Masoneria este evreiască, în sensul că reprezintă interesele poporului evreu?

images

La întrebarea, ”Cine își asumă paternitatea asupra francmasoneriei?” există niște răspunsuri sau unele indicii potrivit cărora, aceasta ar fi opera unor evrei. Probabil că pentru aceia care vor fi deranjați de aceste dezvăluiri, ar fi fost mult mai convenabil dacă eu aș fi spus: ”Francmasoneria este opera evreilor!! (sau a ”jidanilor”!)”; ar fi urmat apoi niște sesizări pe la Google însoțite de ștampile ex chatedra precum, ”Antisemitism”, ”Incitare la ură” etc…

Eroarea fundamentală pe care o fac unii creștini care acuză sistemul francmasoneriei este impardonabilă: asimilarea masoneriei cu poporul evreu în totalitatea lui – chiar și ”justificat”, adică atunci  când unii evrei, fie ei și lideri marcanți, au exprimat o astfel de poziție! Dacă papa vorbește în numele creștinătății, înseamnă că creștinii adevărați se simt reprezentați de el? La fel se întâmplă și în cazul evreilor, ca neam!

Dar pe lângă eroarea și păcatul, până la urmă, al unei astfel de asimilări jignitoare a poporului evreu cu francmasoneria, trebuie spus că această greșeală le-a convenit dintotdeauna celor vizați care, profitând de ea, nu au trebuit decât să deturneze atenția de la veridicitatea dezvăuirilor asupra unor stări de fapt abominabile, înspre o chestiune care, pe bună dreptate, este incriminată legal: rasismul, xenofobia, antisemitismul… și după cum evoluează lucrurile în ziua de azi, poate că, în listă ar trebui inclusă și rusofobia, familio-fobia, prunco-fobia, hetereo-fobia, creștino-fobia, româno-fobia etc…

Îmi cer scuze pentru ultimele construcții lexicale dar am făcut-o pentru a ilustra un fapt îngrijorător: în numele toleranței a fost instituită practicarea intolernaței din partea unor grupuri de interese, de orice fel, străine cu desăvârșire de interesul unei majorități, care este obligată să renunțe, sistematic, la tot ceea ce-i conferea o anume identitate! Iar culmea perfidiei este că în timp ce este clamată libertatea de exprimare și a cugetului, în fapt, printr-o persuasiune progresiv coercitivă, oamenilor li se neagă cu tot mai mare îndrăzneală și obrăznicie aceste libertăți fundamentale: libertatea cuvântului și a cugetului propriu! Cel mai bun exemplu în acest sens este următorul tablou care expune niște contradicții flagrante!

În timp ce libertatea de expresie este asimilată, într-un mod samavolnic, cu publicațiile pornografice ale lui  Larry Flynt,  cu mizeriile ”artistice” ale ”jurnaliștilor” de la Charlie Hebdo, cu operațiile de schimbare de sex, cu infilitrarea pornografiei/sodomiei în școlile primare în numele ”educației” sexuale, cu impunerea evoluționismului, panteismului și misticismului oriental (sub masca așa-zisei psihologii umaniste și a unor cursuri de dezvoltare personală); de cealaltă parte se poate observa că se fac pași repezi și fermi pentru impunerea unei religii mondiale în care creștinismul, mai cu seamă biblic, este văzut ca un cancer (în școlile din Anglia de ex, s-a așezat interdicția rostirii numelui lui Isus – motiv pentru care unii profesori, care nu au agreat asta, au fost concediați) și în general orice valoare clasică este abandandonată pentru ideea de schimbare, de nou! Câtă perpetuă nerușinare! Adevărul este că perspectivele acestei noi ”democrații” sunt extrem de sumbre, fiindcă democrația aceasta presupune întotdeauna obținerea unui consimțământ neinformat sau forțat!

Dar să revenim la tema prezentului articol! Personal, eu nu voi folosi niciodată cuvântul, ”jidan” datorită încărcăturii sale peiorative! Voi iubi poporul evreu, adevărat, pentru că nu am cum altfel: dacă îl iubesc pe evreul Isus și dacă îi admir pe ucenicii evrei ai lui Isus, cum aș putea să urăsc poporul în care s-a născut acum 2000 de ani Fiul lui Dumnezeu? Evreii au nevoie să-l cunoască pe Hristos care este Iubire, ori primind ura și disprețul creștinilor, ei nu-l vor cunoaște niciodată, fiindcă în El nu este ură ci dragoste! Însă, evreii de bună credință trebuie să știe și ei acele lucruri urâte și ascunse și reprobabile despre unii care susțin că s-au ridicat din rândul lor și în numele unor virtuți neobișnuite, de multe ori imaginare, procedează la fel ca papa de la Roma, prin a emite păreri și a influența luarea unor decizii politice care afectează viața tuturor oamenilor! Viața fiecărui om este un dar de la Dumnezeu și nicidecum terenul experimental al unor ideologii aliene impuse de niște minți îmbolnăvite de dorința drăcească de a-și supune semenii, de a-i manipula, de a-i conduce, de a-i exploata…

