Simbolul Illuminati în noua reclamă de la Renault! Ni se invadează subconştientul cu aceste simboluri!

coke

Bun, ştiţi deja povestea cu simbolul Illuminati prezentat într-un reclamă Orange (Simbolul neoficial al Illuminati – ochiul în triunghi (piramidă) – apare 12 secunde în cea mai nouă reclamă Orange! “Sunt sigur” că totul e doar o simplă coincidenţă…), simbol care a fost înlăturat, în mod ciudat, după ce eu am vorbit de el (Orange scoate simbolul Illuminati din reclama TV, după ce am atras atenţia asupra acestui fapt acum o săptămână! Înseamnă că am avut dreptate!). Ceea ce e un lucru bun şi arată că Orange nu se vrea implicată într-o conspiraţie. Să spunem că totul n-a fost decât o scăpare de-a graficienilor…

Dar, dacă ar fi singura companie/corporaţie din lume care foloseşte asemenea simboluri ale Ocultei Mondiale, n-ar fi mare lucru. Problema e că sunt zeci, dacă nu sute de mari corporaţii ce folosesc asemenea simboluri din ce în ce mai frecvent. Simboluri care ne intoxică şi ne invadează sufletele, minţile, subconştientul…

Poate unii că deja au observat, dar iar într-o reclamă care e des difuzată în România la televizor, apare din nou simbolul Illuminati! Măi să fie, iarăşi o scăpare! Este vorba de reclama la “Renault Clio”, în care ochiul Illuminati apare de cel puţin două ori în reclamă (aşa cum se poate vedea în capturile făcute mai jos): pe o clădire mare din oraş şi sub inima unui tatuaj.

Renault-Illuminati-1

Renault-Illuminati-2

Aşadar, credeţi din nou în coincidenţe?

Despre Illuminati si simbolurile lor

Lovendal.ro

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s