Statuia Libertăţii din New York: simbolul lui Lucifer, al satanismului şi al francmasoneriei oculte

Imagine   Statuia Libertatii (in franceza: Statue de la Liberté), denumita oficial Libertatea care ilumineaza lumea (in franceza: La liberté éclairant le monde), este un monument care a fost prezentat de catre poporul francez Statelor Unite ale Americii in 1886 pentru a sarbatori centenarul acestora.    Inaltandu-se pe Insula Libertatii in portul New York, intampina vizitatorii, imigrantii si pe americanii care se intorc acasa pe mare.

Frédéric Auguste Bartholdi este cel care a sculptat statuia si a obtinut un brevet american pentru structura acesteia. Maurice Koechlin – inginer sef la compania de inginerie a lui Gustave Eiffel si proiectantul Turnului Eiffel – s-a ocupat de proiectarea structurii interne a statuii.

Strangerea de fonduri pentru piedestal, condusa de William M. Evarts, decurgea incet, astfel incat publicistul Joseph Pulitzer (cel care a infiintat Premiul Pulitzer) a deschis paginile ziarului sau, The World, cu un editorial care sa sustina efortul de strangere de fonduri in 1883. Pulitzer si-a folosit ziarul pentru a-i critica atat pe cei bogati, care nu reusisera sa finanteze constructia piedestalului, cat si clasa de mijloc care se multumea sa se bazeze pe cei instariti pentru a  dona fonduri. Campania sa a insemnat o contributie importanta la acest efort, dar in cele din urma senatorul Evarts si Comitetul American pe care il conducea a strans majoritatea fondurilor pentru piedestal.
Constructia statuii a fost desavarsita in Franta, in iulie 1884.

Iata si ce putem citi in articolul Lady Liberty’s “Torch of Enlightenment”
By Mary Louise:
„Torta de iluminare” a Doamnei Libertate

Inaltandu-se in Upper New York Bay (Golful Superior al New Yorkului), Libertatea Iluminand Lumea sau Statuia Libertatii, ridica cu mandrie deasupra Americii „Torta  Iluminarii” in flacari sau „Torta Iluminismului”.  Multi observatori o lauda ca fiind un simbol universal al libertatii si unitatii, purtand speranta libertatii in toata lumea cu a ei torta a „libertatii” stralucind luminos de-a lungul portului, urand bun venit milioanelor de imigranti pe taramul oportunitatilor. Pentru altii, ea este o amintire constanta a simbolului Fratiei si a doctrinelor masonice care au o dominatie atat de mare in natiunea noastra si in intreaga lume, simbolismul lor fiind incorporat si inradacinat in fiecare fateta a societatii. Deoarece este una dintre cele mai mari si mai recunoscute statui din lume, este important sa fim constienti de aspectele mai putin familiare asupra a ceea ce ea de fapt simbolizeaza si reprezinta. Multi americani traiesc cu o impresie gresita, formandu-si convingeri si opinii bazate  pe premise rezultate din folclorul ocult, deci merita sa revizuim subiectele importante din perspective diferite.

Conform unui site masonic, http://wy.essortment.com/historystatuel_raul.htm, Doamna Libertate s-a inaltat pentru idealurile vietii, libertate si pace, un dar foarte indragit facut poporului american si care a fost conceput in 1865 de un grup de invatati si oameni de stat care luau cina impreuna in Glatigny, Franta. Profesorul Edourd de Laboulaye si Frederick Auguste Bartholdi erau in acest grup, iar ei aveau si alte motive decat pur si simplu a oferi Americii un omagiu cu ocazia sarbatoririi centenarului. Laboulaye  isi dorea ca americanii sa sustina scopul sau politic, acela de a stabili A treia Republica in Franta, iar Bartholdi, un mason, cauta sa incorporeze simbolurile viziunii sale personale, inclusiv cartea, torta si diadema cu 7 colturi pe capul femeii imbracate in roba pe care el o imagina. Opera de arta a fost construita de Gustave Eiffel (mason), care mai tarziu va deveni faimos pentru Turnul Eiffel. O alta viziune stralucitoare a Doamnei Libertate de Charles Barnard, „Statuia Bartholdi”, publicata pentru prima data in editia de  iulie 1884 a Harper’s Magazine, poate fi  accesata la:
http://www.endex.com/gf/buildings/libertyfacts/HarpersJuly1884/HarpersJuly1884.htm

The American Heritage Dictionary, dictionar de limba engleza, editia 1969 – 1971, defineste „iluminismul” (the Enlightenment) ca o miscare filozofica a secolului 18, preocupata de examinarea critica a doctrinelor si institutiilor acceptate anterior, examinare  facuta din punct de vedere al rationalismului, in timp ce editia online din 2000 a aceluiasi dictionar il defineste ca o miscare filozofica a secolului 18 care a accentuat folosirea ratiunii pentru a examina doctrinele si traditiile acceptate anterior, ceea ce a dus la multe reforme umanitare. Se pare ca nu numai cartile de istorie scrise recent fac un portret favorabil celor luminati sau „iluminati”. Legatura dintre aceste doua cuvinte ar trebui sa fie aparenta, deoarece ele sunt interschimbabile. Interesant de observat, definitia cuvantului  „iluminati” este mult mai profunda in editia din 1969-1971 decat in cea din 2000, care prezinta doar prima propozitie din urmatoarele:

Iluminati – 1) Persoana care sustine ca este neobisnuit de luminata in legatura cu un anumit subiect. 2a) Illuminatii – Membrii unei societati secrete de liberi cugetatori si republicani care a inflorit in Germania la sfarsitul secolului 18. 2b) Persoane privite ca atee, libertine sau republicani radicali din timpul secolului 18 (cum ar fi autorii enciclopediei franceze, masonii sau liber cugetatorii): „Doctrinele iluminatilor si principiile iacobismului” (“The doctrines of the Illuminati and principles of Jacobism” George Washington). 3) Membrii unei secte eretice din secolul 16 din Spania, care pretindeau a avea o iluminare religioasa speciala, „cei iluminati”.