Să revenim la titlul articolului. Este masoneria evreiască? Întrucât se bazează foarte mult pe misticismul iudaic se poate admite că masoneria este evreiască? Misticismul iudaic nu este o premiză suficientă pentru o astfel de concluzie: de ex, foarte mulți americani practică yoga și nu sunt hinduși; tot mai mulți ”creștini” practică caballa, dar asta nu-i transformă în evrei! Iar foarte mulți dintre membrii masoneriei, cei aparținând lojei albastre, ”idioții utili”, așa cum îi numea Weishaupt (indiferent de etnia lor), sunt ferm convinși că, ei slujesc unor interese exclusiv nobile!

Așadar, este masoneria evreiască?
Iată câteva răspunsuri…

Rabinul Isaac Wise (cel înțelept) spunea, în The Israelite of America, la data de 8 martie 1866, următoarele: ”Masoneria este o instituție evreiască a cărei istorie, grade, sarcini, convenții și explicații sunt evreiești de la început până la sfârșit.”

Autoarea Amy Hill Shevitz, profesoară universitară la o catedră de istorie, filozofie și religie (http://judaic.arizona.edu/midwives-rebirth-rosenzweig-women-and-relationship-weimar-jewish-renaissance),  detaliază însă afirmația lui Isaac Wise:
”Wise, s-a exprimat odată că, ”Masoneria este o instituție evreiască a cărei istorie, grade, sarcini, convenții și explicații sunt evreiești de la început până la sfârșit.” În Portsmouth, el a revenit asupra acestei noțiuni, declarând că, ”principiile conducătoare ale Masoneriei, ne aparțin atât de mult”, ceea ce s-a tradus printr-o sensibilă încurajare adresată deopotrivă evreilor și neamurilor. (Jewish Communities on the Ohio River: A History,  A Judaism for the Middle Class, Amy Hill Shevitz; 2007 University Press of Kentucky, pg. 89).

Norman H. Finkelstein, un autor de cărți pentru tineri și deținător al două premii evreiești de carte, face și el trimitere la afirmația lui Isaac Wise, în următorul context:
”Încă din vremurile coloniale, francmasoneria a continuat să le ofere bărbaților evrei oportunități de a interacâiona cu alții din comunitatea lor, pentru stabilirea unei susțineri reciproce…Rabbi Isaac Mayer Wise a justificat participarea evreiască în ordinele frățești astfel: ” Masoneria este o instituție evreiască a cărei istorie, grade, sarcini, convenții și explicații sunt evreiești de la început până la sfârșit.” Cu toate acestea, nu toate lojile masonice erau receptive în mod egal la primirea ca membri a unor evrei, așa că evreii și-au stabilit propria lor organizație fraternală de într-ajutorare în 1848, și denumită B’NAI B’RITH pe care istoricul Hasia Diner a numit-o, ”Sinagoga Seculară.”  (American Jewish History: A JPS Guide, Norman H Finkelstein, 2007, chap. New Comunal oportunities, pg. 63)

Se știe însă că, socialismul și revoluția bolșevică au fost opera unor masoni evrei! Dincolo de pretențiile asumate de acest curent politic, pentru mai binele omenirii, haidem să vedem câteva detalii, nesemnificative, expuse de evreul britanic Benjamin Disraeli.
Acesta însă vorbește despre adevăratul motiv al apariției socialismului, astfel:

”Dar societatea existentă a ales să persecute această rasă (evreiască) în loc de a alege să și-o facă aliată, și atunci care au fost consecințele?
Acestea pot fi urmărite în ultimul focar de manifestare a principiului distructiv în Europa. O insurecție are loc împotriva tradiției și aristocrație, împotriva religiei și a proprietății. Distrugerea principiului semit, extirparea religiei iudaice, fie ea în forma mozaică sau sub forma creștină, a egalității naturale a omului și abrogarea proprietății sunt proclamate de către societățile secrete care formează guverne provizorii, și la a căror conducere sunt găsiți și evrei. Poporul ales cooperează cu ateii; acumulatorii cei mai abili de averi se aliază cu comuniștii; rasa aceasta particulară și doresc să distrugă creștinătatea nerecunoscătoare care  le datorează chiar și numele ei, și a cărei tiranie ei nu mai pot s-o suporte.” (Lord George Bentinck: A Political Biography, Benjamin Disraeli, 1852, pg. 498-499)

