Educatia pentru turme – efectele nocive ale scolii asupra copiilor. Scoala indoctrineaza si limiteaza potentialul

Imagine

Educatia pentru turme – efectele nocive ale scolii asupra copiilor. Scoala indoctrineaza si limiteaza potentialul. Scopul real al sistemului de invatamant din prezent: indoctrinare, inregimentare, distrugere mentala, pregatire pentru viata de sclav

Imagine Redau mai jos câteva pasaje din două articole despre lipsa de educaţie reală în școli, licee și facultăți, despre îndoctrinarea, înregimentarea și distrugerea mentală ce se aplică fiinţelor umane încă din clasa I. Este vorba de educația pentru turme prin care copiii sunt pregătiți pentru viața de sclav muncitor pe care o vor avea tot restul vieții. Recomand citirea integrală a articolelor (ce conţin şi imagini, capturi din presă şi alte detalii interesante) despre educația pe care o primesc copiii noștri în cei 12 ani de școală – generală + liceu și despre cum școala îndoctrinează și înregimentează elevii. Am găsit articolele pe un blog al unei românce care a emigrat în Canada și care postează des despre ”RAIUL” de pe continentul Nord American, adică despre iluzia în care cred românii, că în vest, în occident, ar fi civilizaţie și bunăstare… Detalii în continuare:

Câteva atenționări ÎNAINTE de a citi informațiile de mai jos:

1. Alte detalii despre iluziile în care cred românii citiţi aici: Iluziile românilor

2. Despre faptul că Școala și Mass Media contribuie la distrugerea mentală a omului pentru a fi mai ușor de controlat și exploatat am vorbit și în textul ăsta – Românii sunt distruși mental premeditat, articolele de mai jos vin însă cu mai multe detalii și subliniază gravitatea trimiterii copilului pe mâna sistemului de învățământ corupt

3. Cei care nu au înţeles încă faptul că suntem sclavi conduşi din umbră, într-un sistem de exploatare unde suntem ţinuţi să muncim fără să gândim pentru a ţine în spate o ”Elită profitoare”, şi unde România este o simplă colonie a imperiului Atlantist, nu va pricepe mai nimic din informaţiile de mai jos. Pentru că aceste informații contravin realității false în care cred cei mai mulți oameni și în care funcționează zi de zi. Se potrivesc însă perfect în realitatea reală despre care vorbim de 2 ani pe acest blog.

4. Articolele sunt scrise direct, semi dur și fără menajamente (cam cum am scris și eu textul cu Greșelile părinților). Încercați să treceţi cu vederea peste exprimare (plod/puradel/vite încălțate etc) dacă vă deranjează şi axaţi-vă pe ce e cu adevărat important – FONDUL problemei subliniate în acest articol: educația este o mare problemă la nivel mondial și România nu face excepție!)

5. Dacă sunt copii / elevi / tineri / studenți care ajung să citească aceste informații, le recomand următoarele lucruri: NU luați decizii la nervi, analizați bine situația în care vă aflați, înțelegeți că părinții și profesorii vă vor probabil binele, consultați-vă și cu alte persoane înainte de a lua orice decizie importantă, cereți un sfat (vezi CONTACT) și CITIȚI MULT pe cont propriu pentru a ajunge să înțelegeți Sistemul de exploatare în care, din păcate, ne aflăm cu toții în prezent!

6. Nu voi posta comentarii imbecile, neargumentate, jignitoare aiurea etc.

…………………………………..

PRIMUL DINTRE CELE DOUĂ ARTICOLE:

EDUCAŢIA PENTRU TURME:

(pasaje preluate din articolul ”mamă”, de aici: http://filosofiepebordura.blogspot.ro/2014/01/educatia-pentru-turme.html)

Scopul sistemului de invatamant este de a indoctrina plozii si de a-i dociliza, astfel ca la finalul celor 12 ani de incarcerare, plodul bacalaureat sa fie perfect modelat pentru viata de sclav pe care o are in fata. In schimbul diplomei de bacalaureat, plodul tau e tranformat intr-o vita docila care renunta la gandirea critica, in favoarea autoritatii de orice fel. (despre încrederea în ”autorități” citiți AICI)