Iluminismul este 1) credinta in sau declararea unei iluminari personale speciale. 2) Ideile si principiile unor grupuri variate de illuminati.
In cuvintele Iluministului luciferian al masonului Manly Palmer Hall, „ tortele reprezinta artele si stiintele oculte, doctrinele si dogmele luminii prin care Adevarul este facut vizibil”. Iata ce a spus ocultistul Edourd Schure in privinta lui Lucifer si a tortei lui in flacari, „Lucifer, recastigandu-si steaua si diadema, va aduna legiunile sale pentru o noua munca de creatie. Atrasi de torta sa in flacari, spiritele celeste vor cobori….iar el va trimite pe acesti mesageri din sfere necunoscute pe pamant. Apoi torta lui Lucifer va semnaliza ’De la Rai la Pamant!’ – si….Hristos va raspunde ’De la Pamant la Rai!”

Mergand mai departe, vedem ca de cealalta parte a povestii se zugraveste o imagine destul de diferita. In sarbatorirea unui centenar de la prima Republica Masonica din 1884, Statuia Libertatii a fost trimisa masonilor din America, ca dar din partea Marelui Templu Masonic Orient Francez (French Grand Orient Temple Masons). „Torta Iluminarii” masonica mai era denumita si „Torta arzanda a ratiunii” de catre masonii iluminati din anii 1700, iar in 1884 piatra de temelie a Statuii Libertatii a fost asezata intr-o ceremonie solemna de catre Loja masonica a New York-ului
http://freemasonwatch.freepress-freespeech.com/statue_of_liberty.html.


Pe 11 septembrie 1830, un grup de domni intelepti si curajosi au luat parte la Conventia Anti-Masonica din SUA, care s-a tinut in Philadelphia. Ei au lasat un document  istoric foarte important si interesant legat de acea actiune, in care au abordat si au raportat originile, pretentiile si efectele masoneriei, natura descalificanta a juramintelor masonice si disparitia misterioasa a capitanului John William Morgan. Actiunea Conventiei Anti-Masonice din SUA poate fi citita la:
http://users.crocker.com/~acacia/text_usamc.html.

Alte materiale anti-masonice recomandate:
http://freemasonwatch.freepress-freespeech.com/luciferquotes.html
http://www.trosch.org/bks/msnc/masonry-exposed.html
http://www.radioliberty.com/nlmay00.htm
http://www.angelfire.com/ok5/joshuareport/owords1.html
http://www.cuttingedge.org/news/n1493.cfm
http://www.ritualabusefree.org/The%20Golden%Dawn.htm
http://www.lasttrumpetministries.org
http://www.texemarrs.com/content.htm
http://www.newswatchmagazine.org

Legat de ziarul Newswatch Magazine, deoarece l-am ascultat pe David J. Smith multi ani si am citit si editorialele sale, am in mainile mele un numar vechi din mai 1987 cu un editorial intitulat „Este masoneria parte a miscarii New Age?”. Albert Pike, un adorator declarat al lui Satan care practica necromantia si vrajitoria, a lucrat la unison cu Giuseppe Mazzini, care detinea controlul partii politice a operatiunilor sale, in timp ce Pike detinea controlul partii teozofice.

Cand Lojele Marelui Orient (Grand Orient lodges) rezultate ca urmare a activitatii revolutionare a lui Mazzini in Europa au devenit suspecte, el i-a prezentat lui Pike un plan decisiv, apoi s-a indreptat catre Masoneria Vechiului Rit Scotian Acceptat (the Ancient and Accepted Scottish Rite of Freemasonry). Pike a creat o organizatie ultrasecreta numita Ritul Paladian Nou si Reformat (The New and Reformed Palladian Rite) si a stabilit consiliile supreme in Charleston, Roma si Berlin.
Dogmele traditionale teozofice ale lui Albert Pike se gasesc in „ Morale si Dogme” (“Morals and Dogma”) tiparita de el insusi pe 14 iulie 1889
http://www.angelfire.com/oh/jude3and4homepage/alpikecritique.html.

Citand fragmente de la inceputul si sfarsitul declaratiilor de 88 de pagini, „Religia masonica ar trebui sa fie mentinuta in puritatea doctrinei luciferiene, de catre noi toti cei initiati de grade inalte….Da, lucifer este dumnezeu si din nefericire Adonai este tot  Dumnezeu….cea mai adevarata si pura filozofie religioasa este credinta in lucifer, egalul lui Adonai, dar lucifer, zeu al luminii si zeu al zeilor se lupta pentru umanitate impotriva lui Adonai, zeul intunericului si al raului….pentru toti vechii intelepti simbolul expresiv al zeitatii; cat priveste pe Osiris si Isis ….astfel Fratii mei este Cuvantul Adevarat al unui mason de grad mare; astfel precum adevaratul Secret Regal, care face posibil si incurand va face sa devina real Sfantul Imperiu al adevaratei Fratii Masonice”.