Legat de această chestiune, Kevin MacDonald precizează că, ”Într-adevăr, Theodor Herzl a expus în anii 1890 faptul că, socialismul a fost un răspuns evreiesc pentru anti-semitismul continuu, iar cauza sa nefiind, așa cum s-a afirmat potrivit scopului său politic și economic, ci pentru că se dorea distrugerea structurii de putere a neamurilor anti-semite: ”Din proscrișii societății, ei (evreii) vor deveni dușmanii societății. Aha, deci lor nu li se asigură drepturi civice, se permite să fie insultați, disprețuiți și în anumite situații jefuiți și mutilați – ce i-ar mai putea opri ca să treacă de partea anarhiei? Evreii nu mai au nicio miză, într-un stat. Ei se vor alătura partidelor de revoluționari, cărora le vor furniza sau ascuți armele… Atenție, ei sunt la capătul răbdării, nu mergeți mai departe!” (Theodor Herzl: From Assimilation to Zionism, Jacques Kornberg 1993, 122)
În mod similar, Sammons (1979, 263) descrie bazele atracției mutuale dintre Heinrich Heine și Karl Marx prin nimic altceva decât, ”ei nu erau reformatori, ci doar urau, și lucrul acesta a fost cel mai probabil cel pe care l-au avut în comun…” (The Culture of Critique: An Evolutionary Analysis of Jewish Involvement in Twentieth-Century Intellectual and Political Movements Paperback – August 15, 2002, pg. 13, Kevin MacDonald)

Cu toate acestea, motivele invocate de Herzl nu au fost sincere, iar lucrul acesta a fost demonstrat în secolul 21 de către niște documentariști israelieni în materialul intitulat, ”Theodor Herzl, fața neștiută a sionismului.”
Din documentar aflăm că, Herzl scria la un moment dat în ziarul Zeitung că, ”Evreii bogați dirijează omenirea. Ei gestionează destinul guvernelor și națiunilor. Ei îi incită pe unii contra altora. Și ei sunt aceia care împovărează cu datorii țările și guvernele. Când evreii bogați încep dansul, popoarele și guvernele joacă după cum le cântă aceștia. Și indiferent cum decurg lucrurile, ei se îmbogățesc.”
În ceea ce privește sionismul, el nu a făcut decât să se folosească de evrei pentru atingerea unor interese politice, după cum urmează: ”În fine, antisemtismul, care este o forță ancorată în conștiința maselor, nu le va face deloc rău evreilor. Ba eu cred că, mai degrabă, antisemtismul va fi benefic pentru caracterul evreiesc. Este vora de educația grupului de către colectivitate, o educație care ar putea să amâne asimilarea lui. Educația se face într-un singur fel, prin adversitate. Evreii vor trebui să se obișnuiască cu asta. Eu am avut o idee formidabilă: să atragem antisemitismul provocat și să incităm la distrugerea proprietăților evreiești.”

Deci nici vorbă de grijă pentru suferința populației evreiești din Europa! Cât cinism, nu-i așa? Ba mai mult, Yossef Haim Brenner (1881 – 1921), scriitor și lider spiritual al acțiunii sioniste, cel care avea să devină cel mai influent personaj pentru viețile muncitorilor israelieni, spunea în 1919: ”Caracterul nostru național a fost corupt dintotdeauna. Noi nu am fost niciodată un popor muncitor. Noi am dus dintotdeauna o viață de câini și de țigani. Cam ce-ați dori voi din partea antisemiților? De ce refuzați să recunoașteți evidențele? Imaginea urii și a disprețului pentru Israel: evreii sunt niște țigani, murdari, putregaiuri, dezgustători… Niște ouă clocite, nu oameni! Câini schilodiți.”
Și mai departe, continua: ”Bine că popoarele europene nu ne-au strangulat, fără milă, la fel cum îi spânzură pe cei care sunt detestabili; ele merită tot respectul nostru…. Noi nu suntem ființe omenești. Ci mai degrabă suntem o flegmă. Toată moștenirea noastră spirituală nu este decât un țânțar mort. Oare de-acum străzile noastre vor fi invadate de acele guri cunoscute din toate gheto-urile? Putregaiul speciei umane?”
(http://avertizari.blogspot.ro/2014/12/antisemitism-sau-marketing-1.html)

Lucruri extrem de urâte despre promotorii sionismului nu ar fi fost dezvăluite niciodată, fără încăpățânarea doctorului Raphael Saul Landau, medicul personal al lui Herzl (vezi,Sturm und Drang im Zionismus: Ruckblicke Eines Zionisten Gebundene Ausgabe – 1937, de Saul Raphael Landau (Autor).
Același lucru lăudabil merită să fie spus despra inițiativa documentariștilor israelieni, prin care au demascat poporului evreu acele chipuri machiavelice ale celor care au acționat în numele lor, pentru ”mai-binele” lor, dar au ținit la interese mai mult personale!

