Homosexualitatea nu înseamnă democrație, civilizație și progres

web-gay-justice-graphic

Nu tolerezi homosexualitatea în spațiul public? Ești împotriva căsătoriilor și adopțiilor gay? Te dezgustă stilul de viață al homosexualilor? Atunci după spusele activiștilor homosexuali, ale neomarxiștilor, liberalilor, și altor indivizi spălați pe creier de corectitudinea politică și marxism cultural, ești un fascist, un homofob, un extremist, un intolerant, un înapoiat care niciodată nu o să aprecieze democrația, civilizația și progresul. Dacă pare limbaj de lemn ce am scris mai sus, asta e, am punctat doar cum gândesc cei ce au susținut anul acesta parada homosexualilor, un eveniment obscen îndreptat împotriva creștinismului și a voinței majorității românilor. Cei ce se ascund în spatele celor trei cuvinte din titlul articolului, nu au practic nici o legătură cu acești termeni.

M-am convins că după 15 ani de la legalizarea homosexualității în România și după o propagandă gay tot mai intensă, românii nu acceptă la ora actuală această boală morală pe care Uniunea Europeană vrea să ne-o bage pe gât! Remus Cernea obsedat în a găsi argumente pentru a justifica căsătoriile homosexuale (degeaba le spune parteneriate civile că tot aia sunt sub o altă formă) încât a ajuns să încerce să-i convingă pe români că tolerarea homosexualității și cedarea în fața cererilor activiștilor gay ar fi caracteristice unei democrații puternice, unui stat civilizat și că ar duce la progres. Totul pentru că state precum SUA, Anglia, Franța, Spania, Olanda, Belgia, Germania, Suedia sau Danemarca, unde homosexualii au ajuns să facă tot ce vor, sunt țări bogate. Desigur, în categoria țărilor care au legalizat căsătoriile între homosexuali intră și state precum Columbia, Brazilia, Costa Rica, Argentina sau Africa de Sud, locuri în care mulți oameni nu trăiesc bine. Cernea însă nu este singurul în mintea căruia toate valorile se învârt în jurul unor practici sexuale degenerate, toți activiștii homosexuali încearcă să asocieze spurcăciunile lor cu democrația.

Dar ei uită un lucru, democrația nu înseamnă toleranța față de orice porcărie, nu înseamnă corectitudine politică, sau dictatura unei minorități sexuale agresive, ci înseamnă puterea majorității. Într-o adevărată democrație, care din păcate nu o avem nici în România și nici în Occident, majoritatea își impune voința. Dacă majoritatea e împotriva propagandei homosexuale în public și a căsătoriilor între homosexuali, atunci e anti-democrat ca acestea să fie impuse împotriva voinței poporului. Asta e esența democrației, ci nu o ”minte deschisă” în fața oricăror imoralități. Marxismul cultural doar pretinde a fi tolerant, în realitate neomarxiștii sunt plini de ură și ignoranță când vine vorba de opinii contradictorii cu ideologia lor. Apoi, a asocia homosexualitatea cu civilizația e penibil. Secole și milenii întregi omenirea s-a dezvoltat cultural, spiritual, social, politic și tehnologic fără ca acceptarea unui stil de viață bolnav să influențeze asta în mod pozitiv. Dimpotrivă, putem spune că un homosexual, oricât de politicos și de respectos ar fi el, rămâne opusul unui om civilizat. Uitați-vă doar la hidoșenile care au defilat pe străzile Bucureștiului și gândiți-vă dacă ”civilizație” e cuvântul care vă vine în minte privind niște oameni care au ales să-și manifeste frustrările sexuale în stradă și să le bage altora pe gât mizeriile în care cred.

Iar progresul de care vorbesc activiștii homosexuali nu este în mintea lor bolnavă doar cultural sau politic, ci include și un progres economic. A fost foarte penibil să privesc cum Cernea încerca să explice românilor că toleranța față de propaganda homosexuală înseamnă prosperitate economică. Cât de ignorant poți să fii încât să faci o conexiune între homosexualitate și economia unei țări? Sau poate nu știm noi, muritorii de rând, că homosexualii sunt niște genii economice şi imediat cum le vom face pe plac vor ridica România pe culmile progresului. Apoi, să spui că acceptarea căsătoriilor între homosexuali ar atrage companii străine e o afirmație deplasată. În China nu sunt recunoscute căsătoriile între persoane de același sex, iar până în 1997 homosexualitatea era ilegală. Însă o mulțime de companii occidentale au investit în China, evident pentru forță de muncă ieftină, nu pentru homosexuali. Tot ce știu e să-i facă pe alții înapoiați pentru că nu acceptă imoralitatea, când în realitate ei sunt cei înapoiați deoarece nu acceptă voința majorității.

