Cum sunt umiliţi românii în propria ţară! Ce abuzuri comit americanii de la UPC şi de ce tace toată lumea

10492070_1511926555689063_1396770332541608659_n  UPC România este afiliată la Liberty Global Inc., grupul american fiind liderul industriei mondiale de comunicații prin cablu.

Compania UPC, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu România, este în aceste zile în centrul unui scandal. Motivul îl constituie introducerea în grila de programe a canalelor pre-pay Look TV şi Look TV Plus.

Pracic, abonaţii UPC s-au trezit în grila de programe cu Look TV şi Look TV Plus, spunânduli-se că timp de o lună aceste posturi vor fi gratuite. Abia acum urmează anomaliile. Luna gratuită despre care vorbeşte UPC este luna iulie când nu se transmite decât o etapă din Liga 1. Conform programului anunţat de Liga Profesionistă Română, Liga 1 va începe pe 25 iulie.

10514700_1511926519022400_6496988070242340296_n  A doua problemă ţine de modul în care te poţi dezabona. După luna gratuită, abonaţii UPC sunt cei care trebuie să anunţe dacă mai vor pachetul sau nu, pentru că acesta costă 10 lei. Dacă nu anunţă, vor plăti automat 10 lei în plus, pe lângă abonamentul lor. Abonaţii pot să renunţe la pachetul extra apelând două numere de telefon, prin SMS, intrând pe site-ul companiei sau mergând la un ghişeu UCP. Clientul este pus să facă o acţiune pentru a renunţa la un serviciu pe care nu l-a dorit.

A treia problemă ţine de durata Ligii 1. Abonaţii plătesc lunar suma de 10 lei dar meciurile din Liga 1 se derulează în perioada iulie-decembrie şi martie-mai. Rămân trei sau patru luni, după caz, în care compania percepe abonament pentru un serviciu pe care nu îl difuzează.

10462862_1511926549022397_7953921410193680856_n Ce a făcut acum UPC este ilegal, compania nu poate vinde un produs fără un contract. Autorităţile statului, în frunte cu CNA si ANRC, ar trebui să se autosesizeze.

Cum UPC a cumpărat MASIV publicitate în toată presa, nicio publicaţie nu a comentat aceste abuzuri. Cu atât mai puţin publicaţile de profil Gazeta Sporturilor şi ProSport, ale căror site-uri duduie de reclamă la UPC, dar şi săptămânalul Fanatik, al cărui patron va avea o emisiune la Look TV. Unul dintre sponsorii Targului de Craciun organizat de Primaria Cluj-Napoca este Loja Unio, organizatia francmasonilor din Cluj. Loja Unio figureaza alaturi de Selgros, UPC, Liberty Tehnology Park pe lista sponsorilor care sprijina Targul de Craciun. Calin Forna, directorul adjunct al Directiei de comunicare, relatii publice si turism al Primariei spune ca nu stie la ce valoare se ridica suma cu care Loja Unio contribuie.

“Loja Unio aduce sambata trupa David & Six Martini Band pe scena din Piata Unirii. Ei platesc pentru trupa, asta este contributia lor”, a subliniat Forna.

Loja Unio a fost una dintre cele mai mari organizatii masonice din Transilvania. A fost infiintata in 1886, iar membrii ei au contribuit la dezvoltarea orasului.

„La Cluj, loja Unio, a contribuit la infiintarea scolii de nevazatori si a celei de surdo-muti. Totodata a infiintat primul templu masonic din Transilvania. Acesta era in Piata Avram Iancu numarul sapte. Se mai pastreaza inca stema albinelor cu stupul pe aceasta cladire. De asemenea Gazeta de Cluj nota ca masonii clujeni isi fac reclama pe panouri afisand mesajul “Un om echilibrat, iubeste”. Masonii din cadrul lojei Unio au inceput sa isi faca reclama pe panouri publicitare in municipiul Cluj-Napoca. Mai precis ei au afisat mesajul “Un om echilibrat iubeste” atat pe strada Plopilor, dar si la intrarea in oras, pe strada Aurel Vlaicu.

.ziardecluj.ro

Sursa

activenews.ro

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s