Sebastian Ghiță rupe tăcerea confirmând astfel că România este o colonie străină

index

Au venit americanii !!

Operatiunea Bechtel continua. Inca 400 milioane de dolari jefuiti din Romania de americani.

Sebastian Ghiță este de părere că firmele cum ar fi Microsoft sunt de vină pentru jefuirea țării noastre. „Eu spun că s-au descărcat spre zero licenţe! Eu spun că am asistat la o operaţiune de furt din bugetul României de 400 de milioane de euro. Și Microsoft nu e singurul exemplu. Mai am să vă povestesc”, a mai declarat Sebastian Ghiță.

Simtind ca i se apropie funia de par, Ghita rupe tacerea.

Sebastian Ghiță a acordat un interviu exploziv în care a dezvăluit fapte de corupție produse în România ultimilor ani. Deputatul a vorbit despre dosarul Microsoft spunând că „Microsoft nu ne-a vândut nimic”. Nicio licență.

Sebastian Ghiță a vorbit cu „sute de oameni de afaceri români” care reclamă că străinii sunt tratați privilegiat și care avertizează că „de acum înainte, și politicienii, și funcționarii să se aștepte să fie reclamați la DNA dacă mai cer și un capăt de ață”.

Ce nevoie avea SUA să băgăm noi bani în buzunarul Microsoft? E adevărat că Microsoft făcea drumuri la Guvern și la Ambasada SUA. Dar cert e că s-au luat șpăgi imense și, dacă vrei să te minți, zici că le-au luat pentru țară. O porcărie imensă, asta este afacerea Microsoft cu România!

O altă țeapă pe modelul implementat de Microsoft

De asemenea, deputatul dezvăluie că cei de la Oracle ar fi pregătit un tun după modelul „implementat” de cei de la Microsoft, dar s-a evitat acest lucru: „Oracle a vrut de curând să facă același lucru. Ne-a vândut softuri de sute de milioane de euro. Să ne fure și Oracle o tură!.”

“Am impresia că 99% dintre corupți sînt români, în timp ce 70% dintre afacerile din România le controlează străinii. Eu nu cred că noi sîntem un neam de hoți, ci cred că justiția trebuie să ne trateze egal pe toți!”

– E o realitate! Eu știu multe companii care dau bani. Și în 10 ani eu n-am văzut companiile străine controlate de DNA. Aproape că sîntem scoși de pe piața românească. Dacă ești companie românească, ești corupt și ești hoț și faci afaceri cu statul. Dacă ești cu capital străin, atunci poți să faci caiete de sarcini, să dai șpagă. Și asta nu-mi place. Nu numai mie, e o îngrijorare generală. Văd că Ambasada SUA a făcut un concurs de caricaturi pe tema anticorupției. Mă gîndesc să ne punem și noi, românii, în piept o insignă pe care să scrie “Sînt corupt, dar mă tratez!”. Serios, poate așa, dacă ne uităm unul la altul, vedem ce greșim și ne facem bine.

– Dacă discutăm așa, și Stadionul Național a fost făcut de un consorțiu nemțesc.
– Și au dublat prețul și nimeni nu s-a sesizat, așa-i? Încă un exemplu. Cînd Enel a încărcat la factură consumatorii, DNA l-a ridicat pe directorul român. Oare directorul de deasupra, care este italian, nu știa nimic despre faptul că firma lui își păcălea consumatorii? Oare el nu știe nimic nici despre faptul că Enel importă utilaje ieftine din China, de la contoare pentru oameni la altele alea, de a ajuns să aibă monopol cu niște chestii care nu satisfăceau nici standardele de pe vremea lui Nea Nicu?! Italianul s-a urcat în avion și a plecat la Roma. Nu știe nimic.

“În calitate de cetățean român mă întreb mereu: de ce Microsoft nu e urmărită de procurori? Calculatoarele Guvernului aveau deja licențe legal cumpărate de importatorii care vînduseră calculatoarele. Microsoft știa. Și atunci a vîndut Guvernului suport. Adică o hîrtie cu dreptul de a suna la un call center din America. Nu aveam nevoie de acest serviciu. Acesta este adevărul îngrozitor”

Interviul a fost acordat de Sebastian Ghiță lui Cătălin Tolontan

Un gând despre &8222;Sebastian Ghiță rupe tăcerea confirmând astfel că România este o colonie străină&8221;

Lasă un răspuns

