Simbolurile folosite de masoni sunt aceleasi cu cele folosite de satanisti !

Image  Puterea si influenta asupra lumii de afaceri exercitata de Fratia Invizibila a Francmasoneriei este enorma si a reusit sa ramana invizibila pentru cetatenii simpli, de pe strada. Fratia Invizibila nu totalizeaza mai mult de 5% din intreaga masonerie, ceea ce inseamna ca restul de 95% sunt neinformati de secretele din interiorul Fratiei Invizibile, Fratie care este in totalitate satanica si care o dirijeaza pe cea Vizibila. Studiind fenomenul satanic de peste 16 ani, am descoperit ca simbolurile folosite de satanisti sunt identice cu cele ale masonilor. Si fiindca satanismul este mai vechi decat masoneria este clar ca aceasta a preluat multe simboluri din satanism. Daca nu cunoasteti interpretarile unor simboluri masonice/sataniste aduceti-va aminte ca n-au fost date false interpretari ale acelor simboluri dupa cum A. Pike a ordonat:”Masoneria, ca Religiile, Misterele, Ermeticismul, Alchimia isi ascunde secretele in afara de Adepti, Salbatici si Alesi si foloseste false explicatii si interpretari gresite ale simbolurilor, pentru a induce in eroare numai pe cei ce merita sa fie indusi in eroare, a ascunde Adevarul, care se cheama Lumina si a-i departa de el.” [„Morals and Dogma”, p.104-105, 3rd Degree].
Image
Ati observat acele cuvinte „foloseste false explicatii si interpretari gresite ale simbolurilor”? In majoritatea cazurilor voi cita din ambele surse (masonice/satanice), de obicei un mason din interiorul Fratiei, pentru a explica interpretarea acelor simboluri.
SIMBOLURI COMUNE MASONILOR SI SATANISTILOR ! Ochiul Atotvazator: – originar din Egipt, din vremea lui Moise cand acesta a eliberat poporul israelitean de sub robie. Atunci chiar Dumnezeu a pedepsit poporul inchinator la idoli. Ochiul Atotvazator reprezinta Omniscienta lui Horus, zeul Soare. [„Magic Symbols”, by Frederick Goodman, p.103, Satanic symbols book]. Dupa cum se afirma intr-o carte masonica: „Aceste consideratii ne conduc la un titlu interesant „Ochiul Mintii” sau „Ochiul lui Horus”… si conducand la ideea de „Ochi Atotvazator”. Ultima denumire inainte de „egiptean neofit” a fost de „Iluminat”, adica „adus la lumina”. Religia Egiptului era „Religia Luminii”.[Thomas Milton Stewart, „The Symbolism for the Gods of the Egypians and the Light They Throw on Freemasonry”, London, England, Baskerville Press Ltd., 1927, p.5].

Acest autor mason afirma ca Lumina la care masonii fac referire este Religia lui Horus, lucru condamnabil pentru ca in mitologia egipteana, Horus este Lucifer. [fost satanist, William Schnoebelen, Masonry : Byond The Light, p.197].
Image
Totusi, dovada ca Lucifer este zeul Masoneriei rezulta si din scrierile Fratiei Invizibile. A. Pike scrie in „Morals and Dogma” ca Lucifer este „purtatorul de lumina” [p.321, teaching of the 19th Degree] si in alta parte „Inger al Luminii”[p.567, teaching of the 26th Degree]. Masonul Manly P. Hall, spune ca odata ce masonul invata secretele breslei sale „va poseda puternicele energii ale lui Lucifer.” [„The Lost Keys to Freemasonry”, Macoy Publishing and Masonic Supply Co., 1976, p.48].

Francmasoneria foloseste Ochiul lui Horus intr-o piramida. Toti Satanistii indragesc piramida pentru ca reprezinta Treimea Pagana: Satan, Antihrist si Inaintemergatorul Antihristului. Aceasta forma geometrica cu 3 laturi este folosita constant. In acest simbol, numit Euclid, vedem ca ochiul Atotvazator este pozitionat deasupra simbolului traditional Masonic (un compas si un echer si un G in mijloc). Acest lucru inseamna ca Ochiul Atotvazator controleaza Francmasoneria, ceea ce este adevarat.