Iată că evreii, ca popor, sunt oameni însetați de adevăr și onești! (Chiar dacă alții, în numele iudaismului sau sionismului, încearcă să acopere fără rușine aceste evidențe prin notificări către diverse site-uri pentru a elimina orice materiale care de fapt demască nu poporul evreu, ci mizerabilitatea unor lideri mesianici ai acestui popor atât de greu încercat și victimă, de multe ori, a urzelilor unor așa-ziși confrați de-ai lor.)

Prin urmare, un lider al sionismului nu se sfia să-și exprime scârba pentru poporul evreu risipit în întreaga Europă! Vi se pare cumva că, cuvintele respective denotă un interes real sau respect pentru poporul evreu în majoritatea sa? Dacă cele de mai sus nu vi se par prea elocvente, citiți în continuare.

La congresul sionist din Basel, Elveția, ținut pe data de 29 august 1897, Theodor Herzl spunea: ”Este esențial ca suferințele evreilor … să fie mai rele… . Acest lucru va ajuta la realizarea planurilor noastre … . Am o idee excelentă … . Îi voi determina pe antisemiți să lichideze averea evreilor… Și astfel antisemiții ne vor ajuta, în sensul că vor consolida persecuția și opresiunea evreilor. Antisemiții sunt cei mai buni prieteni ai noștri.” ( Jurnalul lui Herzl, part. I, pg. 16)

O altă mostră de dezinteres față de problemele reale ale evreilor, o oferă însuși Edmond Rothschild.
Evreii din coloniile stabilite în Palestina de către Edmond James de Rothschild, au trimis o delegație la el prin care îi precizează următoarele, „Dacă doriți să salvați Yishuv (așezarea evreiască), în primul rând luați-vă mîinile de pe ea, și … pentru a le da coloniștilorposibilitatea  de a se corecta ei înșiși acolo unde este nevoie de corectare.” (Bloodlines Of The Illuminati, de Fritz Springmeier)
Edmond James de Rothschild nu este deloc încântat să primească acestă delegație și el le răspunde:
„Eu singur am creat Yishuv. Prin urmare, niciun bărbat,  fie coloniști, fie organizații nu au dreptul de a se amesteca în planurile mele.” (If the West Falls, Bridget S. Howe, pg. 57)
(http://avertizari.blogspot.ro/2014/12/profetii-lui-mamona-si-pecetea-lor_6.html)

Acestea sunt suficiente argumente pentru a se înțelege că tendiința unora de a generaliza interesele unei clici asupra unui întreg, ca popor,  este o eroare impardonabilă! Căci, de când lumea, interesele celor mulți și în nevoi nu i-au impresionat pe nimeni, indiferent de poporul ales sau neales din care face parte. Există o singură excepție, iar numele acestei excepții este Isus Hristos ale cărui cuvinte și astăzi sunt la fel de valabile ca acum 2000 de ani:
”Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi, şi Eu vă voi da odihnă.” (Matei 11:28)

Iată de ce, orice generalizare este vicioasă! Masoneria nu este evreiască; nu în sensul strict al cuvântului! În cel mai larg caz s-ar putea afirma că, Francmasoneria este a unor evrei sau, Francmasoneria este și a unor evrei.”

Eu propun însă o altă proproziție, din care elementul etnic să fie eliminat cu desăvârșire, și în loc de acesta să fie introdus un substantiv propriu, Diavolul sau Satana! Iar lucrul acesta nu ar exprima decât realitatea, fiindcă Francmasoneria este profund anticreștină; Francmasoneria este drăcească!

Există așadar o istorie a unor interese private și a căror atingere s-a putut înfăptui prin demagogica asumare a reprezentării intereselor poporului evreu, de care, în realitate, nu s-a ținut seama, ba mai mult i s-au încălcat sistematic drepturi firești, elementare.
În continuare voi justifica afirmația mea precedentă, după cum urmează.