Referendumul din Irlanda, unde 62% din cetățenii cu drept de vot au votat în favoarea căsătoriilor între homosexuali și lesbiene, a fost un prilej de bucurie pentru neomarxiști și toți susținătorii acestui stil de viață degenerat. Pentru mine arată doar trista realitate la care s-a ajuns în Occident, oamenii au fost efectiv spălați pe creier de către propaganda anti-creștină și pro-homosexuală, încât au acceptat ca ceva normal o porcărie ce strămoșilor lor nici nu le-ar fi trecut prin cap că ar fi posibilă. România e un stat majoritar creștin, în care cea mai mare parte a populației e împotriva gunoiului moral pe care activiștii homosexuali îl venerează. Românii nu vor să vadă o nuntă între Gogu și Dorel, nu vor să vadă homosexuali care adoptă copii pe care îi transformă în trofee ideologice, când orice copil are dreptul la o mamă și un tată. Și nici nu vrem să vedem travestiți hidoși care să îi învețe în școli pe copii că homosexualitatea e ceva normal, sau chiar să-i ducă la paradele lor scârboase. Cel mai democratic ar fi să se facă un referendum în care să ne impunem voința: aceea că avem dreptul la o familie tradițională și dreptul de a nu accepta tot ce este opus acesteia.

Codrin Goia

CONJURATIA REFORMISTILOR. Importanti cardinali si episcopi catolici militeaza pentru UNIUNILE HOMOSEXUALE

11392972_399979066852870_5506441137318007596_n

  • Lifesitenews:

Uniunile sexuale – subiect central pe agenda Sinodului dupa votul irlandez, crede Cardinalul Kasper

Efectele grave ale referendumului din Irlanda, nu doar pentru lumea laica, ci, in special, pentru biserica catolica, se arata deja. 

Nimeni altul decat principalul cardinal care a promovat agenda liberala in Sinodul Episcopilor pe temele Familiei, Walter Kasper, a avut o iesire publica, in forta, afirmand, pentru ziarul Corriere della Sera ca Biserica trebuie sa abordeze mai mult chestiunea cuplurilor de acelasi sex. Acest subiect a fost, conform cardinalului, “doar unul marginal la ultimul Sinod, insa acum devine central”

Kasper a aparat votul irlandez in favoarea casatoriilor homosexuale, afirmand: “un stat democratic are datoria de a respecta vointa poporului; si e clar ca, daca majoritatea oamenilor vor astfel de uniuni homosexuale, atunci statul are datoria sa recunoasca astfel de drepturi”. El a adaugat, de asemenea, ca referendumul irlandez este “emblematic pentru situatia in care ne gasim nu doar in Europa, ci in intregul Occident”. Kasper a zis: “conceptul postmodern – conform caruia orice este egal – se afla in contrast cu doctrina Bisericii”.

Cardinalul Kasper a facut o legatura intre evenimentele din Irlanda si doctrina catolica, spunand ca devine mai greu pentru Biserica sa explice propria sa pozitie morala in chestiunea homosexualitatii. “Trebuie sa gasim un nou limbaj”, a spus el. “Trebuie sa depasim discriminarile nedrepte, care au traditie lunga in cultura noastra”. Este important ca relatiile de acelasi sex de lunga durata sa fie onorate, iar acestea ar contine “elemente de bine”, considera cardinalul, chiar daca biserica nu isi poate schimba atitudinea sa fundamentala fata de acestea, de vreme ce sunt opuse invataturilor Evangheliilor. 

Multi observatori au asteptat indelung de la cardinalul Kasper o atitudine publica mai explicita in favoarea agendei homosexuale, spunand ca “deschiderea” catre cuplurile recasatorite a fost doar un prim pas catre extinderea agendei revolutionare pentru a include si aprobarea relatiilor de acelasi sex.