Obeliscul ! “Toti paganii venereaza creatura, iar nu Creatorul” [Romani 1:25], prin urmare, fiecare grup de pagani venereaza Actul Sexual. Atat satanistii cat si Masonii iubesc in mod deosebit Obeliscul. Egiptenii au creat obeliscul fiind convinsi ca spiritul zeului Soare, Ra, salasluia acolo. [H. L. Hayward, „Symbolic Masonry: An Interpretation of the Three Degree”, Washington, D. C., Masonic Service Association of the United Stated, 1923, p.207 ; „Two Pillars” Short Talk Bulletin, Sept., 1935, vol.13, no.9 ; Charles Clyde Hunt, „Some Thoughts On Masonic Symbolism”, Macoy Publishing and Masonic Supply Company, 1930, p.101]. Satanistii si Masonii Invizibili vorbesc despre Obelisc ca fiind organul sexual masculin. Un autor luciferian scrie ca „… organul sexual barbatesc este un stalp drept”. [W. Wynn Wescott, „Numbers: Their Occult Power and Mystic Virtues”, Theosophical Publishing Society, 1902, p.33]. Iata un autor mason admite ca obeliscul este simbolul actului sexual.[Haywood, citat mai sus, p.206-207 ; Rollin C. Blackmer, „The Lodge and the Craft: A Practical Explanetion of the Work of Freemasonry”, St. Louise, The Standard Masonic Publishing Co., 1923, p.94].
Image
In Biblie, obeliscul este folosit la venerarea lui Baal, dar Dumnezeu a omorat acei preoti si a doborat obeliscul [IV Regi 25-27]. Cand veti vedea un obelisc sa stiti ca era obiectul suprem in venerarea lui Baal, pentru care Dumnezeu a distrus pe Israel; de asemenea este si simbolul satanic pentru actul sexual.

Cercul cu punct in mijloc ! Fiindca satanistii venereaza actul sexual trebuie sa aiba si un simbol pentru organul feminin. Acesta este Cercul. Iar daca are un punct in mijloc avem intreg actul sexual, barbatul fiind reprezentat de punct, iar femeia de cerc. [„Point Within a Circle”, Masonic Short Talk Bulletin, august 1931, vol.9, no.8, retiparit in iulie, 1990, p.4].

Sa vedem cum descrie A. MacKey, un mason de grad 33, credinta sa satanica: „Cercul cu punct in mijloc este un interesant si important simbol in Francmasonerie… Simbolul este cu adevarat frumos, dar ascunde cumva aluzia la vechii inchinatori ai Cultului-Soare si ne dezvaluie pentru prima data acea modificare a sa, cunoscuta printre antici ca venerarea organului sexual masculin.” [Short Talk Bulletin, februarie 1936, vol.14, no.2, retiparit in iulie, 1980, p.7]. Deci Macoy ne spune ca acel cerc cu un punct in mijloc face parte, de fapt, din venerarea Cultului-Soare, pe care masonii l-au copiat schimbandu-i si interpretarea.
Image
Iata ce ne scrie in Masonic Short Bulletin, „Point Within a Circle”, august, 1931, vol.9, no.8, retiparit in iulie, 1990, p.4: “Interpretarea indiana considera punctul ca fiind masculul, iar cercul ca fiind femela; punctul devine soarele, iar cercul sistemul solar, pe care anticii il considerau ca fiind Universul, pentru ca soarele este vivant, datator de viata pentru tot ce traieste”.