Iar pentru a obtine asta, e imperioasa nevoia sa fie distrusa gandirea critica pe care orice plod o are in mod natural (celebra intrebare “de ce?”, cu care isi exaspereaza parintii). Distruge-i capacitatea de a gandi (de a se indoi de tot, a pune intrebari si a cauta raspunsuri) si fiinta respectiva va deveni de plastilina. Inlocuieste-i gandirea critica cu “gandirea de turma” (tiparele de gandire induse de dresaj) si omul va fi doar o marioneta in mainile dresorilor de minti umane. Uită-te in jur si constata cum vitele incaltate nu pot gandi singure, ci doar tot rotesc niste mituri si clisee de gandire cu care au fost indoctrinati: altii gandesc pentru ei!

copii scoala joc ascuns educatia pentru turme efectele nocive ale scolii asupra copiilor scopul real al sistemului de invatamant indoctrinare inregimentare distrugere mentala pregatire viata sclav sclavie

Asta este produsul sistemului de invatamant. Asta vrei pentru puradelu’ tau, sa ajunga un handicapat mintal ce nu poate evalua realitatea in care traieste si nu poate gandi singur, ci doar asteapta ca autoritatile sa gandeasca in locul lui si sa-i dea gata dumicat?

Micile diferente intre sistemele de invatamanat din diferite tari sunt absolut irelevante, sunt doar pentru luat ochii parintilor prosti. In realitate, scopul invatamantului pentru turme, este de a distruge mintea copiilor si de a-i dociliza si obisnui cu viata de sclav ce le este destinata in societatea umana. Restul sunt vrajeli ieftine.

E simplu: primul lucru pe care plozii il invata la scoala, este ca sunt prizonieri care nu au scapare si vor nu vor, trebuie sa se conformeze regulilor si prezentei obligatorii in inchisoarea copiilor, pana ce le va fi infranta cerbicia si nevoia naturala de libertate. Pana vor deveni docili ca oile (uitati-va in jur la adulti, si veti vedea rezultatul!). Exact: docilizare!

Urmatorul lucru pe care il invata plozii la scoala este sa se supuna in fata autoritatii, care are intotdeauna dreptate. Nu chestionezi autoritatea (profesorii, manualele), ci te supui, daca vrei sa-ti fie bine. Obedienta e cheia. Nu conteaza ce gandesti tu, ce crezi si ce dubii ai tu: tot ce se cere de la tine este sa memorezi niste informatii, pe care sa le poti regurgita la comanda si vei fi rasplatit cu o nota mare. Asta e tot ce conteaza: sa fii un papagal!

Scoala e religia societatii moderne: plozilor le este predata DOAR dogma stiintifica acceptata de sistem, iar orice alte dovezi care o contrazic, sunt complet ignorate. Asta nu e stiinta, ci religie, iar plozii sunt dresati sa creada DOAR ce li se spune oficial. Tot ce nu e oficial sustinut de sistem, nu exista, sau nu e adevarat, sau e Bau-Bau. Gandirea critica e descurajata si suprimata: tot ce se astepta de la puradelu’ tau, este sa fie un bun papagal, iar plozii se vor adapta rapid, ca sa isi faca viata mai usoara si mai suportabila.

Ca nu e deloc simplu cand esti la mana altora (profesori si parinti) care te forteaza sa te comporti cum vor ei: tot ce iti ramane este sa te adaptezi.

Asta e momentul in care plodul intelege ca are fix doua variante: mimeaza si face ce i se impune si ce se asteapta de la el, pentru ca e la mana altora si asta e metoda de a-si face viata usoara pana va creste mare si va scapa de cei care au putere de decizie pentru viata lui. Faci pe prostul pana ramai asa (pe asta si mizeaza sistemul de invatamant), mai ales cand nu esti dotat cu o inteligenta sclipitoare si 12 ani de docilizare fortata si interzicere a gandirii critice te vor transforma intr-o vita incaltata.