Alte materiale masonice de referinta, inclusiv Templul Marelui Orient (the Grand Orient Temple) si o lista autentica cu masoni cunoscuti:
http://www.durham.net/~cedar/famous.html
http://www.canonbury.ac.uk/library/lectures/pierre.htm
http://www.geocities.com/avnerh.geo/frenchgrandbodiesrecognition.htm
http://homepage.sunrise.ch/homepage/prkoenig/mm1.htm
http://users.libero.it/fjit.bvg/freemas.html
http://www.veling.nl/anne/templars/mrituals.html
http://www.joshuah.org/Steps/freemasonry1.htm

Idolii au patruns in America si ar trebui sa fie numiti in mod hotarat asa cum sunt…idolatria sau idolismul, eroarea de adora idoli sau falsi zei si zeite. Un idolatru este o persoana care se inchina sau adora orbeste si idolatrizeaza un idol. Astfel, exista pe de o parte cei care cred ca nu este nimic gresit in a face asta, totusi sunt si foarte multi care stiu ca trebuie sa te feresti de asa ceva ca de ciuma. Idolatria este o problema serioasa care se suprapune in alte domenii in care fiecare persoana trebuie sa ajunga in cele din urma la un acord. Vizibil dar fara substanta, o imagine sau forma folosita ca obiect de adorare, idolii sunt un substitut contrafacut pentru singurul si adevaratul Dumnezeu, Creatorul cerului si al pamantului. Ce vom face, vom iubi, vom adora si ne vom inclina in fata vitelului de aur, statuilor lui Zeus, Isis sau Ishtar si a religiilor inventate de om sau a institutiilor guvernamentale care au izvorat din vechile religii misterioase si idolatrii pe care Dumnezeu le dispretuieste, le interzice si le blesteama? Nu contati pe mine pentru asta.

Oamenii bine intentionati par adesea ca nu au discernamant in a stabili daca ceva este real sau iluzoriu. Discernamantul este actul sau procesul de a discerne, ceea ce inseamna abilitatea de a discerne, detecta sau percepe ceva obscur sau ascuns si de a distinge  intre adevar si minciuna, fictiune si realitate. Paragraful urmator ilustreaza cum cineva poate sa fie sincer dar incorect si de ce ar trebui sa examinam tot ceea ce se spune, mai ales cand se pretinde  a fi un mesaj de la Dumnezeu.
Citez o „viziune” care mi-a fost trimisa, legata de Statuia Libertatii: „In mintea mea am vazut-o pe Doamna Libertate prabusindu-se deodata in genunchi, picioarele ei erau rupte si spulberate sub ea. Lumina tortei ei se stinsese, dar jaraticul inca licarea printre firicele murinde de fum. Ce a trantit-o in genunchi? Si atunci am simtit acea voce tacuta, mica a lui Dumnezeu vorbind: „Am umilit-o. Inca nu este complet distrusa. Acum, daca va cadea mai departe, daca va cadea singura, prosternata in fata mea, inca ii voi reaprinde lumina”. Genunchii ei nu se indoiau de buna voie, asa ca au fost spulberati…. Vom fi trantiti in genunchi…. Sa-l imploram pe Dumnezeu cu aceasta rugaciune de pocainta, Doamne suntem poporul tau obosit, sarac, ghemuit insetand dupa libertate. Am ajuns nenorociti refuzati de preaplinul malurilor acestei lumi. Primeste-ne pe noi, cei fara adapost, aruncati de furtuna la tine. Reaprinde si innoieste lumina noastra langa portile tale de aur!”

Nota traducatorului: parafraza dupa  poemul gravat pe placa de pe piedestalul Statuii Libertatii si scris de Emma Lazarus in 1883:
“Keep, ancient lands, your storied pomp!” cries she
With silent lips. “Give me your tired, your poor,
Your huddled masses yearning to breathe free,
The wretched refuse of your teeming shore,
Send these, the homeless, tempest-tost to me,

Analizand ceea ce ni se spune, trebuie sa separam si sa cernem adevarul de mit si jumatati de adevaruri. Desi este adevarat ca suntem niste creaturi nenoricite fara Dumnezeu, fara indoiala obositi si saraci, in timp ce natiunea noastra este intr-o stramtoare cumplita si ingenunchiata, este evident ca Dumnezeu nu se va oferi sa reaprinda torta Illuminismului daca Doamna  Libertate ar cadea la pamant de buna voie, dupa ce a  umilit-o si spulberat-o. Apoi, aceasta rugaciune de pocainta ii cere lui  Dumnezeu sa reaprinda si sa innoiasca lumina langa portile Sale de aur. Sa fim seriosi! In primul rand este absurd sa sugeram ca o statuie ar avea propria ei vointa, deoarece efectiv ea nu este  o fiinta umana, deci inseamna ca este sinonima cu America si totul simbolizeaza ca America s-a ridicat pentru dreptate? Gresit! Haideti sa disecam si sa exploram ce simbolizeaza cu adevarat statuia si de ce a fost trantita la pamant. Voi veti fi cei care vor judeca.

Statuia Libertatii este o copie a zeitei babiloniene Ishtar, si un simbol al Fratiei, ridicand torta luminata, un dar pentru New York facut de masonii francezi. Mai are o sora geamana care o  reprezinta pe Isis in Paris, postata pe o insula a raului Sena. Statuia Libertatii este de fapt Statuia Libertatilor…..libertati savarsite asupra poporului american de catre Fratie si inseamna ca ei ne transmit ca detin controlul asupra acestei tari, chiar daca noi nu ne dam seama. Ca si Babilon, New York-ul este un mare oras al lumii si un port al comertului si schimbului modern, centrul fianantelor americane si internationale si locatia sediului Natiunilor Unite. Babilonul a fost / este de asemenea un mare imperiu al lumii si un sistem „religios” care domina lumea si invata implicarea in politica prin doctrine si practici abominabile. Fiind la inceputuri o capitala a negotului, New York-ul a ajuns sa simbolizeze spiritul antreprenorial al Americii.