Celalalt motiv pentru existenta unor astfel de asteptari este dat de faptul ca Walter Kasper a publicat, recent, propria sa carte despre Papa Francisc, intitulata Revolutia tandretei si a dragostei a Papei Francisc, ce a fost publicata de Paulist Press. Parintele Mark David Janus, presedintele Paulist Press, a fost prezent atunci cand Kasper a dat Papei insusi o copie a noii sale carti. In cadrul unei audiente private, parintele Janus a prezentat Papei Francisc filmul promotional despre “Catolicii LGBT”, intitulat “Owning Our Faith,” la aparitia caruia a contribuit chiar el. Aceste fapte – ce pot fi vazute pe siteul bisericii St. Philip Neri – administrate de aceiasi parinti paulisti – vorbesc de la sine.

Initiativa cardinalului Kasper vine imediat dupa o “Zi de studiu” tinuta la Universitatea Gregoriana din Roma, ce a fost organizata de cei trei lideri episcopali din Elvetia, Franta si Germania – Ep. Markus Büchel, Arhiep. Georges Pontier, cardinalul Reinhard Marx – care s-au intalnit cu 50 de participanti: “participanti la Sinod, profesori de teologie, membrii ai Curiei Romane, jurnalisti”, conform comunicatului de presa al Conferintei Episcopilor Germani. Tema generala a acestei intalniri confidentiale a fost intalnirea Sinodului Episcopilor pe tema familiei, iar prezentarile au fost, de asemenea, confidentiale. Participanilor li s-a cerut, chiar, sa pastreze tacerea inclusiv dupa ce Ziua de studiu s-a terminat. Conform Catholic News Agency:

Unul din vorbitori, atunci cand i s-a cerut sa ramana anonim, a refuzat sa comenteze, totusi, scopul conferintei si tonul discutiilor, pentru ca “ne este in mod nefericit interzis, de catre organizatori, sa dam orice fel de interviu sau explicatii cu privire la conferinta.” 

Respectatul reporter Edward Penin a vorbit cu cardinalul Marx dupa ce acesta a iesit din intalnirea confidentiala. Pentin a relatat:

Cardinalul Marx a insistat ca ziua de studiu nu era secreta. Dar a devenit iritat cand a fost presat sa explice de ce nu era publica, spunand ca a venit la Roma ca “privat” si ca are tot dreptul sa procedeze astfel. Apropiat de Papa Francisc si parte a consiliului cardinalului de 9 membri, Marx este cunoscut pentru nerabdarea sa de a reforma abordarea Bisericii cu privire la homosexuali. In omilia sa de Cincizecime de anul trecut, cardinalul Marx a facut apel la o “cultura a bunei primiri” in Biserica a homosexualilor, spunand ca “nu diferentele conteaza, ci ceea ce ne uneste”. 

Dupa relatarile diferitelor surse media, se pare ca urmatoarele teme au fost discutate in mod favorabil la intalnirea de la Roma, toate subiectele indicand o tendinta liberalizanta:

  • o noua “teologie a iubirii”: sexualitatea este un dar pretios de la Dumnezeu, o exprimare a iubirii
  • acceptarea uniunilor homosexuale de catre biserica
  • biserica sa asculte vocea celor botezati in chestiunile morale
  • o hermeneutica catolica a Bibliei pe baza cuvintelor spuse de Iisus despre divort
  • schimbarea patternurilor morale intr-o societate pluralista
  • admiterea cuplurilor recasatorite la sacramente
  • a doua casatorie ca “uniune autentica”
  • indisolubilitatea casatoriei ca “ideal sau utopie”
  • importanta fortei sexuale umane
  • sexualitatea ca baza a relatiilor durabile
  • odata cu lungimea sperantelor de viata, granitele fidelitatii se schimba
  • dezvoltarea doctrinei si disciplinei bisericii de-a lungul timpului

Purtatorul de cuvant al acestei zile de intalnire, Matthias Kopp, a spus Catholic News Service, drept reactie dupa ce s-au ridicat unele obiectii: “resping tezele conform carora episcopii au o agenda de schimbare a invataturilor bisericii”. In ciuda negarii sale, multi catolici sunt indignati si suspiciosi cu privire la procedurile si tendinta acestei intalniri, de vreme ce multi episcopi, ce se presupune ca sunt reprezentanti de liderii conferintelor episcopale nationale, nici macar nu au fost informati despre aceasta intalnire confidentiala, daramite sa mai fi fost si invitati.