A doua varianta este sa mimezi ce ti se impune, dar sa intelegi ca esti liber sa gandesti ce vrei, sa crezi ce vrei si sa gandesti critic, doar ca trebuie sa fii suficient de inteligent incat sa nu o spui cu voce tare si sa nu o arati cui nu trebuie (profesorilor si parintilor – daca te-ai pricopsit acasa cu doua vite incaltate). Sunt foarte putini copii care inteleg singuri si pot sa faca asta: e nevoie de o inteligenta stralucita care ii va ajuta sa scape de brainwshingul ce le este aplicat in scoli si societate. Cum astia sunt exceptiile, nu ma voi referi la ei, ci la majoritatea, cei ale caror minti sunt distruse de sistemul de invatamant pentru turme.

Cum ziceam, scoala nu are nici o legatura cu educatia, cu invatamantul. Scopul scolii nu este sa-ti invete puradelu’, ci sa-i distruga independenta si gandirea critica, fapt pentru care scoala este unul din cele mai periculoase lucruri din societatea umana.

creativitate copii educatia pentru turme efectele nocive ale scolii asupra copiilor scopul real al sistemului de invatamant indoctrinare inregimentare distrugere mentala pregatire viata sclav sclavie

Cat de idiot trebuie sa fii, sa iti declini dreptul de a-ti educa plodul, in favoarea unui sistem, al unor straini care o fac pentru bani si asupra carora n-ai nici un control (tu habar n-ai cum modeleaza astia creierul plodului tau!)…

Scoala din zilele noastre nici macar nu se mai deranjeaza sa pretinda ca scopul ei este invatamanatul. Nu. Ca oricum nu conteaza ce invata plozii in 12 ani de scoala, e doar pierdere de vreme. Scoala e doar inchisoarea copiilor si baby sitter gratuit pentru parintii care accepta ca niste straini sa le educe plozii (că pe ei ii doare in cot).

Cam asta e situatia sistemului de invatamant din intreaga lume: la scoala se ocupa cu orice altceva, numai cu invatatul nu. Ce dracu’ invata astia in 8 ani de scoala, daca nu sunt in stare sa faca o adunare simpla?

Majoritatea lucrurilor care se invata in 12 ani de scoala sunt complet inutile. Lectii memorate, date, cifre, razboaie, lectii de mate : nimic din toate astea nu ne mai amintim si nici nu ne-au folosit in viata. Şi atunci, de ce sa chinuim plozii sa memoreze niste lectii fara sens? Pentru ca da, nu au sens, atata vreme cat nu iti este descrisa imaginea de ansamblu si nu se interconecteaza disciplinele, astfel incat sa faca sens. Sunt doar piese dintr-un puzzle pe care niciodata elevii nu sunt invatati sa il completeze, si doar sunt pusi sa memoreze niste informatii care nu fac sens luate separat. Şi in fiecare an se reiau aceleasi lectii, aceleasi informatii, iar si iar si pana la absolvirea scolii, se uita tot. Nu esti lasat sa descoperi singur, sa cercetezi in directia in care esti interesat si sa faci conexiunile necesare, pentru a intelege ce inveti.

Se presupune ca scoala, in acei 12 ani, pregateste plozii pentru viata. Intra-adevar, ii pregateste perfect pentru a fi niste sclavi docili si fara gandire proprie. In rest, absolventii sunt complet nepregatiti pentru viata, nu stiu de nici unele, nu stiu ce ii asteapta si vor invata totul pe propria piele, prin metoda incercare-eroare.

Educatia pentru turme - efectele nocive ale Scolii asupra copiilor. Indoctrinare, inregimentare, insclavizare, distrugere mentala (edu)

Tinerii care ies din școală habar nu au cum functioneaza societatea, cum functioneaza relatiile dintre oameni si care e realitatea in care traim, pentru ca scoala nu le sufla o vorba despre asta. In cel mai fericit caz, doteaza absolventii cu o diploma cu care isi pot practica meseria (dar asta e universitatea, nu cei 12 ani de scoala). Cand insa toata lumea detine o diploma de universitate, este firesc ca ea sa valoreze cam tot cat un sul de hartie igienica.