Opera lui Bartholdi a fost foarte mult influentata de Phidias, vechiul sculptor care a facut statuile gigantice ale zeitelor, in special Atena (zeita  intelepciunii) si Nemesis (Venus). Desi Bartholdi cauta  o comisie care sa construiasca o statuie gigantica a lui Isis (regina egipteana a raiului) tinand o torta deasupra Canalului Suez, el a sfarsit prin a face „Statuia Libertatii” pentru America. Roba sau toga pe care o poarta reprezinta vechea Republica a Romei.

In „Beyond Babylon” (Dincolo de Babilon ), James Lloyd scrie: „Auguste Bartholdi a fost un membru al cultului Lojei Masonice in Paris, o fratie secreta, internationala legata de vechii constructori ai piramidelor si catedralelor; si astfel, diferiti membrii ai ordinului misterios al Masonilor erau frecvent implicati in crearea de structuri imense si a diferitelor ceremonii dedicate acestora. De exemplu, piedestalul (Statuii Libertatii)  a fost construit de un alt mason numit Richard Hunt, proiectul luand nastere in urma studiilor sale asupra piramidelor, ziguratelor si a altor stiluri. Va amintiti ca Turnul lui Babel era un zigurat; si desigur, Statuia Libertatii este de fapt un turn”.

Multi americani au fost suparati ca aceasta zeita a fost pusa pe pamant american, astfel incat Lojele masonice au stat in umbra pentru a evita controversele, ca si atunci cand au planuit monumentul de la Washington, un obelisc egipten. In “The Two Babylons” (Cele doua Babilonuri ), Alexander Hislop spune referitor la originile masoneriei: „Este acceptat ca sistemul secret al masoneriei a fost la origine fondat pe misterele zeitei egiptene Isis, Zeita-Mama a lui Osiris”. Hislop arata ca Isis este numele egiptean pentru zeita babiloniana Ishtar, care este aceeasi cu Atena (Grecia), Astarte (Siria), Ashtoret (Israel) si Diana (Efes). Hislop se mai refera la Statuia Libertatii ca la statuia Semiramidei, sotia si mama lui Nimrod, care a pus bazele primului „regat al lumii” dupa Potop.

Cartea Facerii (10:8 – 10) ne spune despre Cuş (fiul lui Ham)  ca a nascut pe Nimrod care a devenit cel dintai viteaz pe pamant, un vantor vestit inaintea Domnului Dumnezeu, iar impărăţia lui, la început, o alcătuia: Babilonul, apoi Ereh, Acad şi Calne din ţinutul Senaar.
Two Babylons” (Cele doua Babilonuri ) poate fi citita online la:
http://philologos.org/__eb-ttb/default.htm.

 Semiramida a fost adorata sub diverse nume, inclusiv Feronia din Roma (zeita a libertatii), Ishtar (zeita a dragostei), Cybele (zeita a fortificatiilor), aceasta versiune purtand o coroana zimtata cu turnuri. Mostenirea babiloniana a Statuii Libertatii vorbeste enorm despre ceea ce reprezinta cu adevarat. Stand pe un piedestal de granit urias ce copiaza Turnul lui Babel, ea poarta o coroana cu varfuri ascutite simbolizand razele soarelui si inalta o torta in flacari. Se inalta ca un simbol universal al „libertatii”, separata de legile si poruncile lui Dumnezeu, reprezentand emanciparea omenirii si unirea tuturor ca o singura natiune (O Singura Guvernare Mondiala), eliberata  de autoritatea lui Dumnezeu si avand libertate de pierzanie. Libertatea pe care ea o promite este sclavia sub sistemul acestei lumi, bazat pe sistemul lui Nimrod si al Semiramidei din vechiul Babilon, considerat leaganul civilizatiei.

Deoarece toate vechile nume folosite in vechile scrieri istorice pot sa deruteze, folositi Glosar si Texte din  Vechiul Orient Apropiat  – Babilon (Ancient Near East (Babylonia) Glossary and Texts) pentru a le cauta:http://www.piney.com/BabGloss.html
Mai cititi:  http://www.crystalinks.com/babylonian.html pentru mai multe detalii despre Turnul lui Babel.

Urmatorul poem scris de Emma Lazarus in 1883 a fost inscris pe o placa de broz si montat la baza Statuii in 1903:
THE NEW COLOSSUS
Not like the brazen giant of Greek fame,
with conquering limbs astride from land to land;
Here at our sea-washed, sunset gates shall stand
a mighty woman with a torch, whose flame
Is the imprisoned lightning, and her name
Mother of Exiles. From her beacon-hand
Glows world-wide welcome; her mild eyes command
The air-bridged harbor that twin cities frame,
“Keep, ancient lands, your storied pomp!” cries she
With silent lips. “Give me your tired, your poor,
Your huddled masses yearning to breathe free,
The wretched refuse of your teeming shore,
Send these, the homeless, tempest-tost to me,
I lift my lamp beside the golden door!” 

Statuia Libertatii poate fi vazuta live din birourile din Manhattan ale companiei Georgeson Shareholder, cel mai bine in jurul rasaritului sau apusului, la:
http://www.libertycam.com.

 

Pentru cei care inca mai cred ca lucrurile au loc sau sunt construite intamplator, ganditi-va ca evenimentele importante semnifica mult mai mult decat ni se prezinta noua.

Imagine

Statuia Libertatii a fost oferita de catre francmasoni [mason = constructor – constructorii Babilonului] in 1885, si reprezinta pe regina Semiramis, sotia regelui Nimrod al Babilonului – este un simbol satanic, pentru ca acestia l-au venerat pe Baal-Satan.

Torta aprinsa tinuta in aer = gestul este asociat cu Lucifer (Iluminarea Luciferiana), care a fost inger de lumina pana la decadere.

