr. Sinescu, susţine că avem de-a face cu o minte iresponsabilă. Căci numai un om vulnerabil, surprins într-o capcană diabolică, poate să scrie un bilet (în ciuda faptului că este absolventă a Facultăţii de Drept) pe care l-a înmânat în 2011 unor ţigănci practicante ale „magiei negre”: „Eu Oana Ioana Zăvoranu doresc din adâncul inimii mele să fiu ajutată de diavolul însuşi  iar la terminare doresc ca pe însuşi diavolul să îl iau acasă. Să fie doar al meu, pentru întotdeauna şi să îl comand, dar până atunci prin orice cale Marioara Zăvoranu să fie omorâtă, să moară, să crape prin accident sau orice fel de moarte care să nu fie suspectă”. Acest „contract” cu diavolul nu a rămas fără urmări şi, după cum se ştie, satanista Oana a avut o manifestare subumană faţă de propria mamă (a blestemat-o înainte şi după moarte), de oameni (i-a obstrucţionat să participe la înmormântare; a oripilat întreaga societate), de doctori (i-a acuzat că ar fi furat nişte obiecte de aur ale mamei sale), de preoţi (a făcut jocul unor preoţi caterisiţi, la care a şi apelat, lansând diverse acuze la adresa Bisericii Ortodoxe Române). „Regia” a fost semnată în special de televiziunea Antena 1, realizatoarea emisiunii „Un show păcătos”, a cărei conducere i-a plătit tinerei posedate demonic, pentru exclusivitatea înmormântării şi a apariţiilor ei, suma de 40.000 €. Şi a fost, într-adevăr, o poveste urâtă: cu un realizator (Mădălin Ionescu) care a reuşit incredibila performanţă de a sta în spital cu microfonul întins către o femeie muribundă; cu o închinătoare la diavol care l-a determinat pe prof.dr. I. Sinescu de la Spitalul Fundeni să declare exasperat: „Domnişoara să facă bine să le întrebe pe cele două menajere ale doamnei de aceste lucruri. Noi ne-am chinuit 90 de zile să o salvăm pe doamna, iar fiica nu a venit nici să o vadă. Suntem obosiţi de Oana Zăvoranu. Să ne mai lase! Noi nu ne drogăm şi nu luăm cocktail-uri de pastile. Sunt alte aberaţii şi elucubraţii spuse de domnişoara, care acum loveşte în personalul medical. Nici o persoană din spital nu a primit în grijă vreun bun care a aparţinut pacientei (…) Oana Zăvoranu să meargă la Poliţie şi la Procuratură să facă plângeri, să nu arunce cu noroi în noi. Am proprietatea termenilor medicali şi vă spun sincer că avem de-a face cu o persoană fără discernământ. Ţara asta nu se învârteşte după cum vrea Oana Zăvoranu”.

Este evident stimaţi cititori, că acest neobişnuit scandal, în care o fiică a dorit să îşi îngroape mama după propriile ei reguli, reprezintă încă o „cărămidă” pusă, de către Oculta iudeo-masonică, la descreştinarea României prin barbarizare spirituală. Iar recentul omagiu adus absurdului, de nişte televiziuni transformate în instrumente de asasinare spirituală, are ca scop ascuns ştergerea identităţii noastre naţionale şi acreditarea ideii că suntem un popor nedefinit în istoria universală. Pe care îl pot manevra, cum vor ei, alogenii

http://www.justitiarul.ro/oana-zavoranu-ultima-frontiera-a-abjectiei/