UNESCO ( ONU ) solicita educarea copiilor de 5-8 ani in privinta Masturbarii

timthumb.php

UNESCO si alte organizatii mondiale ( ONU ) sunt conduse de masoni,adica de satanisti.
Cine ar indemna oamenii spre pacat daca nu diavolul ?

UNESCO care e condusa de masoni,deci de satanisti vrea sa introduca in programa de invatamant,in scoli,ora de educatie sexuala unde copii sa invete despre aceste patimi :masturbare.

Un raport   al UNESCO sugerează  ca, copiii din toate ţările şi culturile au dreptul la educatie sexuală şi reproductivă, începând de la vârsta de cinci ani.

Raportul, denumit Orientările Internaţionale cu privire la Educație Sexuală, a fost lansat  în colaborare cu Fondul ONU pentru Populaţie (UNFPA), o organizaţie care lucrează pentru accesul universal la  ” îngrijirirea  sănătatii  reproducerii”.

În motivele pentru crearea de linii directoare, raportul UNESCO a spus că este “esenţial să se recunoască nevoia şi dreptul tuturor tinerilor la educaţie sexuala”.

Un apendice  ulterior a susţinut afirmaţia  si indică un raport din 2008 al  Federatiei Internationale pentru Planificare Parentala care a susţinut că guvernele”, sunt obligate să garanteze drepturile sexuale, “şi că” educaţia sexuala este o componentă integrantă a drepturilor omului.

Orientările sunt proiectate, potrivit raportului, de a fi “corespunzătoare pentru vârstă ” şi descompun  sugestiile curriculum-ului în patru grupe de vârstă:  de la 5 – la 8 ani,  de la 9 – la 12 ani,  de la 12 – la 15  ani şi de la 15 – la 18 ani.

Pentru cei cu vârsta de la 5 – 8 ani, unele concepte-cheie care urmează să fie discutate sunt:

– “Atingerea şi frecarea organele genitale personale este numita masturbare” şi că “fetele şi băieţii au părţi ale corpului intime, cu care pot simţi plăcere la atingerea de unul singur.”
– Că oamenii “, au primi mesaje despre sex, gen şi sexualitate de la culturile lor şi  de la religii.”
– Că “toţi oamenii, indiferent de starea de sănătate, de religie, origine, rasă sau statut sexual poate creşte un copil şi sa-i daruiasca dragostea pe care o merită.”
– “Inegalităţi intre sexe”, “exemple de stereotipuri despre sexe,” şi ” violenţa bazata pe sexe.”
–  Descrierea fertilizarii, conceptiei, sarcinii şi nasterii.

Pentru cei cu vârsta intre 9 – 12 ani, conceptele- cheie includ:

– “Măsuri specifice implicate în obţinerea şi utilizarea prezervativelor si contraceptivelor, inclusiv contracepţia de urgenţă” şi semne “şi simptome de sarcină.”
– Că avortul “legal efectuat în condiţii sterile, de către personal medical instruit, este sigur.”
– Discutarea ideilor de “homofobie, transfobie şi abuz de putere.”
– Discutarea că “orice persoană are dreptul de a decide să devină  parinte sau nu, inclusiv persoanele cu handicap şi persoanele care trăiesc cu HIV”, precum şi “ART (terapie anti-retrovirală) şi reacţii adverse ale pubertatii.”
– Că “atât bărbaţii cât şi femeile pot oferi şi primi plăcere sexuală”, precum şi ” definiţia şi rolul orgasmului.”
– Discutarea despre “exemple de practici tradiţionale vătămătoare,” enumerarea exemplelor care includ tăiere  organelor genitale feminine, crimele de onoare, crimele miresei şi poligamia. “

Pentru cei în vârstă de 12 – 15 ani, raportul recomandă discutarea “accesului la avort în condiţii de siguranţă şi îngrijirea post-avort” şi despre ” utilizarea şi abuzul de contraceptive de urgenţă.”

UNESCO sugerează, de asemenea, ca  acesti tineri de 12 ani  ar trebui să fie informati, “ca mărimea şi forma penisului, a vulvei sau sanilor variază şi  ca acestea nu afectează reproducerea sau capacitatea de a fi un bun partener sexual.”

 De la varsta de 15 ani, adolescenţii ar trebui să fie expuşi la “pledoaria pentru a promova dreptul şi accesul la avort în condiţii de siguranţă,” în conformitate cu liniile directoare.

SIECUS şi sex -educatia

Autorii raportului au consultat Consiliul pentru Informare si Educatie Sexuala din Statele Unite (SIECUS), în construirea cadrului curriculum-ului lor. Unul dintre cei doi autori, Nanette Ecker, este un fost angajat SIECUS.

Ca  si UNFPA, avocaţii SIECUS au vrut sa se asigure că “orice persoană are dreptul şi accesul la sănătate sexuală şi reproductivă, astfel încât umanitatea şi mediul natural sa poate exista în echilibru şi mai puţine persoane  sa trăiasca în sărăcie”,declara site-ul organizatiei. Grija lor este de a declara epuizarea ” resurselor naturale” – care este redusă prin accesul la avorturi.