Satanistii au considerat intotdeauna torta aprinsa ca fiind simbolul lui Lucifer. “Lucifer, recastigandu-si steaua si diadema, va convoca legiunile sale pentru noi creatii. Atrase de torta sa, spiritele celeste vor descinde si va trimite acesti mesageri din lumi necunoscute pe pamant. Atunci, torta lui Lucifer va semnaliza : “Din Rai spre Pamant”, iar Hristosul Noii Ordini Mondiale (Antihristul) va raspunde: “De pe Pamant spre Cer”. Aceasta este credinta Luciferica ca, la Armageddon, Lucifer si fortele sale vor invinge pe Iisus Hristos si apoi vor cuceri Raiul.

Masonul de grad 33, Manley P. Hall spune ca “tortele reprezinta artele si stiintele oculte, doctrinele si dogmele in lumina carora, Adevarul se face vizibil.”Gasim interesant si faptul ca una din editurile masonice se numeste (Presa Tortei).

Din istoria Statuii Libertatii stim ca a fost daruita de Francmasonii Iluministi din Franta in anul 1876. “Ca un turn deasupra apelor stralucitoare dar poluate, tine in mana ei de neatins o torta de foc si lumina. Un dar al masoneriei, mostenitorii moderni ai Illuminatilor, Statuia Libertatii a fost sculpata de Frederic Bartholdi, un membru al lojei masonice Alsace-Lorraine din Paris, Franta. Statuia este importanta pentru organizatiile secrete ce promoveaza Noua Ordine Mondiala.

Flacăra libertăţii şi adorarea «purtătorului de lumină»

 de Mihaela Gheorghiu

Arătam într-un articol anterior că întregul simbolism masonic se învârte în jurul ideii de lumină. Este vorba însă despre o lumină artificială, prezentată drept Lumina Divină. Masonii nu vorbesc despre  inaugurarea unei noi loji, ci despre „aprinderea luminilor” în templu. Când un neiniţiat este primit în masonerie se spune că a fost iluminat, la fel cum curentul numit Iluminism a proiectat “lumina raţiunii” peste Europa secolului XVIII.

Veţi spune că lumina este ceva benefic. Depinde însă ce fel de lumină. Căci în acest caz este vorba despre lumina lui Lucifer. După cum îi spune şi numele, el este doar purtător al unei lumini care deja există, deci care are o altă sursă. Orientarea spre acest purtător nu face decât să inducă în eroare, adică să îl abată pe căutător de la calea directă şi rapidă către Dumnezeu- Tatăl, care este totodată Lumina şi sursa ei. Şi totuşi, pe pământ există numeroase locuri ce poartă pecetea Purtătorului Luminii şi destui creduli care să îl venereze, fără să îşi dea seama că astfel îl venerează pe Lucifer.

Rockefeller Center – New York

Există multe legende în care un erou fură lumina de la zei şi o dă oamenilor. Una dintre cele mai cunoscute legende de acest gen este cea a lui Prometeu. În New York, în faţa intrării principale din uriaşa clădire care se numeşte Rockefeller Center există o statuie de aur a lui Prometeu, purtând o torţă. Rockefeller ştia foarte bine ce face când a construit această clădire (care este de fapt un uriaş obelisc) şi a plasat în faţa ei o statuie a purtătorului de lumină (a lui Lucifer în ultimă instanţă), pe care l-a prezentat oamenilor în mod înşelător drept Prometeu. În faţa statuii se află un mare patinoar frecventat de un public numeros.

Un alt element interesant este şi statuia lui Atlas din acelaşi loc, care este încărcată cu un simbolism masonic evident. Coloanele din lojile masonice sunt frecvent reprezentate ca purtând în vârf un glob pământesc, exact aşa cum Atlas poartă pe umerii lui Pământul. Semnificaţia ascunsă este că masoneria este cea care susţine şi controlează întreg Pământul. Iar coloana, care ar trebui să facă legătura între Pământ (situat jos) şi cer (situat sus), este astfel construită încât să facă legătura între pământ (simbolizat de soclul pătratic) şi… pământ.   Un simbol divin este pervertit astfel într-unul masonic.

Mai mult, începând cu 1936, chiar în faţa statuii aurite a purtătorului de lumină se celebrează de milioane de oameni momentul aprinderii luminilor în uriaşul brad de Crăciun, ceremonie care a devenit o tradiţie a New Yorkului. Astfel, sărbătoarea Crăciunului se transformă din aniversarea naşterii lui Iisus în trăirea la unison de milioane de oameni a momentului aprinderii luminilor (exact ca la inaugurarea unei loji masonice) sub ochii mulţumiţi ai lui Lucifer – purtătorul de lumină.

Statuia Libertăţii din New York – „Libertatea iluminând lumea”

În portul New York se află unul dintre cele mai grandioase simboluri ale adorării purtătorului de lumină: Statuia Libertăţii.

În limba engleză liber se spune free. Cuvântul libertate ar trebui tradus mai degrabă prin freedom. În schimb, statuia Libertăţii se numeşte, în limba engleză, Statue of Liberty. Studiind nuanţele limbii engleze înţelegem şi de ce.Freedom desemnează dreptul, privilegiul, independenţa pe când Liberty are nuanţa de permisiune, de “ceea ce se permite într-un anumit cadru”, deci nicidecum ceea ce înţelegem noi prin cuvântul libertate.