2. Francmasoneria, Illuminati, Frankismul și Antisemitismul.

În lucrarea sa, ”To Eliminate de Opiate” (1974), rabinul Marvin S. Antelman face trimitere la francmasonul evreu Moses Mendelssohn și afirmă că acesta este privit de către mulți ca părintele mișcării Haskala” (Rabbi Marvin S. Antelman, To Eliminate the Opiate (New York:Zahavia LTD, 1974) pg. 67)
Haskala este numele dat acelor evrei liberali timpurii care erau cunoscuți și ca  „Iluminiști”, după care mai târziu a luat numele de Mișcarea de Reformă Evreiască. (The Jewish Enlightenment Movement,” Encyclopedia of Jewish History (Israel: Massada Publishers, 1986) 98-101.)
Acești evrei erau adepții unui fals Mesia, Shabbetai Tzvi sau Sabbatai Zevi (1626-1676), pe vremea lui Mendelssohn aceștia fiind cunoscuți sub numele frankiști, după numele lui Jakob (Iacov) Frank (1726-1791), care, după cum vom vedea, va resuscita mișcarea lui Sabbatai cu scopul expres de a distruge iudaismul ortodox.

Înainte de fondarea Illuminati în 1776, masonul de rit scoțian, Moses Mendelssohn, era cunoscut ca lider al acestei secte evreiești subversive, Haskala. Francmasoneria a fost vehiculul său pentru afirmare. Cu ajutorul francmasonului ”creștin„ pe nume Lessing, el a fost bine primit ”în nu tocmai  serena frăție a filosofilor de la Berlin.”  (Durants, vol. X, 638.William R. Denslow’s 10,000 Famous Masons informs us that Mendelssohn was a Scottish Rite Mason (vol.111, 193).)
Această „fraternitate nu tocmai serenă” era formată din Illuminati care duceau un stil de viață imoral, în timp ce răspândeau anarhia în mințile oamenilor. După ce a participat la tot felul de întruniri ale acestei frății, prin tavernele din întreaga Germanie, francmasonul Lessing l-a introdus pe Mendelssohn în această frăție, din ai cărei membri, cei mai mulți au devenit mai târziu și membri ai filialei germane a Illuminati, cunoscută sub perversul nume de ”Tugendbund”, Uniunea Virtuții.

După cum s-a menționat mai sus, Jakob Frank a reînviat mișcarea Sabbatai cu scopul de a submina și distruge ceea ce numim astăzi iudaismul ortodox. Rabinul Antelman, pe bună dreptate, îi numește pe frankiști ca anti-semiți. De asemenea, el susține că frankismul a dat naștere la ceea ce astăzi numim criticismul modern biblic – adică o vedere liberală a Scripturii care diminuează autoritatea Cuvântului lui Dumnezeu. (Rabbi Marvin S. Antelman, To Eliminate the Opiate (New York:Zahavia LTD, 1974), pg. 93,94)
Sabbatai Zevi a fost un evreu turc, depravat, născut în Smirna, care s-a căsătorit cu una dintre multele prostituate cu care întreținuse relații intime. Enciclopedia Istoriei Evreilor afirmă că „el nu a ezitat să pronunțe numele inefabil al lui Dumnezeu (o practică interzisă printre evreii religioși), și a susținut că el însuși era Mesia.” (”Shabbateanism,” Encyclopedia of Jewish History 92)

Din acest moment (anii 1650), el a fost excomunicat oficial de rabinii din vremea sa. Timp de mai mulți ani, el a rătăcit în jurul comunitaților evreiești din Balcani și în 1662 s-a mutat în Țara Sfântă. Mișcarea Sabbateană a fost lansat pe 31 mai 1665 când un tânăr cabalist „vindecător interior”, l-a anunțat pe Sabbatai Zevi ca fiind Mesia. Sabbatai, un bărbat chipeș, cu o voce care magnetiza, a câștigat o extraordinară aderență atunci când a anunțat că va mărșălui împotriva Constantinopolului să i se opună sultanului. Mișcarea sa s-a dezintegrat când sultanul l-a capturat în luna septembrie 1666,  și i-a oferit viața dacă se convertea la islam, lucru pe care Sabbattai l-a și făcut. Adepții săi au tolerat acest act deoarece el le-a spus că, pentru moment, Mesia trebuie să se îngroape în păcat cu scopul  „a salva scânteia” de sfințenie.” („Shabbateanism,” 92-93.)

Un secol mai târziu, Jakob Frank a înviat mișcarea mesianică sabbateană și a rafinat conceptul despre păcătuirea lui  Mesia, cunoscut ca „doctrina inversării.” Apoi, Frank le-a cerut „membrilor mișcării sale să păcătuiască, susținând  raționamentul că, dacă mântuirea se poate obține prin neprihănire, la fel de bine ea se putea obține prin păcătuire.” (Antelman 94.)

