Economia americană se clatină din toate încheieturile. Scandalul bancilor elvetiene,de unde provin acesti praduitori mondiali

index

Daca Obama se ocupa de Ucraina si cum ar putea livra armament nazistilor care conduc autoritar tara, la el acasa este un dezastru greu de refacut de vreo alta conducere.

Lanturile de magazine se inchid unul dupa altul, fabricile de productie de bunuri au plecat din tara sau cele care au mai ramas se inchid si ele. Scolile nu mai au finantare de la guvern. Fondurile de pensii sint de mult terminate si se apeleaza la fel de fel de manevre pentru a mai plati la zi pensile. Agricultorii nu isi mai pot vinde marfa. Companiile mici si mijlocii, care au fost motorul economiei americane, intra in faliment in numar cu mult mai mare decit cele care se inregistreaza si as putea continua, pentru a va scoate in evidenta dezastrul la care conducerea actuala a Americii au adus economia tarii. Dar cu toate astea, pentru vest si America in special, cel mai important subiect in speranta deturnarii atentiei oamenilor de pe toate meridianele, este Presedintele Putin si Ucraina…

In aceste momente se deruleaza un scenariu devastator pentru economia Americana, in porturile din vestul tarii, de la Pacific, dupa cum anunta Retail Industry Leaders Association. In aceste porturi a incetat activitatea si mii de containere sint blocate de activitatea docherilor americani, condusi de sindicatul lor impotriva conducerii acestor obiective de prima importanta pentru eonomia Americana.

Comertul cu amanuntul va avea de suferit enorm, iar cel mai sigur, multe magazine mici si medii isi vor inchide usile curind, lasind populatia sa cumpere de unde apuca si orice.

http://www.noodls.com/view/A53D3D09D4279EDC09F7DC8FEA35841086C872F3?7892xxx1423159855

In acest fel, vor disparea alte sute de mii de locuri de munca, oamenii trebuind sa intinda mina pentru existenta, la un guvern ramas “pe drumuri” si fara nici un ban, ba mai mult, plin de datorii.

Poate ca multi nu realizeaza impactul acestui protest si opririi activitatii unor porturi in care sosesc sute de mii de tone de marfa pe zi din China si Asia, volumul fiind de neimaginat, iar puterea politica americana exista datorita acestui flux de marfa dinspre Asia spre America, marfa ieftina si accesibila, inca, americanilor, practic singura accesibila..

Acest lucru ar putea duce la deraierea completa a economiei americane cu un impact in toate sectoarele si in final, chiar in sectorul militar si bancar…

LA Times arata intr-un articol din ultimul numar, amploarea dezastrului declansat de oprirea activitatii in aceste porturi uriase, printer care Los Angeles si Long Beach…

http://www.latimes.com/business/la-fi-port-shutdown-20150212-story.html

In aceste conditii se va inregistra o puternica dereglare in exportul american si evident in primirea banilor pentru export al companiilor americane de la importatori, care nu isi vor primii marfa la timp, in final fiind si o problema de seriozitate in afaceri.

Se pare ca acest conflict a fost generat de un aspect extrem de comun al economiei capitaliste si americane in principal si anume pentru faptul ca, conducerile portuare din vestul SUA, au preferat sa creasca productivitatea, prin scoaterea in somaj a unui numar mare de docheri si exploatarea celor ramasi prin munca peste program, dar platita prost, pentru ca exploatarea  umana a ramas singura pirghie a capitalismului actual de a-si creste productivitatea in economie.

Sindicatele americane portuare nu au acceptat incetinirea activitatii ca solutie grevista, in care munctorii sa lucreze sub randamentul lor, ci au intrerupt activitatea portuara pur si simplu.. multi dintre docheri lucrind fara contract de munca inca din Iulie, pentru ca portul sa nu le plateasca beneficiile medicale, concediile si asigurarile sociale, in felul acesta, prin bataie de joc fata de muncitori, portul asigurindu-si productivitatea scontata…

http://www.sfgate.com/bayarea/article/West-Coast-ports-will-shut-down-for-four-days-6076197.php?cmpid=email-desktop

Companiile de transport vor avea probleme majore, mai ales ca multe dintre camioane sint din alte colturi ale tarii si sint blocate in orasele portuare si companiile trebuie sa plateasca stationari si paracari ale camioanele si platile aferente pentru soferi.

In cazul opririi pe termen mai lung a activitatii in aceste porturi, exista posibilitatea reala ca, cresterea economica preconizata pentru acest an, sa fie anulata de aceste activitati greviste, ceea ce ar face sa asistam la o situatie economica falimentara pe ansamblulul economiei.

Impactul economic este urias prin oprirea activitatii in aceste porturi, duce la pierderea a peste 2 miliarde de dolari PE ZI!

Alegerea unor rute alternativa ar costa si mai mult si ar duce costurile produselor in sus, iar numarul americanilor care isi pot permite sa le cumpere ar fi foarte mic si de aici ar declansa o criza economica de proportii.

Deci sectorele de productie, transporturi si  comert sint afectate major in aceasta stuatie…

Apelind la companiile de transport si la porturile canadiene, costurile ar fi extreme de mari si ar necesita un tip de export si import total inutil intre cele doua tari..

Vor incepe dispute majore intre sindicate si patronat si cu siguranta vor avea loc greve in alte departamente ale economiei, care vor paraliza pe verticala si orizontala economia tarii…

Acest capitalism de conjunctura si la indemina unui grup, era normal sa duca la asemenea consecinte devastatoare…

Adrian Cosereanu

dbpix-forex2-blog480

De citeva saptaminii incoace, au inceput sa apara detalii socante legate de evazionistii care au depus banii furati in bancile elvetiene, care la rindul lor ascund date despre acesti farsori si traficanti internationali.

Una dintre bancile cele mai vizate in acest proces de evaziune masiv si la nivel mondial, este HSBC, care acum este sub acuzare pentru crearea de cicluri evazioniste si mecanisme de impiedicarea aplicarii justitie fiannciare prin legile internationale.

Site-ul Dadaviz arata originea celor ce depun banii negri, fiind implicate un numar mare de tari si guverne capitaliste. Cele mai multe fonduri “negre” sint masate in tari cum ar fi Bahamas, Cayman Island, British Virgin Islands si evident, Elvetia…

http://www.martingrandjean.ch/swissleaks-map/

In aceasta saptamina, Consortium of Investigative Journalists, o echipa de cercetatori si reporteri din 45 de tari, au eliberat un studio legat de profiturile uriase realizate de HSBC prin manevrarea acestor conturi, ale evazionistilor, sefii cartelelor de droguri, vinzatorilor de arme si alte categorii de persoane care pun in final securitatea internationala atit in plan financiar cit si social…

HSBC este numai una dintre bancile care sustin evazionistii internationali si acum va face subiectul unor acuzatii de spalare de bani si ascundere de identitatii ale acestor infractori care prin modalitatile de furat aplicate, au dus la dezechilibre economice majore in multe zone ale globului. Numai HSBC, pare sa fie implicata in manevre ilegale de acest gen, insumind peste 100 de miliarde de dolari.
.businessinsider.com

 RAdrian Cosereanu

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s