Chiar masonii se numesc în engleză free-masons, adică zidari liberi, semn că au privilegii şi drepturi- libertate şi nu libertăţi – permisiuni. Ei au purtat acest atribut de-a lungul istoriei tocmai pentru că erau scutiţi de taxe şi nu aveau restricţii de călătorie ca oamenii obişnuiţi. Aruncaţi o privire în jur şi veţi vedea că şi astăzi este la fel. Oamenii obişnuiţi pot fi “liberi” (adică pot avea anumite libertăţi) doar atât cât le permit free-masonii. În acest context poate că ar fi mai corect să numim acest monument Statuia Libertăţilor. De altfel la origine statuia se numea „Libertatea iluminând lumea”.  

Statuia Libertăţii a fost dăruită SUA de fraţii masoni francezi. Ea a fost construită în Franţa, transportată peste ocean, asamblată şi inaugurată în 1886. 38 de ani mai târziu a fost declarată monument naţional şi în prezent este un bine cunoscut obiectiv turistic, care produce anual un venit de 160 milioane de dolari.

 Nu numai că statuia este o purtătoare a luminii, dar este amplasată pe o bază în formă de stea (vezi mai sus), iar clădirea care îi serveşte drept fundaţie are forma clasică a unui templu masonic, aşa cum se pot vedea multe în SUA.

Statuia Libertăţilor mai ascunde însă multe secrete. Observând-o cu atenţie, ne dăm seama că nu este deloc o statuie care stă cuminte pe piedestalul ei, ci este o statuie vie, suprinsă în plină în mişcare. Piciorul ei drept este ridicat de pe sol în plin avânt, lucru ce îi permite să rupă “lanţurile tiraniei şi sclaviei” care îi înlănţuie piciorul stâng.

Cu ocazia restaurărilor din 1984-1986 au fost făcute copii la aceeaşi scară a diferitelor elemente ale statuii. Piciorul drept, făclia şi capul sunt expuse acum în mărime naturală în muzeul amenajat în cadrul complexului. Pasionaţii de acest monument au descoperit imediat o particularitate extrem de interesantă a picioarelor dezgolite ale statuii. Statuia este bolnavă. Suferă de o deformaţie a labelor picioarelor care face ca al doilea deget să fie mai lung decât degetul mare, iar degetul mic să fie exagerat de scurt. Specialiştii în ortopedie arată că mai mult de 70% din populaţie are ceea ce se numeşte neoficial “picioare egiptene” adică degetul mare mai lung şi celelalte care descresc proporţional. Există şi o categorie de oameni care au ceea ce se numeşte “picioare greceşti”, nume dat după faptul că statuile Greciei Antice erau reprezentate cu al doilea deget mai mare decât celelalte. Aceasta este o boală care duce şi la deformarea gambelor, slăbirea gleznelor şi frecvente luxaţii (în imagine este ilustrat un fragment din statuia împăratului Constantin datând din anul 330 în. Ch. alături de piciorul Statuii Libertăţilor).

Ce ascunde în spate o asemenea reprezentare, ne explică simbolistul Paul Diel, care arată că “piciorul este un simbol al tăriei sufleteşti căci el este baza poziţiei verticale, proprie omului. Piciorul vulnerabil, şchiopătarea, orice deformare a piciorului dovedesc o slăbiciune sufletească” (din Dicţionarul de simboluri, Jean Chevalier&Alain Gheerbrant, Editura Artemis, 1999). Dacă adăugăm aici şi cunoştinţele legate de corespondenţele subtile ale fiecărui deget, vom înţelege imediat de ce al doilea deget este mai mare şi al cincilea este extrem de mic.

Statuia Libertăţilor de la Paris – celălalt picior al “Noului Colos”

Puţini ştiu însă că în lume există de fapt două Statui ale Libertăţilor identice dar de mărimi diferite, care stau faţă în faţă, la mare depărtare una de cealaltă, una în Franţa pe o insulă de pe Sena  şi celaltă pe o altă insulă, în portul New York.  Exact aşa cum la intrarea în lojă stau de o parte şi de alta cele două coloane purtând în vârf globul pământesc. Cele două statui implantate strategic reprezintă de fapt simbolul dominaţiei puterii iluminate (nu luminoase) a masoneriei asupra globului. Acest secret ne este dezvăluit de placa aflată la baza statuii din New York care ne lămureşte că avem de-a face cu „Noul Colos”.

După cum ştim, Colosul din Rodos era una dintre cele opt minuni ale lumii antice. Gigantica statuie stătea cu un picior pe un mal şi cu celălalt pe celălat mal. Iar în pictura alăturată (o reprezentare ulterioară) vedem că în mâini Colosul poartă o flacără.

Statuia din Paris a fost făcută cadou de americani francezilor în 1889. Este făcută din bronz (prima este din cupru şi oţel)  şi are 35 de picioare înalţime faţă de 300 cât are prima. A fost amplasată pe o insulă numită Ile de Cygnes lângă podul Grenelle.

În 1916, cu ocazia celebrării aprinderii luminii electrice în torţa Statuii Libertăţilor, ambasadorul Franţei Jule J. Jusserand a declarat: „nu unui om, nu unei naţiuni i-a fost ridicată această statuie. A fost ridicată pentru o idee. O  idee mai mare decât Franţa sau SUA, ideea de Libertate (Liberty nu Freedom în original)”

O copie a flăcării purtată de Statuia Libertăţilor din New York, placată cu aur, a fost plasată în Paris în perioada în care a avut loc restaurarea Statuii Libertăţillor. Ea se găseşte lângă capătul de nord al podului Alma, chiar lângă intrarea în pasajul devenit celebru prin accidentul prinţesei Diana din 1997. Mult timp după accident puteai vedea încă în Paris admiratori, care plângeau lângă  această „Făclie a Libertăţii”, transformată într-un veritabil altar pe care erau aşezate flori, lumânări aprinse şi fotografii ale prinţesei.