Rabinul Antelman observă că „una dintre modalitățile pe care prin care frankiștii se complăceau în păcat era să se angajeze în orgii sexuale.”(Antelman 95.)

Antelman îi vede, de asemenea, pe frankiști ca precursori ai mișcării moderne de emancipare a femeilor, deoarece acesta încuraja femeile să-i părăsească pe soții lor și să se alăture orgiilor lui. Un alt păcat permis de frankiști a fost acela că, adepții lor se puteau  alătura oricărei religii, în special la catolicism. Rabinul Antelman subliniază faptul că „convertirea lor la aceste religii a fost făcută cu scopul de a introduce modelele sabbateene, pentru subminarea și distrugerea acelor credințe.” (Antelman)

Rabinul a rezumat astfeș cele cinci credințe distinctive ale sabbatianismului radical:
1. Apostazia lui Mesia este o necesitate.
2. Adevărata Tora (Vechiul Testament – ptr creștini, nota mea) nu este Tora reală, și de aceea ea trebuie să fie încălcată de către o alta, superioară –  o Tora mistică, numită Tora Atzilut.
3. Cauza Primă și Dumnezeul lui Israel nu sunt aceleași, primul fiind Dumnezeul filozofiilor raționale și al doilea Dumnezeul religiei.
4. Dumnezeirea ia formă umană, lucru care le-a permis liderilor sectei să fie încarnați de dumnezeire cu începere de la Shabbetai Tzvi până la Frank și alții.
5. Un „credincios” nu trebuie să arate cine este el într-adevăr.

Această ultimă credință, le-a oferit principala justificare adepților săi pentru a trăi o viață dublă. Antelman, citând din lucrarea lui Gershom Scholem, ”The Messianic Idea in Judaism” (ideea mesianică în iudaism), spune că deși pe din-afară  frankiștii păreau religioși, „ei nu au renunțat la scopul lor de anihilare a fiecărei religii și sistem pozitiv de credință și că visau la o revoluție generală care să spulbere trecutul, la fel ca un om care ar pieri  într-un singur accident vascular cerebral, astfel încât lumea să poată fi reconstruită.” (Antelman 96.)

Antelman afirmă că pentru a instiga la revoluție, Jacob Frank a predicat „Mitul Nihilismului Religios”, el elaborând și o dogmă cu mai bine de 2000 de cuvinte. Una dintre publicațiile cultului frankist care a intrat în posesia noastră (autorii) este o carte intitulată Cartea Cuvintelor Domnului, pe care [profesorul agnostic evreu, Gershom] Scholem a caracterizat-o ca pe „un amestec de sălbăticie primitivă și moralitate în putrefacție.” Frankiștii aveau un fel de a răstălmăci valorile și învățăturile cunoscute în rândul oamenilor pe care ei le-au transformat în nihilista lor Tora, Azilut.” De exemplu, evreii religioși la începutul serviciului de dimineață, încep rugăciunile lor cu o serie de treisprezece binecuvântări, în una dintre ele aducându-se mulțumiri lui Dumnezeu pentru furnizarea necesităților vieții, pentru îmbrăcărea celor dezbrăcați etc. O alta dintre aceste binecuvântări este una în care Dumnezeu este lăudat pentru eliberarea celor din captivitate. Cuvântul ebraic pentru acest lucru este ”Matir ca Urim”. În cultul frankist binecuvântarea se pronunță lăudîndu-l pe Dumnezeu ca ”Matir este Urim”, ceea ce înseamnă că Dumnezeu permite lucrurile interzise. În mod similar, ei au răsucit și alte cuvinte. Ei spuneau că, „Subminarea Torei poate deveni adevărat împlinire” și că, „Mare e păcatul comis pentru binele personal”. (Antelman 97-98)

Iată cum au încercat rabinii ortodocși eradicarea antisemitismului frankist: citând din Enciclopedia Iudaică, Rabbi Antelman scrie: „” Era obligatoriu pentru fiecare evreu pios să-i descopere și să-i dea în vilag.”” (Antelman 99.)

Frankiștii au fost excomunicați de ortodoxia iudaică la data de 20 a lunii ebraice Sivan în 1756. După aceea aderenții mișcării de reformă frankiste și-au construit propriile lor sinagogi, și-au înființat propriile școli, numindu-și proprii lor rabini.