Cu adevarat Masoneria copie definitia biblica a paganilor: “Ca unii care au schimbat adevarul lui Dumnezeu in minciuna si s-au inchina si slujit fapturii, in locul Facatorului, Care este binecuvantat in veci.”[Rom 1:25]. Masonii au publicat propriile versuri ale Bibliei pentru membri, pentru ca acestea sa aiba acces la „Adevarul lui Dumnezeu”, dar au schimbat acest adevar in minciuna si au venerat creatura mai mult decat pe Creator, fiind inchinatori soarelui si lunii si altor lucruri, exact ca Satanistii Antici.

De notat si faptul ca discutia noastra, despre cercul cu un punct in mijloc, cu Adam Weishaupt, un Satanist, Maestru al Iluminatilor, care a compus Planul Noii Ordini Mondiale pentru a netezi calea Antihristului, a folosit acest simbol pentru a reprezenta Sabatul Satanic. „Pentru ca adevaratul scop al Iluministilor era atat de socant, Weishaupt sustinea constant tinerea lui sub secret. Niciunuia dintre membri nu-i era permis sa se considere Iluminat. Cuvintele „Iluminist” sau „Iluminat” nu aveau voie sa fie folosite vreodata in corespondente, ci trebuia inlocuit cu simbolul astrologic al soarelui: un cerc cu un punct in mijloc.” [William Still, „New World Order: The Ancient Plan of secret Society”, Lafayette, Louisiana, Huntington House, Inc. 1990, p.73].

Cel mai puternic grup de Magie Neagra Satanica din istoria omenirii – Masters of Illuminati – foloseau acest simbol pentru a se reprezenta (identifica). Deoarece aceste semne se regasesc si in Francmasonerie, putem afirma ca Masoneria este satanica, fiind aproape imposibil ca toate acestea sa fie o coincidenta. Episcopii Bisericii Ortodoxe a Greciei în şedinţa din 12 octombrie 1933, s-au ocupat de studierea şi examinarea acelei societăţi secrete internaţionale – Francmasoneria. Au ascultat cu atenţie expunerea introductiva a Comisiei celor patru episcopi ce au alcătuit-o din însărcinarea primita de la Sfântul Sinod in precedenta sa şedinţă; de asemenea poziţia Facultăţii de Teologie a Universităţii din Atena si in mod special părerea in aceasta problema a profesorului Panag Bratsiotis. De asemenea au luat in considerare informaţiile asupra acestei chestiuni apărute in Grecia sau in străinătate. ”Francmasoneria nu este o societate filantropica sau o şcoală filosofica, ci constituie un sistem mistagogic ce aminteşte de vechile credinţe păgâne din care provine si a căror continuare si rod este. Acest lucru nu este numai recunoscut de membrii proeminenţi ai lojelor, ba ei chiar declara acest lucru cu mândrie, afirmând literal: ’’Francmasoneria reprezintă supravieţuirea credinţelor antice si poate fi numita păstrătoarea lor”; ’’Francmasoneria izvorăşte din misterele egiptene’’; ”umilul atelier al Lojei Masonice nu reprezintă altceva decât peşterile si întunericul cedrilor Indiei, necunoscutele adâncuri ale Piramidelor, criptele măreţelor temple ale lui Isis; în misterele greceşti ale Masoneriei, mergând pe strălucitoarele drumuri ale înţelepciunii deschise de marii iniţiaţi Prometeu, Dionisos şi Orfeu, se află formularea eternelor legi ale universului!”