Adevarul este ca piata muncii nu are nevoie de atat de multi profesionisti cu facultate, pentru ca majoritatea joburilor din economie, sunt pentru nivelul Nea’ Caisă cu 8-12 clase . Prin urmare, jumatate dintre absolventii de universitate din Anglia, sunt someri, iar alte sute de mii sunt in scoli muncind sa obtina diploma aia inutila.

Situatia este similara in Canada, unde 41% dintre adultii canadieni au obtinut “tertiary qualification” – cel mai mare procent dintre tarile OECD. In timp ce numarul canadienilor detinator de diploma de universitate creste continuu, canadienii sunt in topul tarilor OECD pentru cel mai mare  numar de absolventi de universitate care traiesc in saracie.

Canadienii se plang ca taxele scolare din universitati sunt exorbitante (pai dupa USA, suntem primii din lume la scumpetea taxelor scolare), insa asta nu ii impiedica sa se imprumute de la banci, ca sa isi plateasca taxele scolare. Prin urmare, Canada este plina cu universitati si continua sa creasca numarul canadienilor someri, detinatori de diploma universitara, iar tinerii nu dau nici un semn ca s-ar opri din a cumpara diplome inutile si la un pret exorbitant.  Asa se intampla cand nu intelegi realitatea din jurul tau.

Diplomele, nu educatia, au devenit principala afacere in universitatile din North America. Eu as adauga ca fabricile de diplome sunt principala afacere din North America: asta e si motivul pentru care refuza recunoasterea diplomelor imigantilor (ca sa-i forteze sa cumpere diplome canadiene, pe sute de mii de dolari, cat costa taxele scolare). E vorba de bani, n-are nici o legatura cu educatia.

(Detalii despre educaţia copiilor acasă şi netrimiterea lor la şcoală găsiţi în articolul ”mamă”. Redau doar un pasaj:)

Plozii sunt curiosi in mod natural si intreaba o gramada de chestiuni, pana merg la scoala si le este distrusa nevoia/setea de cunoastere. Daca plozii stau acasă și părinţii nu le pot raspunde la intrebari, folosesc Sfantu’ Google sau apeleaza la altcineva care ii poate ajuta. In schimb, plozii isi petrec măcar timpul cu părinţii, asa cum este firesc. Este trist cand auzi părinţii cum spun ca abia asteapta sa plece plozii la scoala, ca sa aiba si ei un moment de liniste. Daca nu vrei plozi in jurul tau, de ce i-ai facut? (…) Refuzand sa-ti incarcerezi plozii la scoala, ii tii acasa si le protejezi mintea, pentru a putea gandi liber, iar tu îi poți pregăti pentru a deveni antreprenori, in loc sa-i dai pe mâna școlii pentru a-i pregăti să devină sclavii altcuiva.

Partea crucială a educației echilibrate, este abilitatea de a-ți dezvolta gândirea critică şi de a pune la îndoială credinţele/tiparele în care ai fost crescut.

ARTICOLUL INTEGRAL AICI (conține multe pasaje din articole de presă din America de N și tot felul de exemple care susțin părerea exprimată).

Invatamantul pentru turme se conduce dupa principiul de aur “carte multa nu se cere;  sa fii prost, sa ai putere”… Nu e despre invatare, ci despre indoctrinare. Pune intr-o clasa, la gramada, niste plozi cu IQ diferit, destepti, retardati si incearca sa-i inveti pe toti in acelasi timp: evident ca aia buni vor fi trasi inapoi de cei slabi (lectia nu poate merge mai departe, pana nu o invata toti tampitii).

Prin tarile cu apa calda, s-a inventat trucul de linistit parintii, ca odorul lor cel destept, are sansa sa se dezvolte la scoala: uite, il punem in clasa desteptilor (ghifted class) unde va invata mai mult si mai repede decat se invata la clasa cu prosti. Dar si aici e fix aceeasi problema: toti desteptii sunt tratati la fel si li se cere sa avanseze in invatat, in acelasi timp (exact ca la clasa prostilor). Esti destept si ai invatat mai repede decat colegii tai ” gifted” si vrei sa inveti mai mult? Pai nu se poate! Trebuie sa astepti sa invete si colegii si abia apoi trecem la lectia urmatoare. Adica se merge tot pe principiul turmei si a pierderii de vreme.