Manfred Spieker, un laic german si profesor emerit de studii sociale crestine la Universitatea din Osnabrück, a scris pe 28 mai pe siteul de limba germana kath.net despre faptul ca ceilalti episcopi nu au fost nici macar informati despre intalnire: “acest lucru e un abuz al rolului lor de moderatori ai conferintelor episcopale, caci rolul de presedinti ai acestor conferinte nu e mai mare decat cel de a modera”. El insista ca aceste metode submineaza intentia explicita a Sinodului Episcopilor, care face apel la deschidere si echitate:

“O conferinta ce seamana mai mult a adunare secreta decat academica, se afla in opozitie cu deschiderea si echitatea proclamate. Este ceva care divizeaza. Cei trei episcopi [presedintii conferintelor episcopale] nu au invitat, de asemenea, nici jurnalisti specializati pe aceste teme, ci doar pe cei care impartasesc opiniile lor si sunt in masura sa intensifice presiunea publica pe care aceasta intalnire o poate pune pe Sinodul din octombrie.”

Profesorul Spieker compara aceasta conduita cu unele metode ce au fost folosite in timpul ultimului Sinod al Episcopilor: “incercarile de manipulare ce au atins – deja in timpul Sinodului extraordinar al Episcopilor din 2014 – un nivel niciodata atins pana acum in biserica, au atins, acum, o noua etapa prin aceasta conferinta tinuta la Gregoriana”. Profesorul german a comentat, de asemenea, pe marginea temelor mentionate si a afirmatiilor facute la intalnire: “cu siguranta nu va scapa atentiei presedintilor celor trei conferinte potentialul schismatic al unor asemenea vederi”. 

Senatorul independent Ronan Mullen, liderul politic al taberei care s-a opus la redefinirea căsătoriei în Irlanda, decisă prin referendumul de săptămâna trecută, a făcut o declarație publică în care, după recunoașterea simbolică a înfrângerii, afirmă că întreaga campanie publică a fost complet dezechilibrată: media, partidele de guvernare și mai ales „fundațiile americane” (americane după țara în care sunt înregistrate, căci ne îndoim că ele exprimă opinia poporului american) care au „turnat” o sumă „nebunească” de bani în campania pro-homosexualistă au cântărit în decizie enorm. E bine să știm sub ce auspicii se duce azi bătălia pentru căsătorie și cam la ce să ne așteptăm noi, aici.

Iulian Capsali: Cum se cumpără și se vinde lumea

Revoluția sexo-marxistă continuă. Și este posibilă, chiar impusă, prin infiltrarea în teritoriul „inamic” a sumelor imense de bani pentru implementarea ideologiei care să scoată din rădăcini tradiția creștină a Bătrânului Continent – iar aici vedem cum a fost manipulat cu cei 25 de milioane de euro ai asociației americane Atlantic Philanthropies referendumul din Irlanda (important pol catolic) pentru obținerea legalizării căsătoriilor între persoane de același sex.

La asta se adaugă arsenalul binecunoscut: atacurile permanente împotriva Bisericii prin media obedienta, prin campanii publice și infiltrarea ideologică a mediului academic/universitar – la noi, cazurile infanticizilor si eugenistilor Julian Savulescu si Peter Singer, ultimul facand si apologia zoofiliei, care au primit titlul de Doctor Honoris Causa ai Universității București.

Se poate face o analogie intre finanțarea distrugerii Imperiului Țarist, reprezentant al Tradiției, prin sprijinul dat de bancheri lui Lenin în lovitura de stat și impunerea ideologiei comuniste (celebrul tren cu 50 de milioane de mărci-aur), și expansiunea actuală a ideologiilor LGTB-iste prin activiștii (noii bolşevici) şi ong-urile (celulele revoluționare) care primesc sume imense de la oligarhia bancar-corporatistă ca să sape tot la rădăcina Tradiţiei şi mai ales la destructurarea ideii de Familie. Scopul: dacă-i tai rădăcinile unui om, ai asupra lui puterea absolută.

Asta au vrut toate totalitarismele moderne, asta vrea acum şi totalitarismul globalist (neoliberal), care folosește intens mijloacele soft-power (persuasiunea), calomnia, denigrarea, ignorarea realitatii, mass media fiind instrumentul esenţial alături de ong-urile stipendiate. Apropos de presa noastră, exemplul cel mai recent este cel al preşedintelui Curţii Constituţionale, Augustin Zegrean, care a fost prezent în Templul Coral din Bucureşti în cadrul unui eveniment ce a marcat primirea de către Moise a Torei (Legii) pe Muntele Sinai. Acesta a comentat cu firească îndreptățire răstălmăcirea Decalogului: “Cinstește pe tatăl tău şi pe mama ta – cine o fi tatăl tău, când fecundarea este făcută în vitro? Cine o fi mama ta, când ai fost purtat în pântece de o mama surogat? Dar dacă tatăl tău este un bărbat şi mama ta este tot un bărbat?” Presa ideologizată a făcut cu această ocazie paradă de indignare: cum e posibil să crezi că Decalogul mai are vreo valoare astăzi?