Directorul fondator al organizatiei, Maria S. Calderone, a fost director al Planificarii Parentale.  SIECUS, în prezent,  face parte din Coaliţia Naţionale pentru sprijinirea Educaţiei Sexuale, alături de grupuri precum NARAL, Avortul Naţional şi de Liga de Actiune  pentru la Dreptul de Reproducere,  Campania pentru Drepturile Omului şi Consiliul Naţional al La Raza.

În justificarea sa pentru noile linii directoare ale ONU, raportul spune că programele de sprijin ale valorile tradiţionale ale căsătoriei şi sexului sunt defecte.

“Abstinenta este doar una dintr-o gamă largă de opţiuni disponibile pentru tineri”,  au scris autorii, descriind abstinenta-doar ca programe  ” bazate pe frica” şi “concepute pentru controlul comportamentului al tinerilor prin insuflarea fricii, a ruşinii şi a vinovăţiei . “

SIECUS a atras focul asupra ei în anii 1990, pentru propriul set de linii directoare, care declara: ” Doi oameni care convieţuiesc  pot avea acelaşi angajament şi responsabilitate  unul faţă de altul ca si oamenii casatoriti.”

Institutul de Cercetare a Populatiei, un grup non-profit de cercetare cu scopul de a înlătura “mitul suprapopularii,” a luat atitudine fata de raportul ONU şi orientările sale :

“Suntem cu siguranta consternati, dar nu surprinsi”, a declarat Colin Mason, PRI Director pentru mass-media.

Mason a numit UNFPA, partenerul UNESCO în eliberarea de orientări, “unul dintre iniţialele grupuri de control al populaţiei , astfel încât cele mai multe dintre lucrurile pe care le fac decurg din acest obiectiv.”

Mason, de asemenea, a spus ca el nu crede că a fost justificat dreptul copiilor la educaţie sexuală începând de la o vârstă fragedă şi etichetare avortului ca un “drept” al omului.

Mark Richmond, director al Diviziei  UNESCO pentru Coordonarea Priorităţilor în Educaţie, a apărat programul într-o declaraţie scrisă catre CNSNews.com, de la birourile Agenţiei de la Geneva, Elveţia.

“Nici UNESCO, nici Orientările Internaţionale nu fac caz cu privire la activitatea sexuală ca fiind un drept”, a spus el.  “În schimb, Orientările Internaţionale se concentrează pe importanţa dobandirii, de catre copii şi tineri, prin intermediul programelor de educaţie pe vârste,  a cunoştinţelor şi informaţiilor care le va permite să  se înţeleaga mai bine pe ei insisi şi pe altii, astfel încât comportamentul lor nu se bazeze pe ignoranţa, erori de fapt sau neînţelegere. “

Întrebat dacă UNESCO are o prejudecată împotriva căsătoriei tradiţionale şi valorilor sexuale, Richmond a subliniat opoziţia de la pagina 60 din raport: “Trebuie remarcat faptul că abstinenţa este adesea predată ca o singură opţiune pentru sex mai sigur, ca parte a unui cuprinzător program de educaţie sexuală. “

Richmond a admis,ca totuşi, sex-educatia propusa de curriculum ar trebui să fie disponibila chiar şi la copiii foarte mici, cu toate aceste discutii.

“Liniile Internationale  Directoare sprijina părerea că educaţia sexuală ar trebui să fie pusa la dispoziţia copiilor şi tinerilor care au nevoie  atât de ea cat şi de un drept la cunoştinţe şi de informaţii”, scria el.

“Pe de altă parte, educaţia sexuală ar trebui să fie cuprinzătoare şi să fie oferita în cadrul şcolar formal al curriculum-ului.”

Adresându-se despre un exemplu specific al sexualităţii care se predă la  copiii foarte tineri, Richmond a apărat recomandarea UNESCO de a discuta masturbarea cu copii, care porneşte de la varsta de 5 ani.

“Este nevoie, ca punct de plecare, deoarece aceasta este o perioadă în care copiii sunt cunoscuti a fi curiosi despre organele lor, sa se explice ce este masturbarea, că nu toţi oamenii o fac şi că acesta ar trebui să se facă în privat”, scria el.

“Subiectul se adresează din nou în intervalul următor de vârstă (9-12).  Acest lucru este menit să garanteze că copiii isi dezvolta o înţelegere mai complexa despre comportamentul sexual, pe masura trecerii prin fiecare etapă în procesul de tranziţie la maturitate. “

UNESCO are 193  de naţiuni membre din întreaga lume, inclusiv Statele Unite.

CE SE PREGATESTE PENTRU COPIII NOSTRI? NOI CE FACEM?

„Exact acum un an, atrageam atentia in cadrul revistei noastre (Familia Ortodoxa, Nr 10/2009) asupra unui document elaborat de UNESCO prin care aceasta agentie a ONU incearca sa dea tonul pentru impunerea unor noi principii educationale in intreaga lume.