Sistemul public de învățământ îi considera pe plozi ca fiind proprietatea statului si submineaza autoritatea morala a parintilor si anchilozeaza spiritul antreprenorial. Un sistem al fortei, inlocuieste educatia cu indoctrinarea.

Elevii invata doar doctrinele de stat, aprobate oficial, de la profesori aprobati de catre stat si folosind manuale (programe) aprobate de stat. Scolile publice promoveaza agende care vin in conflict cu drepturile parintesti de a modela valorile si credintele propriilor plozi.

Pai sa ma scuzati, dar parintii sunt vinovati pentru starea de lucruri, pentru ca accepta sa-si dea plozii la scoala!  Rezultatele se vad cu ochiul liber: prostimea nu vede, nu accepta nimic altceva decat dogma oficiala propovaduita de sistem (in absolut orice domeniu). Si e plin de spalati pe creier de soiul asta, care se inchina autoritatilor: ”daca asa recomanda doctorul, apoi e musai 100 % asa”. Nici macar nu le da prin cap sa verifice sau chestioneze. Nici macar nu vor sa auda ca exista si alte opinii. Nu. Pentru astia, medicina se reduce strict la dogma popovaduita de sistem, iar ceilalti doctori care nu s-au supus, sunt niste tampiti care bat campii. Modul asta de vedere obtuz, se poate aplica in orice domeniu: daca dogma promovata de sistem, nu aproba ceva, rezulta ca nu e bun. (vezi de exemplu manualele de Istorie din România care ne spun că noi existăm începând cu secolul 2 fără să pomenească de strămoșii noștri MILENARI)

De ce prostimea nu pune intrebari, nu isi foloseste gandirea critica pentru a descoperi adevarul? Pentru ca asa i-au dresat eficient in scoala: sa accepte si sa ia de bun, orice le este spus de catre o autoritate aprobata de stat. Luam mura in gura si inghitim pe nemestecate ca pelicanii, orice ne servesc autoritatile: pentru ca asa am fost dresati sa facem. Din punctul asta de vedere, scoala a facut o treaba excelenta: in fiecare an, scoate pe banda rulanta, milioane de absolventi gata spalati pe creier sa accepte doar ce le spune doctorul, profesorul, dogma stiintifică and shit. Iar pentru asta, vinovata nu e scoala, ci parintii, ca sunt suficient de imbecili incat sa accepte sa-si dea plozii la scoala.

(CLICK AICI PENTRU ALTE EXEMPLE DE ÎNCREDERE ORBEASCĂ ÎN ”AUTORITĂȚI”)

Parintilor le este refuzat dreptul de a alege ce tip de educatie vor pentru plozii lor. Plozii nu invata in acelasi fel, cu aceeasi rapiditate, prin aceleasi metode sau in aceleasi conditii. Parintii sunt in cea mai buna pozitie pentru a observa diferentele dintre plozii lor si ar trebui sa le fie permis sa selecteze educatia potrivita, pentru fiecare plod in parte. Nu toti parintii vor ca plozii sa fie educati in acelasi fel. Performanta superioara a plozilor educati acasa (home school), este dovada abilitatii parintesti de a educa, comparat cu abilitatea profesorilor aprobati de stat.

Valorile scolii publice sunt conformitatea si docilitatea. Scolile publice suprimeaza individualitatea, initiativa si creativitatea elevilor. In efortul de a ramane ideologic independente, scolile sacrifica dezvoltarea intelectuala si a caracterului elevilor.