Această legătură între Masonerie şi vechile credinţe idolatre este mărturisită de toate ritualurile ce sunt interpretate în timpul iniţierilor. Ca şi în ritualurile vechilor credinţe idolatre unde viaţa şi moartea zeului erau imitate, în această repetare imitativă a zeului, iniţiatul murind o dată cu moartea patronului cultului, care întotdeauna era o persoană mitologică personificând Soarele sau natura care moare iarna şi învie primăvara, tot astfel se întâmplă şi în cea de-a treia treaptă a iniţierii în Masonerie, când este repetată moartea lui Hiram – patronul Masoneriei, repetare în care iniţiatul este supus aceloraşi lovituri, cu aceleaşi instrumente şi în aceleaşi zone ale corpului ca şi Hiram. După cum mărturiseşte un important francmason, Hiram este” ca şi Osiris, ca şi Mithra, ca şi Bachus una din personificările Soarelui.” Astfel Masoneria este, cum s-a şi recunoscut, o religie foarte diferită, separată şi străină de credinţa creştină. Acest lucru este arătat fără nici o îndoială de faptul că ea are propriile-i temple cu altare pe care slujitorii lor le numesc ”ateliere ce nu pot avea mai puţină istorie şi sfinţenie decât Biserica ” şi le caracterizează ca fiind temple ale virtuţii şi înţelepciunii unde Fiinţa Supremă este adorată şi unde este învăţat adevărul. Îşi are propriile ceremonii religioase, ca ceremonia adoptării – botezul masonic, ceremonia recunoaşterii conjugale – căsătoria masonică, ritualul morţii, consacrarea templului masonic şi altele. Îşi are propriile iniţieri, propriul ceremonial ritual, are ordine ierarhică proprie şi o disciplină bine întemeiată. Din existenţa agapelor masonice, a sărbătoririi solstiţiilor de vară şi de iarnă se poate concluziona că Masoneria este o religie fiziolatră (adorarea naturii). Este adevărat că la prima vedere Francmasoneria se împacă cu oricare altă religie pentru că nu dă nici o importanţă religiei căreia iniţiatul îi aparţine. Acest lucru se explică prin caracterul sincretic pe care îl posedă, chiar acest caracter dovedind că ea îşi are rădăcinile în vechile credinţe idolatre care acceptau spre iniţiere pe adoratorii oricăror alţi zei. Dar ca şi credinţele idolatre, în ciuda aparentului caracter de toleranţă şi acceptare a zeilor străini, prin acest character sincretic subminează şi treptat zdruncină încrederea în celelalte religii astfel încât Francmasoneria, care încearcă să înglobeze treptat întreaga omenire şi care promite perfecţiunea morală şi cunoaşterea adevărului, astăzi vrea să se ridice în poziţia unei super-religii, privind la celelalte religii (neexceptând creştinismul) ca fiindu-i inferioare. Astfel induce adepţilor săi ideea că numai în lojele masonice se taie şi se şlefuieşte piatra cea necuprinsă şi neînţeleasă. Şi faptul că numai Francmasoneria creează o fraternitate excluzând orice alte legături (ce sunt considerate de Masonerie ca fiind inferioare, chiar când e vorba de biserica creştină) dovedind fără tăgadă pretenţiile sale de supra-religie. Aceasta înseamnă că, prin iniţierea masonică, creştinul ajunge frate cu musulmanul sau cu budistul, în timp ce creştinul neiniţiat în Masonerie devine pentru el un străin. Pe de altă parte, Francmasoneria prin continua exaltare a cunoaşterii şi prin încurajarea liberei cugetări “nepunând nici o stavilă căutării adevărului” (după cum afirmă în Constituţia şi riturile sale), şi chiar mai mult, prin adoptarea aşa-zisei etici naturale se arată a fi în opoziţie totală cu religia creştină. Creştinismul propovăduieşte credinţa înainte de toate, îngrădind raţiunea omenească cu graniţele trasate de revelaţia dumnezeiască, conducând la sfinţenie prin mijlocirea harului dumnezeiesc. Cu alte cuvinte, Creştinismul fiind o religie a revelaţiei, cu dogmele şi adevărul său, cere mai înainte de toate credinţă şi îşi întemeiază morala pe harul dumnezeiesc; francmasoneria acceptă numai adevărul natural şi aduce adepţilor săi libera cugetare şi investigarea realităţii numai cu ajutorul raţiunii. Îşi bazează morala numai pe forţele naturale ale omului şi are numai scopuri omeneşti.Incompatibilele contradicţii dintre Creştinism şi Francmasonerie sunt clare. Este firesc faptul că diferite denominaţiuni creştine au luat poziţie împotriva Francmasoneriei. Nu numai Biserica Catolică, pentru propriile-i motive, a înfierat prin numeroase enciclice papale mişcarea masonică, ci şi comunităţile Luterane, Metodiste sau Presbiteriene au declarat-o ca fiind incompatibilă cu creştinismul. Mai mult ca oricare, Biserica Ortodoxă, păstrând în integralitatea sa tezaurul credinţei creştine, i s-a împotrivit de fiecare dată când chestiunea Francmasoneriei a fost ridicată. De curând, Comisia Inter-Ortodoxă, întrunită la muntele Athos şi la care au luat parte reprezentanţii tuturor bisericilor autocefale ortodoxe, au caracterizat Masoneria ca fiind “un sistem anticreştin, subversiv”.