Documentul UNESCO Principii directoare internationale pentru educatia sexuala, elaborat in iunie 2009 dorea raspandirea educatiei sexuale peste tot in lume la tinerii cu varsta cuprinsa intre 5 si 18 ani. Acesta pleca de la principiul ca omul este in esenta o fiinta ce trebuie sa-si satisfaca orice pulsiune sexuala fara constrangere pentru a se dezvolta in mod «armonios» si fara prejudecati, intre altele, sustinea fatis practica onaniei si a licentei sexuale la adolescenti si prezenta cuplurile homosexuale ca alternativa la familia traditionala. Documentul a provocat la momentul respectiv un val de indignare si de proteste la nivel mondial. In urma acestora, ideologii UNESCO au facut un pas inapoi pentru a face, cu elan, alti doi inainte si au eliberat in septembrie anul acesta un nou raport avand la baza aceleasi principii directoare, insa putin machiate.

Lifesitenews.com ne informeaza ca din ghidul noilor principii directoare sustinute de ONU sunt inlaturate unele expresii prea explicite, insa intr-o anexa ce traseaza bazele curriculei pentru educatia sexuala a copiilor cu varsta cuprinsa intre nastere si 5 ani, parintii sunt indemnati sa dea copiilor papusi «corecte» din punct de vedere anatomic cu care sa se joace, sa-i instruiasca in privinta diferitelor tipuri de relatii sexuale si sa sustina beneficiile masturbarii. Astfel, in curriculum se afirma ca «Daca un copil, in intimitatea lui, isi atinge organele sexuale», parintii trebuie sa «ignore comportamentul».

In privinta identitatii de gen, curriculum-ul avertizeaza ca parintii care sustin viziunea traditionala asupra identitatii de gen impiedica cresterea copiilor.

«Confuzia in privinta acestor chestiuni (a identitatii de gen) si teama de homosexualitate (homofobia) au condus la o ingradire de catre parinti si alti adulti a modului in care fetele si baietii se exprima».

De asemenea, curriculum-ul ii instruieste pe profesori si educatori ca ar trebui sa evite atitudinea «moralizatoare», intrucat, in ceea ce priveste valorile, binele si raul sunt valori relative.

Nu in ultimul rand problema principala a acestor noi principii directoare este ca urmeaza filosofia educationala a unuia dintre cei mai mari detractori ai moralitatii umane din secolul XX. UNESCO a recunoscut ca raportul a fost intocmit de catre unul dintre fostii directori ai Consiliului pentru Educatia si Informarea asupra Sexualitatii din Statele Unite (SIECUS), organismul prin care Institutul Kinsey incearcasa-si impuna filosofia educationala.

Institutul Kinsey a fost fondat de catre unul dintre cei mai faimosi sexologi din SUA, Alfred Kinsey, care a dobandit in anii 50 un renume mondial datorita lucrarilor sale despre comportamentul sexual la barbati si la femei. In principiu, acesta sustinea in lucrarile sale ca cei mici sunt fiinte sexuale ce trebuie stimulate in acest sens. Cercetarile din ultimii 20 de ani au scos la iveala faptul ca Kinsey si-a fundamentat cercetarile si datele statistice in privinta sexualitatii copiilor pe datele furnizate de cei mai mari pedofili ai timpului, indivizi ce violasera sute de copii. Kinsey nu numai ca nu i-a dat pe mana autoritatilor, ci i-a incurajat sa-si continue practicile, dar sa si le noteze in jurnale special construite.

Studiile sale fundamentate pe falsuri si atrocitati au stat si stau la baza formarii sexologiei ca ramura a unei noi stiinte prin care se incearca justificarea celor mai aberante deviatii sexuale ca practici normale. El este deci si fondatorul noilor curricule educationale care pun accent pe educatia sexuala pentru copii si pe desfraul institutionalizat.

In 1964 Institutul Kinsey a fondat SIECUS ca instrument al sau pentru implementarea noii saIe filosofii educationale. Interesant e faptul ca primul sau director a fost Mary Calderone, un medic care a condus Planned Parenthood, faimoasa organizatie ce detine pe teritoriul SUA mii de cabinete pentru avort. De altfel, Planned Parenthood este si unul dintre cei mai mari sustinatori in zilele noastre ai introducerii educatiei sexuale si al desfraului printre adolescenti”.

(din articolul: ONU reia ofensiva pentru impunerea educatiei sexuale in lume ca drept ai copilului, Familia Ortodoxa, nr. 11/22 din 2010, pag. 61-63)

Surse:

1, http://www.truthrevolt.org/news/las-vegas-school-board-wants-teach-masturbation-5-year-olds

2, https://mucenicul.wordpress.com/2009/08/27/unesco-solicita-educarea-copiilor-de-5-8-ani-in-privinta-masturbarii/

Cititi și :

PROGRAME DE EDUCAŢIE HOMOSEXUALĂ ŞI PORNOGRAFICĂ, DESFĂŞURATE ÎN ŞCOLILE DIN ROMÂNIA

https://searchnewsglobal.wordpress.com/2013/11/11/programe-de-educatie-homosexuala-si-pornografica-desfasurate-in-scolile-din-romania/

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s