Spectrul sărăcirii (crizei) despre care am amintit deja, ca şi spectrul războiului, sunt cele două prăpăstii între care se duce viaţa umanităţii în zilele noastre, supusă operației de mancurtizare și în care se induce metodic ideologia LGTB, încă din scoală sau, mai nou, din grădiniță.

Fără să mai fie conectate la verticala spiritului, asistam astăzi la transformarea popoarelor în populații gregare, direcționate ideologic spre scopuri contrare legilor firii și bunului simt comun. Acestei ideologii revoluționare euro-atlantice trebuie sa-i fie contrapusă o gândire maximalist hristocentrică. Orice alt tip de abordare va fi în zadar.

Nemții, inspirați de irlandezi. Cer legalizarea căsătoriilor între persoane de acelaşi sex

Decizia irlandezilor de a legaliza căsătoriile între persoanele de același sex a inspirat şi partidele din Germania. Verzii de la Berlin i-au cerut cancelarului Angela Merkel să grăbească procesul pentru legalizarea mariajelor gay.

”A venit timpul, doamnă Merkel!”, a spus liderul Partidului Verde, Katrin Göring-Eckardt, convinsă că votul din Irlanda va accelera egalitatea și în Germania, conform site-ului Russia Today.

Purtătorul de cuvânt al Partidului Verde din Germania, Volker Beck, a declarat că schimbarea din Irlanda ar putea da un impuls campaniei promovate de minorităţile sexuale.

Rezultatele referendumului care s-a desfăşurat vineri în Irlanda a arătat că peste 62 la sută dintre participanţii la scrutin au sprijinit această iniţiativă, în pofida protestelor Bisericii Catolice. Votul din Irlanda este considerat un pas important pentru demersul privind legalizarea mariajului gay, în condițiile în care aceasă ţară este predominant catolică şi homosexualitatea a fost pedepsită până în 1993.

Căsătoriile între persoanele de acelaşi sex sunt legale în 20 de state.

Nota :

A se retine insa ideea de baza: parteneriatele civile sunt gandite ca un instrument de combatere a “dominatiei” Bisericii, definita, evident, doar ca o organizatie ce nu are ce cauta in dezbaterile si legiferarile pe aceste domenii. Discutia despre organizatiile religioase laice, despre reprezentativitatea acestora, despre faptul ca Biserica este si institutie sociala, nu doar organizatie, despre dreptul religiosilor de a avea puncte de vedere politice – nu exista, caci nu trebuie sa existe. Pentru domnii de la Vice lucrurile sunt simple: o parte a societatii traieste in Evul Mediu, e cam idioata si trebuie, prin urmare, exclusa din decizia politica. O viziune discriminatoare si stigmatizanta – insa una permisa, admisa si admisibila, validata social, nesanctionabila de gardienii corectitudinii politice pusi in slujba propagandei LGBT. De ce ma intereseaza ce se intampla in ograda catolicilor? Pentru ca realizarea unor schimbari majore in doctrina despre familie a catolicilor va inmii presiunile asupra Bisericilor Ortodoxe. 

3 gânduri despre &8222;Homosexualitatea nu înseamnă democrație, civilizație și progres&8221;

  1. Bai, informeaza-te mai mult despre homosexuali inainte de a scrie asa chestii. Din punc de vedre politic vorbesti frumos, dar din punct de vedere umanoid spui prostii. Homosexualitatea a fost, este si va fi. Informeaza-te din punc de vedre biologic, chestiile stau un pic altfel de cit crezi tu despre ei.

  2. De sute de mii de ani încoace ca sa dai naste unei fiinte aveai nevoie de un mascul si o femela,sper ca m am facut inteles pana aici.Daca Nenea asta crede ca din 2 barbati ar putea iesi o faptura atunci ar trebui sa primeasca premiul Nobel .Implicatiile politice si ce ajutor ar putea sa aibe acest cult , le lasam deoparte ,nici nu ar trebui discutate.Sportul asta nu au decât sa l faca in privat ce-i ce simt nevoie dar sa nu il avem drept exemplu.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s