În judecarea asupra reformatorilor frankiști, rabinul Antelman spune:
„Iudaismul nu are ramuri. Există o singură Tora (Vechiul Testament pentru creștini, nota mea) și un singur Dumnezeu, și Tora noastră ne învață că fiecare evreu, în Ziua Judecății, indiferent de afilierea lui, va da seamă în mod individual pentru faptele sale…. Din păcate nimeni dintre frankiști nu a îmbrățișat aceste ideologii, și astfel ei încetează să mai fie evrei, fiind evrei numai prin naștere sau numai cu numele (JINO). ” (Antelman 13, 133)

Evreii JINO erau numai buni pentru ca Francmasoneria Illuminati să se folosească de ei. Loja masonică nu i-a creat, dar cu siguranță a știut să-i folosească. Antelman a urmărit mișcarea de reformă frankistă de la momentul în care a fost absorbită de Illuminati până la revoltele masonic-comuniste din 1848 care au măturat Europa. Frankistul cel mai proeminent din anul 1848 a fost un evreu german mason de grad 32, membru al Marelui Orient, pe numele său Karl Marx, al cărui nume real era Levi Mordechai. Rabinul Antelman a dezvăluit că, deși, „primul serviciu de reformă [a fost] realizat de membrul Illuminati Israel Jacobson în 1807,” (Antelman 32), frankiștii evrei au devenit cunoscuți oficial ca Mișcarea de Reformă Evreiască  numai în anii 1850. Liderul lor de atunci a fost așa-numitul „Tatăl a comunismului” – Karl Marx.

În 1843, evreii reformiști din New York au fondat loja masonică exclusiv evreiască, B’nai B’rith. Ca urmare, influența lor a crescut. La începutul secolului 20, B’nai B’rith a fondat Anti-Defamation League (ADL), Congresul Evreiesc American și Federații Caritabile Evreiești. Potrivit rabinului Antelman, evreii reformiști care au devenit avocați au fost și încă sunt activi în subversiva, National Lawyers Guild. (Antelman 133) În plus, acești avocați au contribuit la fondarea American Civil Liberties Union (ACLU).

Odată ce evreii frankiști reformatori s-au așezat bine în lojele iluminate masonice, ei au început lupta în primul rând pentru drepturile civile ale populației de culoare; dar în conformitate cu Antelman, ei „i-au exploatat pentru propriile scopuri.” (Antelman 116)

El remarcă în continuare influența lor asupra evenimentelor din anii1960, astfel: ”Am aflat că descendenții lor din Statele Unite sunt foarte implicați în activitățile lor marxist-leniniste și în chestiunile privind țările din lumea a treia. Ei au încercat să transforme mișcarea pentru drepturile civile într-o revoluție a negrilor, și încearcă să polarizeze și mai mult această țară prin promovarea emancipării femeilor. Copiii lor, care erau proeminenți în SDS [Studenții pentru o societate democratică] organizau și recrutau membri pentru El Fatah și au reușit să distrugă sinagogi și instituții evreiești prin instigarea radicalilor negri, din cele nouă centre urbane cu cea mai mare densitate a lor din USA. (Antelman 131)

Antelman, scria în 1974, că Reforma „astăzi are fani care așteaptă abolirea pedepsei cu moartea în societatea noastră, care susțin avortul, care caută să justifice toleranța pentru elementele criminale, care aprobă adulterul și relațiile sexuale ilicite și care au inclus chiar congregații homosexuale în structurile lor și ridică rugăciuni prin rabini ateiști…” (Antelman 32)

Distrugerea planificată prin Reformă a societății tradiționale evreiești și creștine prin revoluția masonică a fost premeditată. Antelman afirmă că „atunci când Illuminati, iacobinii și frankiștii s-au infilitrat printre masonil.. asta nu a însemnat deloc că ei nutreau vreun sentiment special pentru francmasonerie. Dimpotrivă, i-au urât cu pasiune și nu au urmărit decât să utilizeze fațada masoneriei ca un mijloc de răspândire a doctrinelor lor revoluționare și pentru a avea un loc unde se puteau întâlni în secret, fără a trezi suspiciuni.” (Antelman 116)

Antelman scria despre asta cu opt ani înainte ca autorii cărții, Holy Blood, Holy Grail (Sfântul Graal, Sângele Sfânt) să expună masoneria ca un front atât pentru ordinul Sionului cât și al Templierilor. Acum știm că, în loc de a prelua controlul francmasoneriei, evreii Illuminati-frankiști au fost absorbiți apoi exploatați de lojele masonice mai puternice. Francmasoneria a învățat bine doctrinele frankismului și a uzurpat sistemul lor de reformă – distrugerea ordinii existente. Evreii, cum ar fi Moses Mendelssohn, iar mai târziu Karl Marx, Lenin și Leon Troțki au fost folosiți de către francmasonerie pentru a înlocui vechea ordine cu propria lor Nouă Ordine Mondială, într-o viziune a neamurilor. Și în cazul expunerii conspirației, țapul ispășitor să fie doctrina subversivă a evreilor frankiști reformiști.