Alte Statui ale Libertăţilor apar şi alte colţuri ale lumii. La Tokyo în port a fost ridicată în decembrie 2000 o Statuie a Libertăţilor,  un sfert cât cea din New York. Tot în Tokyo găsim Statui ale Libertărţilor pe acoperişurile motelurilor rău famate care închiriază camere cu ora, tot în zona portului. Găsim Statui ale Libertăţilor, mult mai mici ca mărime,  în Las Vegas, într-un parc din Paris, în Germania,  într-un mic orăşel din Franţa numit St Cyr sur Mer, etc.

De Halloween se vând costumaţii tip Statuia Libertăţilor pentru copii. Imaginea ei a apărut pe miliarde de cărţi poştale, fotografii, monede, medalii, tricouri şi pe  numeroase suveniruri din lumea întreagă.   Şi astfel se perpetuează la scară planetară modelul purtătorului luminii, în speţă modelul lui Lucifer.

“Zeiţa Democraţiei” şi “Îngerul Libertăţii”

În 1989 în Piaţa Tian An Men din Beijing au avut loc ample manifestaţii  împotriva regimului comunist, înăbuşite cu multă violenţă.  Spre sfârşitul demonstraţiilor, pe 30 mai, studenţii Academiei Centrale de Arte Frumoase din Beijing au ridicat în piaţă în faţa portretului lui Mao Zedong o statuie înaltă de 10 metri a Zeiţei Democraţiei. Făcută din foi de hârtie lipite unele peste altele cu spumă, aceasta era o copie a statuii cu acelaşi nume din Parcul Libertăţii ( Rosslyn, Virginia). O replică a acesteia fost ridicată de Thomas Marsch  în 1999 în Portmouth Square (San Francisco, China Town). După cum puteţi vedea şi această statuie poartă cu ambele mâini nelipsita torţă aprinsă.

Pe 15 mai 2005 a început în Las Vegas, Nevada construirea unui monument  “pentru a celebra Spiritul Libertăţii (Freedom)”. Este vorba despre o altă construcţie monumentală,  cu 25 de picioare mai înaltă decât cea din New York, numită Las Vegas Centennial Tour care va purta în vârf  o statuie numită “Îngerul Libertăţii”.

Personajul feminin are aripi şi ţine deasupra capului o stea. Steaua va fi iluminată astfel încât din ea să pară că emană raze. Construirea acesteia se va face chiar sub ochii oamenilor în interiorul unei uriaşe structuri de oţel cu geamuri transparente,  încojurată de cafenele, terase şi buticuri menite să atragă un număr mare de vizitatori. În interiorul turnului se va amenaja şi un muzeu dedicat “cetăţenilor şi forţelor armate care au luptat şi luptă pentru libertate”. Statuia propriu-zisă va fi realizată după modelul a 12 femei de naţionalităţi diferite alese în urma unui concurs de “Miss Îngerul Libertăţii”. 

Coloana din Place de la Bastille Paris

 Un alt purtător de lumină, de data aceasta

un bărbat, domină din vârful unei coloane locul unde altădată se afla închisoarea Bastilia din Paris. Pe cap poartă o stea cu cinci colţuri. Monumentul, plasat tot într-un loc de mare încărcătură istorică devenit între timp un important obiectiv turistic, reuneşte astfel două simboluri: cel al purtătorului de lumină şi cel al obeliscului.

Alţi purtători de lumină se găsesc în Finlanda- în Vaasa Center Square, pe vârful Capitoliul din Georgia, în fostul Stalingrad unde se află impunătorul monument al Mamei Rusia. Şi am trecut în revistă doar câteva dintre cele mai cunoscute, mai sunt încă multe altele.  

Un alt exemplu evident este unul dintre monumentele importante ale Franţei numit Statuia Republicii şi situat în Paris, în piaţa cu acelaşi nume.   Monumentul are în centru Republica şi la bază trei statui reprezentând Egalitatea, Fraternitatea şi Libertatea, cele trei elemente ale sloganului masonic ce a dominat revoluţia franceză. Evident că Statuia întruchipând Libertatea poartă în mâna stângă o făclie.   

Statuia Libertăţii de pe US Capitol  – „Libertatea triumfând în război şi pace”.

Dacă pentru oamenii de rând există o Statuie a Libertăţilor, clădirea masonică a guvernanţilor poartă deasupra semnul privilegiului lor – tot o Statuie a Libertăţii numită de data aceasta Statue of Freeedom. Pe Domul Capitoliului se află din 1863 cea mai înaltă statuie din Washington D.C. Statuia este orientată cu faţa spre est ca şi templul masonic. O copie mult mai mică a acestei statui se află  în acelaşi parc al Libertăţii din Rosslyn, Virginia.

Că este o statuie masonică nu mai încape îndoială, este plină de simblouri de acest gen şi este aşezată pe o clădire 100% masonică. În plus găsim imaginea ei pe o medalie a Ritului Scoţian, pe care aceasta a vândut-o pentru a strânge fonduri în vedere restaurării statuii.

Francmasonul Thomas U Walter, arhitectul Capitoliul prevăzuse existenţa unei statui a libertăţii în vârful Domului iar aceasta a fost realizată de sculptorul Thomas Crawford. I s-a spus: „Avem prea mulţi Washingtoni, prea multe Americi în pericol. Victoriile şi Libertăţile sunt mai degrabă embleme păgâne dar o Libertate este exact ce avemnevoie”. Astfel Crawford a desenat „Libertatea (freedom) triumfând în război şi pace”. Pentru cei avizaţi această singtamă simbolizează masoneria care este deasupra lumii  (aşa cum statuia care  o personifică stă deasupra Capitoliului) şi în acelaşi timp deasupra (şi de cel mai multe ori în spatele) războaielor sau al păcii. Câteva elemente atrag atenţia, sabia cu vârful în jos, laurii, vulturul, fasciile, inscripţia “E Pluribus Unum”. Aceeaşi inscripţie o regăsim pe o monedă comemorativă pe care apare de această dată cealaltă statuie, cea  a Libertăţilor din New York. Există persoane, din rândul masonilor, care vorbesc despre asemănărea dintre această statuie şi zeiţa Atena.    

