Adevărata mascaradă din spatele emisiunii WowBiz

hqdefault

Un fost sunetist de la Kanal D,  a rupt tăcerea și s-a hotărât să spună tot adevărul din spatele emisiunii WowBiz și despre regiile care sunt făcute cu Leo de la Strehaia.

Potrivit  siteului aflășitu.ro, tot ce se întâmplă în această emisiune este un adevărat scenariu, iar banii pe care îi aruncă Leo de la Strehaia prin platou nu sunt reali ba mai mult, aceștia ar fi  hârtii trase la xerox. Iar ca totul să pară cât mai real, invitații emisiunii vin pe platoul de filmare cu trei ore înainte și fac repetiții despre cum se va desfășura emisiunea.

Pe lângă toate aceste lucruri, dansatoarele emisiunii sunt plătite cu 150 de ron pe emisiune iar Leo este plătit în funcție de punctele de audiență pe care le face în seara respectivă la emisiune. Tot ce se întâmplă în cadrul acestei emisiuni este o adevărată mascadară,  pentru a prostii poporul cu televizorul.

Cât va mai ține acest teatru slab regizat depinde doar de audiența pe care o face Leo prin intermediul acestei emisiuni.

Datorită acestei regii bine puse la punct, în luna iunie, emisiunea WowBiz a fost lider de piață având un număr de 937.000 de spectatori, depășind posturile concurente Antena 1 și ProTV. Postul  Antena 1 difuzează în același cadru orar emisiunea Un Show Păcătos care a căzut pe locul al treilea.

Sursa

Concernul Mediapro este cel care a realizat infamele seriale ,,Inima de tigan, Regina, State de Romania, in care tiganii erau prezentati ca fiind o rasa superioara

toata-lumea-l-a-indragit-pe-giani

ProTV se ține de niște manipulări perverse rău pe partea de știri sociale sau știri cu impact/ de interes social. Pro Tv a început o serie de emisiuni scandaluri şi bârfe v-aţi pus problema, aşa cum am pus-o eu, de unde vine acest interes subit şi mai ales de unde vine bugetul unei astfel de deplasări ? Este exact ceea ce îşi doreau maleficii promotori ai Noii Ordini Mondiale, printre care se învârte şi patronul companiei care deţine Pro Tv şi întreg concernul Mediapro. Ronald Lauder este acţionarul majoritar al grupului CME, magnat american şi preşedinte al Congresului Mondial Evreiesc din anul 2007, dar şi apropiat al renumiţilor fraţi Rockefeller, aflaţi la vârful ierarhiei internaţionale financiare. Zilnic milioane de oameni sunt bombardaţi cu imaginile şi gargara unor personalităţi de mahala, cu scandaluri ieftine, sexualitate degradantă şi ostentativă, senzaţional de mucava, materialism exacerbat şi violenţă oripilantă al căror apogeu sunt ştirile de la ora 5, gen de ştiri inventat chiar de Pro Tv. Toate acestea provoacă în conştiinţa lor înlocuirea adevăratelor valori care stau la baza dezvoltării individualităţii sănătoase, a familiei şi a naţiunilor.

Datorită impactului deosebit de mare pe care televiziunea îl are asupra subconştientului marilor mase de oameni, oamenii puternici folosesc emisiunile TV (abil şi malefic realizate) pentru a-i manipula şi „programa” pe cei ignoranţi. Omul modern,a devenit dependent de televizor.

Din păcate, oamenii puternici se bazează şi pe ignoranţa şi delăsarea multor români, care pot fi astfel foarte usor manipulaţi prin presă, radio, televiziune.

La întocmirea programelor TV, alături de specialişti din cele mai diverse domenii de activitate, lucrează şi psihologi care, în conformitate cu planurile malefice ale oamenilor puternici, manipulează prin sugestie conştiintele oamenilor, creează opinii de masă, influenţează politic şi educaţional telespectatorii. Oameenii puternici urmăreşsc ca majoritatea filmelor prezentate la televizor să aiba scene violente, de groază, care să genereze perturbari psihice celor care vizionează aceste filme.

Dacă vă întrebaţi de ce la 25 de ani după revoluţie, încă suntem o naţie vaporoasă, lipsită de principii, valori, educaţie, consistenţă, s-ar putea să găsiţi o variantă de răspuns pe micul ecran.
Un popor buimăcit, care aştepta cu ochii întredeschişi mijirea libertăţii, a fost orbit cu kitsch, cancan şi decadenţă.

Întregul spaţiu media este vinovat, dar Pro Tv-ul a fost corifeul diabolic al spectacolului de “manelizare naţională”. La propriu. Primii manelişti au fost insistent promovaţi de Pro. Primii actori de freak show, primii afacerişti de carton, primele “dive” contra cost, primii analfabeţi de succes. Pro Tv-ul a tăiat panglica fiecărei expoziţii de superficial şi lascivitate.

Instituţiile mass-media folosesc diferite trucuri manipulatorii la difuzarea informaţiilor, ţinând cont de interesele patronilor din domeniul care le controlează.

Un gând despre &8222;Adevărata mascaradă din spatele emisiunii WowBiz&8221;

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s