Legat de Revoluția Franceză, Rabbi Antelman spune că: ”În 1789 existau aproximativ 40.000 de evrei în Franța, dintre care 30.000 trăiau în ghetouri. În timpul Domniei Terorii, toate casele de cult au fost închise în conformitate cu politica anti-religioasă iacobină. Bisericile si sinagogile au fost redeschise după ce Robespierre a fost ghilotinat la data de 28 iulie 1794, ceea ce a înseamnat sfârșitul terorii și a bazei puterii iacobine. Evreii s-au putut bucura de acum de toate avantajele unui vot adoptat la 28 septembrie 1791 de către Comună în fața Adunării Naționale, în care 53 din cele 60 de raioane din Franța au votat în favoarea acordării tuturor evreilor din Franța de drepturi civile complete și de egalitate cu toți cetățenii, ceea ce însemna că decizia i-a favorizat pe anti-semiții spirituali de a-i asimila pe evrei.” ( Antelman 109-110)

Efectele reformei frankiste asupra evreilor și societății europene au fost de departe, de anvergură. La scurt timp după revoluția franceză, de exemplu, evreii reformiști și-au stabilit sediul în Berlin, unde au provocat un asemenea haos în societate încât, rabinii ortodocșii au profețit un holocaust evreiesc cu 150 de ani înainte de apariția lui Hitler și a Germaniei naziste. Rabinul Antelman relatează despre perspicacitatea rabinilor evrei din acea vreme:
”A fost atât de adânc profetică și vizionară avertizarea rabinilor făcută cu 150 de ani înainte ca evenimentele unui holocaust real să cadă peste poporul evreu… Ei au citat din Tora care răspunde la întrebarea de ce a rămas orb Samson, în orașul din Gaza. ”Samson a plecat la Gaza; acolo a văzut o curvă şi a intrat la ea.” (așa cum este scris în Judecători 16:1) și, ”Filistenii l-au apucat şi i-au scos ochii; l-au coborât la Gaza şi l-au legat cu nişte lanţuri de aramă.”
Rabinii l-au comparat pe Mendelssohn și cercul său din Berlin cu curva [lui Samson] și au avertizat că dacă Israel ar fi tentat de Berlin, atunci distrugerea Israelului ar veni de la Berlin, și așa a fost.” (Antelman 87-88)

Potrivit lui Antelman, „Frankiștii de astăzi nu se mai numesc cu acest nume. Organizația s-a dezvoltat într-un grup internațional marcat de outsideri ca, Cultul Ochiului Atot-Văzător. (Antelman 131-132)

Un obicei destul de curios a început să se răspândească ca o plagă pe vremea lui Mendelssohn, și care a pornit de la Illuminati și Haskala și a devenit o practică în rândul Reformei timpurii. Aceasta consta în a plasa un simbol al iluminati [Ochiul Atot-Văzător] în sinagogile din întreaga lume. (Antelman 88-89)

Sursa (ptr. pct din 2 articol):
Scarlet and the Beast, cap. 7 – The Jewish Connection – , de John Daniel, pg. 158-164
Recomandare: cu începere de la punctul 2 al acestui articol am folosit în exclusivitate dezvăluirile rabinului ortodox Marvin S. Antelman! Deși cele mai multe informații par credibile în totalitate nici prudența nu este de neglijat! Având în vedere însă trend-ul în care decurg anumite lucruri în ziua de astăzi în întreaga societate, în ceea ce privește educația, religia, (ne)promovarea valorilor culturale și naționale, practicarea inversionismului fundamentat ”științific” prin așa-zisa paradigmă shift, promovarea libertinajului sexual în rândurile tineretului etc., eu cred că acest material poate fi util măcar pentru înțelegerea unor anumite influențe în societatea noastră, fiindcă ideologia licențioasă și drăcească a frankismului pare a-și avea o ”replică” fidelă, ca să nu spun altfel, în unele seminarii human potential – de dezvoltare personală – care au explodat în America, cu începere din anii 1970 și au pătruns în România după revoluția din decembrie 1989.
Sursa articol

Un gând despre &8222;Masoneria este evreiască, în sensul că reprezintă interesele poporului evreu?&8221;

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s