Flacăra olimpică

În Grecia antică la fiecare 4 ani se organiza Panathenaia, o sărbătoare consacrată aceleiaşi zeiţe Atena. În cadrul acestui eveniment unul din ritualurile religoase erau cursele cu torţe aprinse. Flacăra era luată de pe altarul lui Prometeu şi dusă  cu mare atenţie pentru a nu se stinge la altarul Atenei din capitala Greciei care îi poartă numele.

Astăzi stră-stră-nepotul acestui vechi ritual religios precede un mare eveniment sportiv, dar a fost golit de semnificaţia lui spirituală şi pervertit. Mulţi psihologi recomandă persoanelor foarte tensionate sau cu prea multă energie să facă sport pentru că aceasta îi ajută să se descarce de surplusul de energie (în loc să le înveţe să sublimeze acea energie). Spre deosebire de acele timpuri în care participanţii ştiau exact spre cine se orientează energia degajată de ei prin dansuri, curse sau lupte ritualice, astăzi sportivii şi miliardele de spectatori şi telespectatori habar nu au unde se duce uriaşa energie degajată de ei în timpul acestor Olimpiade.

Răspunsul l-ar putea afla uşor dacă ar cunoaşte simbolismul flăcării olimpice, căci începând cu 1936 înainte de deschiderea jocurilor olimpice are loc un ritual de aprindere a luminilor (observaţi chiar în penultima figură cele două coloane care transformă stadionul într-un uriaş templu masonic). Acest ritual nu presupune doar aprinderea unei flăcări în faţa a milioane de oameni pe stadionul principal unde au loc jocurile olimpice, ci un întreg periplu al flăcării respective prin întreaga lume marcat de dansuri, concerte şi mulţimi mari de oameni ce salută trecerea flăcării olimpice. Deci este vorba şi în acest caz de o adorare mascată la nivel mondial a purtătorului de lumină Lucifer.

Am trecut în revistă doar câteva dintre situaţiile în care simbolismul adorării lui Lucifer – purtătorul de lumină apare în mod public, în locuri sau în cadrul unor evenimente de mare amploare, ce angrenează milioane de persoane. Şi toate aceste “ritualuri”  se petrec pe faţă, la lumina zilei, ascunse de ochii celor ignoranţi doar de propria lor neştiinţă.

Pentru cei interesaţi vă recomandăm câteva din cărţile şi siturile care au inspirat acest articol:

Legendele, miturile şi simbolurile Francmasoneriei – Albert G. Mackey, Editura Herald, 2005

http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/masonsstatueofliberty.htm

http://www.freemasonrywatch.org/statue_of_liberty.html (un site foarte edificator privind provenienţa masonică a Statuii Libertăţilor şi simbolismul ei ascuns)

http://www.infowars.com/articles/bb/sol_biometric.htm (conţine fotografia cu placa de inaugurare a Statuii Libertăţilor pe care există simbouri masonice)

http://www.michaelmaiden.com/ (cu imagini din Freedom Park, Rosslyn). Statuia Libertăţii din New York, simbolul Americii, una dintre cele mai celebre sculpturi din lume, amplasată în 1886 la intrarea în New York, cu scopul de a transmite călătorilor sosiți salutul de bun venit pe pământ american. Statuia reprezintă zeița libertății care stă cu un picior pe lanțul rupt al sclaviei; în mâna dreaptă, aceasta ţine o făclie cu flacăra aurită.

Dar, sataniştii întotdeauna au considerat torţa drept un simbol al lui Lucifer. Iată ce ne spune ocultistul Edourd Schure: “Lucifer, recâştigându-şi steaua şi diadema sa, îşi va strânge legiunile pentru noile lucrări ale creaţiei sale. Atras de torţa sa, spiritele celeste vor coborî în jos…iar el va trimite aceşti mesageri din sferele necunoscute către Pământ. Apoi, torţa lui Lucifer va semnaliza ‘De la paradis către Pământ!’, iar Hristos va răspunde ‘De la Pământ la paradis’”.

Această explicaţie a simbolismului torţii o reprezintă credinţă luciferică a faptului că în Bătălia Armagedonului, Lucifer şi forţele sale îl vor învinge pe Hristos şi vor cuceri paradisul. Astfel, torţa semnifică faptul că Lucifer îl va învinge pe Hristos.

Autorul masonic Manley P. Hall, mason de gradul 33, afirmă şi el faptul că torţele reprezintă artele şi ştiinţele oculte, doctrinele şi dogmele prin care lumina Adevărului este făcută vizibilă. Tot un fapt interesant îl reprezintă faptul că una din editurile masonice se numeşte “The Torch Press”, adică “Editura Torţa”.

Din istorie mai aflăm că Statuia Libertăţii a fost oferită americanilor de către francmasonii francezi în anul 1876. Citim din cartea lui Texe Mars, “Maiestatea neagră: Frăţia secretă şi magia celor 1.000 de puncte luminoase”: “Un cadou din partea ordinului masonic, moştenitorii moderni ai organizaţiei Illuminati, statuia Libertăţii a fost sculptată de Frederic Bartholdi, un membru al Lojii Masonice de Alsacia-Lorena din Paris, Franţa. Statuia este semnificativă pentru societăţile secrete care complotează Noua Ordine Mondială.”

lovendal

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s