Adunarea Episcopilor greci în şedinţa mai sus menţionată a ascultat şi a acceptat următoarele concluzii care au fost formulate pe baza cercetărilor şi a discuţiilor de către Prea Sfinţia Sa Arhiepiscopul Hrisostomos al Atenei:

Francmasoneria nu poate fi compatibilă cu creştinismul atâta timp cât ea rămâne o organizaţie secretă acţionând şi propovăduind în ascuns, glorificând raţionalismul. Francmasoneria acceptă în rândurile membrilor săi nu numai creştini ci şi iudei şi musulmani. Ca urmare, clerului nu-i poate fi permis să facă parte din această organizaţie. Orice cleric care o va face trebuie depus. Este absolut necesar să fie atrasă atenţia acelora care au intrat în Masonerie fără gânduri ascunse şi fără să se fi lămurit ce este într-adevăr Masoneria, să rupă orice legătură cu ea, creştinismul fiind singura religie care învaţă adevărul absolut şi care satisface întru totul nevoile morale şi religioase ale omului. În unanimitate şi într-un singur glas episcopii Bisericii Greciei au aprobat cele spuse şi declară că toţi fii credincioşi ai bisericii trebuie să se ferească de Francmasonerie. Cu nestrămutată credinţă în Domnul nostru Iisus Hristos în care avem răscumpărarea, prin sângele Lui şi iertarea păcatelor după bogăţia harului Lui, pe care L-a făcut să prisosească în noi, în toată înţelepciunea şi priceperea (Efes 1, 7-8) întru adevărul revelat de El şi propovăduit de Apostoli, nu prin cuvinte înţelepte ci împărtăşindu-ne din Sfintele Taine prin care suntem curăţaţi şi mântuiţi spre viaţă veşnică, nu trebuie să decădem din harul lui Hristos devenind părtaşi la închinarea păgânească. Este împotriva firii să aparţii lui Hristos şi în acelaşi timp să cauţi uşurare şi perfecţiune morală în afara Lui. Acestea fiind spuse, toţi cei care au luat parte la iniţierile masonice, de acum trebuie să rupă orice legătură cu lojele şi activităţile masonice, asigurându-se astfel de reînnoirea legăturilor, slăbite de ignoranţă, cu Dumnezeul şi Mântuitorul nostru. Adunarea Episcopilor Bisericii Greciei aşteaptă cu dragoste acest lucru de la cei iniţiaţi în loje, fiind încredinţată că mulţi dintre ei au primit iniţierea masonică neştiind că prin aceasta ei au trecut la altă religie, ci au făcut-o din ignoranţă crezând că nu au făcut nimic potrivnic credinţei părinţilor lor. Încredinţându-i dragostei, şi în nici un caz ostilităţii sau adversităţii fiilor credincioşi ai Bisericii, Adunarea Episcopilor îi îndeamnă să i se alăture în rugăciune ca Domnul Iisus Hristos Calea, Adevărul şi Viaţa să-i lumineze şi să-i întoarcă la adevărul de care prin ignoranţă s-au depărtat.

Preluat din Revista Scara

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s