Statul român favorizează străinii în dauna intereselor românești

romania-distrugere1

Statul e cel care favorizează străinii şi dă autorizaţii de construcţie pentru lanţuri de magazine ale străinilor. Dacă te uiţi atent, retailerii de electronice şi electrocasnice cum ar fi Altex, Flanco sau Domo folosesc spaţii pe care le închiriază de la Carrefour, Auchan, AFI şi alte mega malluri şi hypermarketuri, în loc să aibă propriile magazine.

Şi eu am vorbit în principiu, nu m-am referit la situaţia de azi. Dacă în 1990 nu ar fi fost distrusă economia românească şi statul ar fi construit el malluri şi hypermarketuri, azi ar fi fost cu totul alta situaţia din România.

Asta e o altă parte ar problemei, dar chiar dacă ar fi vorba de firme româneşti care importă scule, dacă le-ar vinde ele, banii ar rămâne în România, nu ar mai trece graniţa la nemţi, francezi, austrieci sau alte popoare cotropitoare. Cel mai trist e că aceste hypermarketuri sunt construite pe terenuri unde în trecut erau fabrici, care produceau scule şi tot felul de produse de uz casnic, de exemplu tocmai s-a dat în folosinţă un mega mall pe locul fostei întreprinderi Electroaparataj şi mai am multe exemple de acest gen numai în Bucureşti.

Azi am fost pentru prima oară la Praktiker Vitan. Am rămas mască când am văzut cât de mare e hala aia şi cât de multe rafturi cu produse sunt acolo! Mi-a luat cam o oră să mă plimb printre ele şi tot nu sunt sigur dacă le-am vizitat pe toate. Oare era o mare nenorocire dacă statul român ar fi construit nişte hale de acest gen, în care firme româneşti să îşi vândă direct produsele?! Nu, e mai bine să facă nemţălăii bani din buzunarele noastre!

Dan Tănăsescu

Multinaționalele au avut afaceri de 112 miliarde de euro în România în 2013

Şi cu toate astea România nu are bani pentru şcoli, spitale, copiii săraci bolnavi de cancer, nu are bani pentru pensionari, pentru investiţii etc. De vină e, bineînţeles, BOR, care nu dă bon fiscal pentru lumânări şi icoane şi construieşte Catedrala Mântuirii Neamului, din banii proprii.

http://dantanasescu.ro/2015/10/07/multinationalele-au-avut-afaceri-de-112-miliarde-de-euro-in-romania-in-2013.html

12109066_710318362433305_3843235551817372933_n

Capitalismul; privatizarea a crescut dependența de străini

SISTEMUL CAPITALIST este creat de aşa natură încât obligatoriu să aibă MULŢI SCLAVI SĂRACI şi puţini Stăpâni îmbuibaţi bogaţi care să îi exploateze pe săraci.Băncile și Corporațiile. În realitate, sursa răului vine de la Stăpânii tuturor acestor entități/instituții, indivizi ai aceluiași neam foarte malefic și foarte bine organizat în parazitarea omenirii de sute/mii de ani.

Lasă un răspuns