Educatia publica este bazata pe conceptul de prizonierat. Coercitia face parte din cultura scolilor publice. Plozii sunt incarcerati in scolile publice, cu un mandat obligatoriu pe 16 ani. Statul ia plozii de langa parintii lor, presupunand ca ei sunt incompetenti in a-si educa plozii sa devina buni muncitori si buni catateni. Iar idiotii de părinți, nu doar ca accepta, da’ se mai si bat intre ei pe locurile de la scolile considerate ” bune” …

Cand sistemul de invatamant detine controlul asupra elevilor, nu exista nici un interes pentru a produce rezultate excelente. Educatia publica depriveaza parintii de dreptul lor de a selecta tipul de educatie care este cel mai bun pentru plodul lor. Statul taxeaza veniturile parintilor si permite birocratilor sa intretina sistemul de invatamant, asa cum cred ei ca este potrivit.

Dupa 12 ani de inchisoare in sistemul scolar, absolventul iese cam tot cum a intrat, doar ca acum are creierul bine spalat. Nici cult nu este, nici o meserie nu a fost invatat, nici pregatit pentru viata nu a fost in nici un fel, iar doctrina aia in mare parte falsificata, ce a invatat-o in scoala, e demult uitata. Practic, a tembelit timpul degeaba, 12 ani.

La universitate, cam tot la fel. Cati ies din facultate si stiu sa-si practice meseria? Ma tem ca nimeni. Da, rezultatele sistemului de invatamant sunt mizerabile. E plin de meseriasi incompetenti. Alearga oamenii de nebuni, sa gaseasca un doctor bun, pentru ca e plin de incompetenti cu diploma, dar carora sistemul de invatamant le-a dat dreptul de a-si practica meseria, desi ei habar n-au. Iar situatia asta o intalnim in orice meserie vreti.

Studiu pe studenți:

Sa-i intrebam pe studenti ce au invatat ei in facultate: au invatat sa gateasca spaghete, sa-si mobileze camera si sa supravietuiasca 3 nopti fara sa doarma. Asta este ceea ce invata cu adevarat studentii, in facultati. Poate ca sunt la facultate ca sa invete, dar ei spun ca cele mai importante lectii pe care le-au invatat, nu au legatura cu biblioteca. In realitate, au invatat sa foloseasca cuptorul cu microunde si sa gateasca spaghete: e considerata o insusire vitala in viata universitara, conform răspunsurilor studentilor chestionati intr-un studiu recent. Lista cu invataturi este bazata pe raspunsurile a 1600 de studenti: sa-si spele rufele, sa faca omleta, sa-si mobileze camera sunt printre cele mai importante lectii pe care le-au invatat in facultate. Alte lectii importante invatate sunt sa isi faca un buget pentru gospodarie si mancare, sa isi faca aprovizionarea saptamanala si sa-si faca prieteni. Sa invete cum sa-si organizeze viata de zi cu zi, cum sa faca o programare la doctor, cum sa foloseasca masina de spalat este parte integranta a experientei universitare. Alte lectii importante invatate de studenti: au inteles dezavantajele de a manca mancare mucegaita, au invatat care farfurii pot fi puse in cuptorul cu microunde si care nu. 4 din 10 studenti care au luat parte la studiu, au fost socati sa constate cat de putine lucruri stiau cand au plecat de acasa (deci consideră că în timpul facultății au învățat foarte multe lucruri utile), iar o treime dintre studenti au susținut chiar că ”si-au deschis ochii” traind pe cont propriu la universitate.

50 dintre cele mai importante lecții învățate la universitate de către studenți:

cele mai importante lucruri pe care le invata studentii in timpul facultatii tinerii copiii la efecte scoala educatie invatamant turme oi sclavie indoctrinare

Unde au trăit ăștia înainte de a merge la facultate? În uter?

Un pasaj despre aceeași problemă preluat de pe conspiratiisimistere.wordpress.com:

Elitele și-au dat seama că pentru starea de conștiință actuală a omenirii cea mai eficientă metodă e îngrădirea lentă a drepturilor oamenilor, transformarea extrem de lentă a libertăților, subliminalul și diverse tehnici colectiv psihologice ce transformă omul în sclav… totul încet, încet, aproape invizibil. În scurtă vreme se va produce o adormire a conștiinței umane cum nici nu va imaginați.

De fapt acest proces a început deja. În prezent legile prevăd că e obligatoriu ca de la 5-6 ani până la cel puțin 17-18 ani copiii să fieindoctrinați în instituții educative ce nu fac altceva decât să scoată roboți pe bandă. De ce spun asta ? Pentru că școala nu sprijină transformarea copiilor în adulți responsabili, autonomi, cu spirit de inițiativă, spirit etic, etc. Școala se bazează pe transmiterea unei cantități enorme de informații. Nu se ține cont de calitatea individului ci se pune accent pe competiție. Un profesor particular este accesibil doar persoanelor cu foarte mulți bani iar dintre acestia foarte puțini aleg varianta asta. Elevii și studenții din ziua de azi învață la propriu ceea ce li se predă, fără a avea posibilitatea de a contrazice un dascăl. Lucrurile merg atât de departe încât, în anumite cazuri și rezolvarea unei probleme de matematică trebuie să fie făcută după anumite norme; chiar dacă ajungi la acelas rezultată pe alte căi, trebuie folosite cele puse la dispoziție de sistem.

Toate marile genii din trecut au avut probleme de acomodare în școli tocmai datorită îngrădirii de care se loveau. Oare câți copii sunt în aceeași situație ? În viitor doar elitele vor mai avea profesori particulari care îi vor învăța pe copiii acestora CUM să gândească în timp ce restul maselor vor învăța CE și CÂT să gândească. Sistemul se va perfecționa în viitor și va scoate de pe băncile școlii oameni mult mai indoctrinați iar gândirea proprie va fi înăbușită din faza primară. Organizarea sistemului de educație publică va face imposibil orice gând de revoltă pe mai târziu, deoarece generațiile care vor urmă vor fi instituționalizate aproape de la naștere acesta fiind și motivul distrugerii noțiunii de familie, că celulă de bază a societății.

CONCLUZIE:

ȘCOALA (împreună cu mass media) DISTRUG MENTAL OAMENII IAR ACEST LUCRU ESTE PREMEDITAT DE CĂTRE CEI CARE CONDUC LUMEA DIN UMBRĂ. NOI NU PUTEM AVEA O VIAȚĂ NORMALĂ ATÂTA TIMP CÂT MARIONETELE ACESTOR INDIVIZI VOR FI LA CONDUCEREA ȚĂRII NOASTRE ȘI VOR MENȚINE INTENȚIONAT UN SISTEM DE ÎNVĂȚĂMÂNT CARE PRODUCE TINERI DISTRUȘI MENTAL!

Alte chestii:

Education in Singapore: Rapid Improvement Followed by Strong Performance

Dec 2013: Mitul performantei invatamantului romanesc, demontat de realitatea dura a testelor internationale (reportaj România te iubesc)

Sclavia modernă – în România și în occident

Romania 2014: peste 100 de probleme – o singura cauza. Am fost colonizati, suntem sclavi moderni si traim intr-un sistem de exploatare ascuns. Constientizarea adevarului dur e prima etapa in salvarea Romaniei 

Greselile parintilor in educatia copilului. Parintii romani sunt prost educati si inconstienti 

Romanii sunt distrusi mental premeditat. Cum se obtine distrugerea mentala a popoarelor. Manipulare creier, gunoi mediatic, mass media, cenzurarea informatiilor, ascunderea adevarului, ocuparea timpului. Ce sanse mai avem sa salvam Romania?

Exemple de comportamente care denota distrugerea mentala a românilor. Reactia gresita a oamenilor in diferite situatii. Societatea romaneasca distrusa la cap

Iluzii in care cred romanii si care blocheaza evolutia si dezvoltarea poporului roman, a societatii romanesti, a Romaniei

De ce au romanii incredere in autoritati si care sunt tipurile de autoritate pe care se bazeaza oamenii – televizorul, profesori, doctori, site-uri, magazine etc 

Sursa : http://ceicunoi.wordpress.com/2014/02/25/educatia-pentru-turme-efectele-nocive-ale-scolii-asupra-copiilor-scoala-indoctrineaza-si-limiteaza-potentialul-scopul-real-al-sistemului-de-invatamant-din-prezent-indoctrinare-inregimentare-dis/

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s